Om het logo van schizo breder te maken zonder het te veranderen in een haarspeld:
http://www.student.ru.nl/j.verschueren/nummers/cmw1.jpg
Printable View
Om het logo van schizo breder te maken zonder het te veranderen in een haarspeld:
http://www.student.ru.nl/j.verschueren/nummers/cmw1.jpg
Ja daar zat ik ook al aan te denken. Valt vast een mooie slogan uit te halen.
Een dragee met CMW en uw buren klappen juichend mee?
ja inderdaad!! een filmmaatschappij volgens mij! weet alleen niet welke... hehe. maar goed dat is ook verder niet echt OT.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hendrix_appendix
OT: CMW-amps sound sick! (dus moet je een pilletje nemen:P, flauw ik weet t)
edit: nou eigelijk niet eens zo heel gek, leuke alliteratie ook nog!
Hey Schizo,
Ik wil niet beter weten dan jij als designer, maar ik dacht het volgende: Als je nu nog eens dat logo pakt wat in post #190 wordt aangehaalt, en 'm dan minder ver uitrekt, zeg tot zo'n 2/3 van wat je in je eigen post #191 doet. Maar laat dan de bolling in de C exact hetzelfde als ie was voor het rekken. Dus van de C verleng je zeg maar de horizontale uiteinden terwijl je de M en de W wat rekt.
Ik vermoed dat het dan wel goed kan. Persoonlijk vond ik de eerste net te kort, maar met 'n hele mooie C; en de tweede te lang zoals anderen ook aangaven. Je zou naderhand rechts van de W nog 'pinnetjes' kunnen toevoegen om het op een buis te laten lijken.
Ik ben Chris natuurlijk niet, maar wie weet is het weer een stapje verder richting zijn wens.
Anyway: Your Call
Ik weet niet waarom, maar die onderste doet me hard aan VHT denken...Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door schizo910
Voor de rest is de minder gestretchte versie wel een gruwelijk logo! Schizo heeft nog wat van je tegoed Chris ;)
Ik ben wel zeer benieuwd wat Gio hier mee doet/kan...Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mi-J'Den
Anyway:
CMW blauw past bij jou! :D
(Ricktekent heeft 'n blauwe StudioCage besteld die al redelijk vorm begint te krijgen, zijn logo had ik voor de grap al gebruikt bij een zakelijke fax met als gevolg dat ik nu Fischer Price gear moet modden LOL)
De input in dit topic is echt grandioos tof!!!
Prijzen maak ik binnenkort bekend.
Thanks voor de waardering :)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Chris Winsemius
Zo te zien gaat het met het logo ook de goede kant op, ben benieuwd wat het uiteindelijk wordt, maar dat ie gaaf wordt staat vast :rockon:
groetjes