Twee delays in je setup zou eigenlijk de norm moeten zijn 8-)
Briljante koffer !
Printable View
Twee delays in je setup zou eigenlijk de norm moeten zijn 8-)
Briljante koffer !
En ??? Bevindingen ???Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AlexTBHR
Ik wil dat namelijk ook wel eens proberen, maar dan met een Digitale delay en een analoge erbij of zo ...
ok, ziet er heel strak uit. Ben op zoek naar net zo iets eigenlijk. Hoe heb je het met die koffer gefixed dat je het deksel (of eigenlijk de onderkant gezien het feit dat je hem op z'n kop gebruikt) er af kunt halen? Zijn daar speciale scharnieren voor ofzo?Citaat:
ik deed dat door de pin uit de scharnieren te tikken en er een borgpen in te steken. moet wel passen natuurlijk, maar dan heb je dus een demonteerbaar scharnier, werkt erg makkelijk :)
Als ik die sloten zie en het gewicht van je pedalen bekijk, zou ik hem niet met een gerust hart durven dragen...Citaat:
@ Mike: die dingen zijn van de jaren '70, toen alles nog gemaakt werd om mee te gaan, haha. Nee, 'k moet eerlijk zijn, ik had eerst ook zo'n idee (het ding weegt alles samen zo'n 16kg of zo), maar blijkt dat ie perfect stand houdt, dus no worries...
@Rormo: aan de voorzijde heb ik de oude sloten eraan gelaten, die blijkbaar verdomd sterk zijn. Aan de achterzijde heb ik er zelf gemonteerd, maar die zitten vast aan de onderplaat (dus door de koffer heen in de plaat gevezen) en de bovenste zitten vast aan een houten plaat die zich als versterking binnenin de koffer bevindt. Tzijn trouwens gewone kist-scharniertjes, te verkrijgen in je doe-het-zelf zaak.
@Up-guitarman: ik zit zo'n beetje in het post-rock genre, dus met twee delays kan je in dat soort muziek heel erg 'epische' dingen maken. M.a.w. alsk in ons repetitiekot met twee delays speel op m'n overdrive kanaal klinkt het alsof ik in de Allianz Arena speel :cooler:
Je hebt geen drive pedalen... Wat voor amp gebruik je?
Verder mooi bordje!
Ik heb een Orange AD30TC top op een Marshall 1960AX kast (die met de greenbacks in). Kben heel tevreden van de overdrive, dus voorlopig steek ik geen drive pedalen in mijn case. Ga ik ooit wel es mee experimenteren.
En bedankt! :cooler:
Zo, na een tijd van zoeken en uitproberen even een opzetje van hoe mijn pedalboard er ongeveer uit gaat zien... Geen snoeren nog (ik ben nog aan het kijken naar hoe alles komt te staan) maar er komen GL pluggen (haaks) op en de boss rc-2 gaat er weer uit omdat ik die niet kan gebruiken... er komt een fulltone Octafuzz bij... Daarnaast moet ik een aantal voedingen gebruiken (whammy en mfc-5) en komt er dus boven nog een kleine stekkerdoos voor een aantal adpaters... die stekkerdoos voed ik dan uit de p2 die onder de pedaltrain hangt...
Als dit dan klaar is moet ik nog een interface bouwen, voor midi, gitaar uit, gitaar in en stroom... dan is alles echt klaar.
Tenminste... totdat ik weer een ander mooier pedaal zie en die erop zet...
http://i39.photobucket.com/albums/e1...nstruction.jpg
Mij lijkt die wah niet echt lekker bereikbaar zo. Neem aan dat je links bent, maar dan zou ik kijken of hij onder of boven de whammy kan staan en dan beiden helemaal links. Dat staat denk ik lekkerder.