dit is de mooiste mini tot nu toe.
wat een beauty. geweldig zoals dat daar in die koffer ligt mooi te zijn.
kan je uren naar kijken toch?
Printable View
dit is de mooiste mini tot nu toe.
wat een beauty. geweldig zoals dat daar in die koffer ligt mooi te zijn.
kan je uren naar kijken toch?
Erg mooi, en in het echt vond ik de kleuren nóg mooier dan op de foto's. En zo te horen klinkt het niet verkeerd :ok:
Hij blijft mooi! En die ene open O in het logo zie je op zwart inderdaad beter als O, niet meer als U. Ook van dichtbij; heb er op de DGBM even met mijn neus bovenop gestaan ;)
Hij heeft met recht gewonnen. Was de uitslag misschien zelfs unaniem? Zou me niks verbazen...
Wat een schattige mini, ziet er erg gaaf uit. Vanavond ff filmpje kijken. (hebben ze geblokkeerd op werk om 1 of andere reden :p)
Heb hem met eigen ogen mogen aanschouwen. Inderdaad een prachtinstrument.
Vraagje: wat zijn strict genomen de definities van een minigitaar? 3/4 scale zeg maar?
Leuk filmpje. Ik val in herhaling, maar het is echt een gaaf ding geworden.
In het kleine gitaren topic is 18" tot 20" genoemd. Ik bouw mijn mini Beatle op 18".
leuk dat iedereen enthousiast is :)
Ik ben er zelf ook erg blij mee, wat zal ik nu eens maken? Mini explorer? Mini flying-V? Of (ultiem): mini ES-335 ? ;)
EDIT : ik heb wel deze week wel al een tekening gemaakt voor een mini telemaster. Een stuk sneller te doen dan een es-335...
ik denk dat het probleem met een mini es 335 wordt dat je door de mickey mouse ears waarschijnlijk alleen de eerste 5 frets kan spelen :D
misschienn een mini hollowbody prsje ?