@Barno: Is Niiice, how much? :DCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hezz
Daar heb je inderdaad een punt. Een slagplaat à la epi dot (zoals die van squirt4ever), met zo'n uitstulping zou veel mooier staan!
Printable View
@Barno: Is Niiice, how much? :DCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hezz
Daar heb je inderdaad een punt. Een slagplaat à la epi dot (zoals die van squirt4ever), met zo'n uitstulping zou veel mooier staan!
Mooi werk gast!
die slagplaat zou je idd mss een wat dynamischere vorm kunnen geven..
ik vind die gretsch slagplaten wel mooi die volgen de vorm van je model wat beter..
desalniettemin zo toch al schitterend genoeg!
kan niet wachten tot je met lakfoto's op de proppen komt!
nice and shiny
greetz,
georgy
thx fellas
slagplaat moet ik nog bekijken, punt is: er is heel weinig plaats voor die vorm maar ik heb es iets gezien op charles batey zijn custom tele dat inspiratie gaat geven.
ondertussen heb ik hem es helemaal opgetuigd, alles gesoldeerd, paf, van eerste keer alles perfect: is mij nog nooit overkomen :)
Halleluja wat een bom van een geluid (al is dat voor mij persoonlijk niet echt een referentie) maar there is definately Les Paul heavy rrrock inside this baby, niet verwonderlijk gezien de specs...
Heb nu geen buizenamps hier om tegoei te testen, dus nu door een fender transistortje van 20 watt, hello neighbours! Heel content over de neck al ben ik lastig op maker merkloze tombrug wegens een van de zadeltje van hoge e is gewoon te breed uitgevijld :angry:
frets slechts beetje moeten levellen maar ik moet nu toch maar es een crown vijl kopen want nu hier en daar frets stroef bij bendings.
soit, op naar de finale afwerking en afstellingen.
cheers,
barno
at fingers: we'll make a deal for distribution in Kazachstan :)
edit: deze dus voor het slagplaatidee, btw is dat een vette tele: ja of ja?
http://i158.photobucket.com/albums/t...illcharlie.jpg
Is inderdaad vet, maar bijlange niet zo vet als die Guttlin Supreme Tux van je. God in de hemel, wat is Dat mooi! Laat me weten of die distribution deal in Kazachstan wat wordt, dan verhuis ik naar ginder ;)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door barno
Dude, maak gewoon meer van deze,. we willen ze allemaal hebben!
He! Dat is Little Charlie! Geweldige gitarist, heeft jarenlang samen met Rick Estrin gespeeld onder de naam Little Charlie & the Nightcats. Zoek er maar eens wat van op, echt een topband! Helaas heeft Charlie zijn gitaren in de wilgen gehangen...Citaat:
Sorry voor deze offtopic info.
Mooie gitaar geworden, Barno! Echt schitterend!!
thx man!Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kim Wilson
ken charlie hoor :) en hij heeft zijn gitaar niet aan de wilgen gehangen, hij was het touren geweldig beu, gaat voortaan met eigen combo jazz spelen, waar ie altijd zot van is geweest.
Wat een mooie gitaar weer. En dat ook zo snel. Ik vind het echt heel knap. En die tweede slag plaat is imo mooier. Veel succes met de volgende :p .
bedankt yalexw
als ik een gitaar maak, zorg ik ervoor dat ik er elke dag aan werk, vaak is dat maar een kwartiertje, soms maar 5 minuten, af en toe een aantal uren. zo gaat het wel tamelijk goed vooruit.
De gitaar ondertussen uitgebreid getest, afstelling nog niet optimaal maar komt helemaal goed. In eerste instantie was ik onder de indruk van de humbuckersound en vroeg me af of ik die zware sound wel zou kunnen gebruiken. Dacht toen van m eventueel te verkopen.
Echter in repetitiecontext gebleken dat hij fantastisch klinkt (output is me wel wat tè hoog, maar de pups kunnen nog lager) dus ik ga hem voorlopig zeker houden. very glad with it. Vanavond live test.
Me! Me! Me!!!!! :PCitaat: