Vette plank, goeie band!Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AlexTBHR
Printable View
Vette plank, goeie band!Citaat:
Ja, goed hé... Ik had een DE7 en een analoge CD10 samen.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door up-guitarman
De DE7 voor de shimmer-delays, de CD10 voor de vette echo's en bij het noizen kon de CD10 geniale dingen doen - zo'n smerige lage synthtoon als je snel aan de delay-time draait, heel fijn!
Bedankt! Je kent ons of zo?Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door imlikeajungle
Net gemist op Vleugelrock omdat ik ergens moest mixen maar via MySpace e.d. wel al gehoord & I like, I like!Citaat:
Nee, niet links maar volume en wahs etc heb ik liever links... DSaarbij heb ik lange poten en sta ik met behoorlijk wat ruimte... De belangrijkste zaken staan dus rond het centrum en daar iets links van... de mfc-5 voor schakelen g-force en powertone 2 en de wah en de fulltone. Dus ook op een kleiner podium moet ik daar bij kunnen.. Een andere optie die ik ook uitprobeer is de wah links van de mfc-5 en dan de fulltone rechts naast de mfc-5. Moeilijke aan het hele zaakje is dat als je een pedaal achter de wah zet raak je de wah als je schakelt en gaat deze dus werken... Dat is het nadeel van de Bad Horsie in dit geval (Het geluid maakt veel goed).Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rormo
Maar ik ben alles aan het aansluiten en dan experimenteer ik tijdens de repetities even verder... en dan groeit het wel weer...
Harm
http://i124.photobucket.com/albums/p...s/HPIM2700.jpg
De meeste pedalen zijn al vaak genoeg langs gekomen:
Gitaar -> Dunlop CryBaby 535 -> Boss TU-2 -> Guyatone ChorusBox -> Boss Blues Driver -> Amp
Send -> Boss GE-7 -> Return
-> Vox VFS-2
http://i124.photobucket.com/albums/p...s/HPIM2696.jpg
Het is een plank waar een bak overheen komt (die staat onder de amp), die zet je dan vast met vlindersloten, alles ingepakt (kabels er ook in) 13 kg ruim.
Misschien een domme vraag: maar wat is het verschil tussen een chromatic tuner en een normale tuner
Dat ding is een pedaal.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hugo123
dat is niet het verschil.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sjoerd5
aha oke bedankt.
hugo