Dat is wel het lelijkse Gibson namaaklogo dat ik OOIT heb gezien :P
Printable View
Lijkt meer op een Richwood met een slecht logo. En dit soort gastjes zit dus gesubsidieerd muziek te maken op zgn. Popacademies!!!! In dit geval Utrecht. En de kluit dus te belazeren!
Laat ze gvd gewoon zelf leren muziekmaken, dan komt de echte kwaliteit wel boven en blijf ik in de studio als producer bij menig opname verschoont van al dit soort wannabee-types, die overal klokken horen luiden, geen klepel weten te vinden en weinig tot geen ervaring hebben met hoe je "echt" in een studio opneemt of hoe je bijv. een zanger(es) coached of zelfvertrouwen geeft bij het inzingen! En dan heb ik het nog niet over het schrijven van een goede song, het maken van een arrangement of wat dan ook. Nee, dan eindig je met "ik ga nog even spelen....", om daarna ik een trieste notenbrij uit te barsten (kijk mij eens...!!!), waar ik nog verdrietiger van wordt....
Sorry, 't moest er even uit :makeup:
Grrrrrrrrroet, Coos (boos!)
Oh ja, in de ad: "stemelementen"........!!! Wat leer je daar eigenlijk?????? :???:
Oeh Coos.. waar komt dat ineens vandaan:crazyhappy:!
wat hij daar doet verbaasd me ook,...
stemelementen:dontgeti:
der zitten ook wel hele goede mensen op die opleidingen hoor
maar ik had dus niet in de gaten dat hij al voorbij was gekomen
thanks speedmusic
Holy shit Coos:???:, ik bespeur enige frustratie:hide:
wel erg lomp om een richwood met gibson stickers te verkopen als een epiphone. 360 euro :seriousf::seriousf: heb m toch maar ff getipt als zijnde Misleidende advertentietitel, bv. merkvergelijking
Het is inderdaad niet eens een Epiphone. Gewoon een (heel erg) slechte neppert.
Ik vind het wel schattig hoor, zo'n knaap die een riedeltje kan en dan de wijsneus op internet gaat uithangen. Niks om je over op te winden Coos wat een koud biertje niet kan wegspoelen.:)
Ik weet waar de klepel hangt, die klok wil alleen niet luiden! :dontgeti:
:seriousf:
Op de één of andere manier snap ik Coos wel....
Ai, zou ie niet zelf opgelicht zijn? Op zijn youtube zegt ie nog dat het een gibson les pauls is....
Heet-ie soms Dylan? Ik had een tijdje terug een belangstellende voor mijn Meanstreet '78 Kramer, die wilde het liefst én een certificaat van echtheid erbij én een lagere prijs, just in case het geen echte zou zijn. Die jongen kwam met het verhaal over een nep Gibson. Sneue boel, niet leuk als hij er echt serieus geld voor heeft betaald.
Youri aan zijn youtube te zien. Maar inderdaad, op zo een manier opgelicht worden is niet grappig. Smerig vind ik dat. Echt smerig.
Dat weet ik en da's maar goed ook! Ik wil deze discussie hier verder niet voeren, maar ik weet uit eerste hand hoeveel subsidie er naar toe gaat en hoe dat voor een groot deel gebruikt wordt.... :confused:
De vroegere kleuterschool, dat was de enige echte pop-academie....!!! :seriousf:
Dat mag, zeker. Moet echter niet. Daarnaast, een goede kopie kun je niet onderscheiden. Althans ik niet. Begrijp wel wat je wil zeggen hoor, maar ik ben nog een ouderwetse lul. Ik ga ervan uit dat iemand me niet wil naaien. Eerlijk is eerlijk, daar ben ik vorig jaar 1 keer mee op mijn bek gegaan. Dat was de eerste keer dat ik werd opgelicht, via marktplaats uiteraard.
De popacademie, dat is toch duistere kroegen waar donkere mannen blues spelen, lange autoritten met harde muziek aan, een fles Jack Daniels, mooie meiden die van je houden en de volgende dag laten stikken, 's morgens wakker worden en niet weten waar, hoe en wat.
O nee, dat is de R&R academie, zou je daar ook subsidie voor kunnen krijgen?
:seriousf::seriousf::seriousf::seriousf::seriousf: :seriousf::seriousf::seriousf::
Hoe kan het dat er na zo lang nog niet op deze is geboden: http://link.marktplaats.nl/449527554? Als ik google kan ik ook niet vinden over een special run uit 2000. Is er iets mis mee? Want dat ding ziet er stinkend mooi uit!
Edit: Of izzie gewoon te duur voor een american standard?
Bewaar de politiek inderdaad maar voor Off Topic. Verdere opmerkingen naar elkaar via PB graag
Edit: nvm, ik zie nu dat het bericht dat ik hier postte linkte naar een customshop. Niet van toepassing dus. Excuses.
edit 2: http://www.keesdee.nl/producten/fend...le-maple-neck/
Die headstock zou wel gewoon kunnen.
http://link.marktplaats.nl/454271157
Geen USA Standard, maar toch echt een Highway I.
Ja, benieuwd hoe die papieren van die Amarican Standard eruit zien.
Ben ik ook een keer ingetuimd toen ik nog een naïeve beginner was al was de prijs op zich fair. Was echt in de veronderstelling dat ik een US standard had (kreeg er in ieder geval wel een Fender case bij dat scheelt).
Misschien geldt dit ook voor die aanbieder al betwijfel ik het ten zeerste...
Na een post van SantaX had ik deze http://link.marktplaats.nl/454441411 in het 2e hands tips topic geplaatst.
Maar hoe langer ik kijk, des te meer dingen zetten mij aan het twijfelen.
*Het decal. (heb ik géén verklaring voor, behalve dat het oginele decal er af is gegaan en vervangen voor wat er nu op zit) (De "" ontbreken voor het woord "telecaster")
*Kruiskop en gewone schroeven (kunnen in de loop van de tijd uitgewisseld/ vervangen zijn) (brug mist ook 2 schroeven)
*Stringtree zit op de verkeerde plaats,moet meer richting het G mech. (Dit was toen der tijd handwerk, hier zou dus wat verschil van plaats in kunnen zitten)
*De copper shielding hoort er niet in thuis (maar zou later aangbracht kunnen zijn)
*Niet orginele condensatoren (ook die kunnen in de loop van de tijd vervangen zijn)
*De dots op de 12e fret horen verder uit elkaar (deze zouden meer bij een tele van vóór '53 horen)
Wat denken de experts hiervan?
Ik heb de advertentie ook gezien.
Ten eerste kan je stellen dat bij een dergelijke oude gitaar in de loop der jaren wel eens iets kapot is gegaan en er aan geknutseld is.
Maar Spirit, ik heb ook mijn twijfels bij deze gitaar:ok:
De tuners zien er veel te nieuw uit, voor een zestig jaar oude gitaar en de potmeters, schakelaar, bedrading en condensator zijn zeker niet uit 1954.
De lak van de body is of grotendeels weg, of er zit helemaal geen lak op.
Al met al een aparte gitaar