Teye zit hier toch ook op het forum?
Printable View
Hou er nou toch over op man. Je weidt je er niet meer over uit? Goedzo, dan heb je misschien eindelijk door hoe kansloos deze discussie is. Daarom staan we er niet open voor.
Een teye gitaar koop je omdat je dát mooi vind. Niet om af te fikken. Dus dat argument slaat nergens op. Je gaat toch niet een custombuild speciaal laten bouwen om hem daarna nog af te fikken?
Sommige spreken u tegen
Voor de rest heb je gelijkCitaat:
Ben wel beneuwd of al die inlays zouden knapen of barsten, Alu zou ook wel cool worden door de hitte.
Als we allemaal een 10tje neerleggen kijken we hoe ver we komen voor een teye.
Als we het redden laten we hem toasten en wordt hij verloot.
Naam invulen als je mee wil doen:
1. Saracen
2. Mac Williams
Ik heb teye net even ge pmmed:punk:
Joh nok even met deze onzin, die je nu allemaal uitkraamt.
Ik heb zelf 10 Gibby's, hoor je mij klagen, neen.
Een gitaar is een gitaar, de één duurder dan de ander en laat de historie bla bla nu gewoon achterwege.
De huidige Gibsons bijvoorbeeld, hebben niets meer te maken met de oude gibby's.
Ik heb Mac zijn bak- en braadwerk met eigen ogen gezien en het ziet er puik uit.
Als je je ogen trouwens goed de kost geeft zie je bij de grote gitaristen der aarde dat ze vaak op afgeragd ogende gitaren spelen, waarom, omdat die lekker speelt en klinkt en voor de rest maakt die jongens het geen reet uit hoe die eruit ziet.
@GlobalWarming: je hebt 't steeds over '(gebrek aan) respect voor degene die het gemaakt heeft'. Vertel daar eens wat meer over?
Dus omdat iemand ergens in een fabriek in de VS of Azie z'n werk heeft gedaan, wat een gitaar heeft opgeleverd, ís het not done om 'm hier af te fikken, onder water te leggen of anderszins te 'mishandelen'? Ik snap daar echt niks van. Ten eerste vraag ik me af hoe dat disrespectvol zou zijn en ten tweede, hoe moet die arbeider daar in godesnaam wat van meekrijgen?
Echt, serieus, ik snap 't niet.