Inderdaad, teles zijn alleen goed om iemand van het podium te meppen zoals ome Keef deed in de eighties tijdens een concert, of om de world series mee te honkballen 🙈
Printable View
Inderdaad, teles zijn alleen goed om iemand van het podium te meppen zoals ome Keef deed in de eighties tijdens een concert, of om de world series mee te honkballen 🙈
Niet geleefd??? Jonge, ik heb echt veel podium uren gemaakt maar een Tele en ik zijn nooit vrienden geworden. Ik vind de sound dun en schel, en hou gewoon niet van dat geluid, gaan m'n trommelvliezen trillen en m'n vullingen vallen uit m'n bek van die sound🙈
Als ik er eentje in handen zou krijgen pak ik een tennisbal en ga er mee meppen 😂
Geeft nix Arjan, iedereen mag een paar zondes hebben, dus jij ook je afkeer voor Tele's. Ik heb hetzelfde, maar dan met LP's. Maar gelukkig zijn er Tele's :) :) :)
Hahaha.... Jij hebt smaak Joost 😉
Leuke Tokai: http://www.tokaiforum.com/viewtopic.php?t=23089
Haha, daar koop je toch ook een "echte" voor? :crazyhappy:
Jaaaaaahaaaaa....
Gewoon iets doen aan je techniek😉
maar heppie een tip?
Snaren hoger zetten?
Tip: leef ermee. Je vrouw zal ook geen 90-60-90 figuur hebben, maar daarom kan ze nog wel gezellig zijn ;)
En Fender is er groot mee geworden. Dus? No worries mate, close enough for rock&roll :)
Dus les Pauls spelen, heb je nergens meer last van ! 😉
Gewoon kappen met strats!
Tuurlijk, Lex, een les Paul is voor echt goeie gitaristen, geen rattle maar alleen maar hum! 💪
Nee, die haar strat heb ik verkocht omdat ik cash nodig had voor m'n tokai les Paul. Jongetjes worden groot 😉
Ik herken het wel een beetje haha. Ik kan heel lang bezig zijn met afstellen en na een paar uur krijg ik er genoeg van, dan maar een beetje rattle. Dan zit het me nog niet lekker voor een paar dagen maar dat gevoel ebt na een tijdje weer weg en dan zit ik weer even goed. Tot de volgende afstelbeurt.
Geen idee. Maar als ik weer een strat wil moet het wel weer zo eentje zijn, nitro lak, dikke c-hals, geoliede neck, rosewood toets.
Ik denk dat het dan weer custom made wordt of misschien wel een nieuwe tokai Japan strat, de st-100 of hoger.
Eerst dit jaar goed door komen met optredens en goed sparen.
Thanx bro !
Mijn strat met Allparts neck moet ik ook nog wel eens opnieuw afstellen. De neck zelf blijft wel recht maar de hals/body verbinding is de boosdoener.