1n4001's werken prima.
Ik heb 1 diode laten staan als reverse-polarity-protection.
Printable View
1n4001's werken prima.
Ik heb 1 diode laten staan als reverse-polarity-protection.
Op de plaats waar eigenlijk die diode brug moest dus?
Yup, van de aarde naar de +.
Weer wat geëtst:
Nijboertje, Big Muff, Payback, Box of Rock en 2 millenium bypasses.
http://i69.photobucket.com/albums/i4...j/DSC01468.jpg
Mooie prints hoor! Alleen lijkt t nijboertje niet goed, of ligt dat aan de lichtval?
Hoe dan ook, ziet er strak uit. Vergelijk nog maar eens met een maand of 2 terug, dat geklooi met kopieer papier etc ;)
Je payback pcb ziet er trouwens netjes uit! Mag gezegd worden.
Nijboertje is gelukt hoor. Het zal aan de lichtinval liggen. En ook aan al die aardingsplateau's die D_H getekent heeft. Nu is de grootte perfect, enkel zien dat ik een iets kleiner boortje neem dan vorige keer, want toen had ik bij veel gaatjes de helft weggeboord van het koper dat er rond hangt.
De Payback inderdaad netjes. Thanks. Nu maar hopen dat er niet weer een fout opduikt...
Zij die de pcb willen, PM maar. Als je de ISD16xx nog ergens vindt :D
Zeker wel mooie printjes! Hoe maak je die zo strak eigenlijk? Ik heb bij het nijboertje zelfs nog in paint wat van dat 'roostermotief' zitten weghalen omdat het anders kortsluiting veroorzaakte op de uiteindelijke print. Bij de eerste keer strijken was er van dat rooster nl niet veel meer over dan een zwarte halfdekkende brij. Hetzelfde gold ook voor de dunnere koperbanen.
Ets je gewoon via de fotopapier-->strijk-->ets methode?
Ik gebruik de strijkijzer methode. Enkele pagina's terug staan er wat foto's daarvan.
Ze zijn echt lekker strak he :satisfie:
Op de payback kan je zelfs het detail zien, dan wel ondersteboven, maar er staat duidelijk de referentie naar Tonegod, en mijn uren werk op.
En gebruik je dan glossy paper of semi glossy? Ik gebruik nu semi glossy omdat we daar nog een heel pak van hadden liggen, maar mssn moet ik dan toch maar is glossy gaan kopen voor wat meer detail.
Ik gebruik glossy. Dat raden ze ook aan in de tutorial.