Elke keer een andere naam, ik hou het niet meer bij!
Printable View
Volgens mij heten ze nu, net zoals de vorige keer, Thee Silver Mt. Zion Memorial Orchestra.
De band is trouwens wel uitgedund: één van de gitaristen (gelukkig niet Efrim Menuck) en de celliste zijn weg, en er is een andere drummer. Maar de filmpjes op youtube vertellen me dat het nog steeds prachtig is.
Ik ga morgen naar Auf Der Maur in de Melkweg.
30 April: Randy Hansen in Neuss, Duitsland.
23 mei Motorpsycho in de Eff.
24 mei Liars in de Helling...
Randy Hanssen... ik heb daar ergens nog een tshirt van liggen :) Heeeeeel lang geleden ooit eens gezien...
Black Sabbath1 aug gaan we waarschijnlijk met een mooi clubje heen.
(omdat het van Ozzy niet mag heet dit bandje Heaven/Hell, maar voor mij is het Black Sabbath)
Nouhou
ben best verdrietig. Zat ik me ontzettend te verheugen op Sarah Blasko in het voorprogramma van (het mij niets zeggende) The Temper Trap, is dat voorprogramma afgelast.
Betekent wel dat ik een kaartje over heb voor The Temper Trap, 27 mei. Enige probleem is dat dat een E-ticket is. Dat betekent dus dat een eventuele koper mij zal moeten vertrouwen dat ik de ticket niet bewaar. Overigens, dat is ook de reden dat ik dat hier mede wil delen: het is misschien spam, maar volgens mij is het teveel vertrouwen dat nodig is om ermee naar marktplaats te gaan ofzo.
Morgen naar And so i watch you from Afar in Vera.
In mei komt Motorpsycho naar vera, ohja en Caspian komt ook in mei naar Groningen toe! :lovelove:
april Dick Dale
mei Julian Sas
mei Caro emerald speelt op jazz festival in mijn stad dus dan ga ik ook wel even kijken.
juni John Mayer
2 mei: Parkway Drive in de Melkweg!
Even lekker een avondje beuken.