1 kaartje vak 119 rij 3 :rockon:
Godzijdank
Printable View
1 kaartje vak 119 rij 3 :rockon:
Godzijdank
Voor degenen die nog geen kaartjes hebben: IK WEL!
gan naar eventim.nl !!!
ik heb ze net besteld en het gaat super snel !!
Totaal geen wachtrijen ofzo en voor dezelfde prijs !
Ik hoop dat jullie dit nog lezen...
Precies! Ik heb hem ook van eventim!
Geen foutmeldingen/wachttijden. Binnen letterlijk 1 minuut heb ik mijn kaartje geselecteerd, betaald en uitgeprint!
God wat ben ik blij zeg !
Ik zit nu in de mediatheek op school en ik had een tussenuur dus ik mocht de creditcard van mn moeder lenen om te proberen en het is gelukt !!!:cheerup:
IK hoop echt dat jullie het ook nog halen !
ik bestelde ze bij eventim.nl en dat is niet zo verneukt...
Ik kan mn geluk niet op nog net voor de kerstvakantie !!!!!:cheerup::listen::rockon:
Jippie!!! 7 kaartjes (ouders, ik, broertje, vrienden).
Bij live nation volgensmij geen probleem. Kon direct kiezen hoeveel kaartjes. kreeg paar foutmeldingen, gewoon terug in je browser gaan en nog een keer selecteren. Net zolang tot het goed gaat. Ben er daarna nog een keer doorgekomen (om het te laten zien) dus het systeem is in ieder geval veeeeel beter. Kwam er snel en makkelijk doorheen.
Ik heb er in ieder geval zin in!!! (Nu nog kijken of ik voor Ahoy kaartje kan overkopen :P).
Eventim wordt binnekort de grootste ticketleverancier van het land.
Ze zijn al de grootste in Duitsland.
Dus ja, ze zijn te vertrouwen.
Als het goed is heb ik 2 zitplaatsen kunnen bemachtigen voor mij en mijn vriendin dankzij de creditkaart van mijn moeder.
Waarom sturen ze je niet gelijk naar eventim verdomme.. :sneaky:
Hier t zelfde!!!!
al vannaf 10:00u bezig met inloggen, maar niks!!!
Kreeg de melding:
"Ongeldig. Controleer of je het juiste emailadres en wachtwoord hebt opgegeven"
En nu net opeens kom ik er wel in en zijn UITERAARD weer alle sta plaatsen verkocht!!!
Voor Ahoy al een hele zaterdag lasogen gekweekt door een "Blauw-balkje staar-marathon" van 6 uur of zo!!!!
Ik ben er klaar mee!
Voor mij Duitsland of België bij de volgende tickets via livenation.nl!!!