Was dat niet die blauwe met witte slagplaats en zwarte covers en knoppe? :satisfie:
Printable View
Was dat niet die blauwe met witte slagplaats en zwarte covers en knoppe? :satisfie:
Ziet er lekker uit. Body blijft zo neem ik aan?Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door G.G.
Ik zou gaan voor nickel/chrome hardware
Slagplaat: wit/zwart/wit
beargumentatie:
http://www.gear-review.co.uk/reviews/70strat/Strat6.jpg
En genoeg roken natuurlijk..
Ja hij is nog steeds exact het zelfde! Ik zou er qua uiterlijk niks aan willen veranderen. Daarom vond ik die strat vanaf het begin af aan al zo mooi!Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kim Wilson
Ik ben wel een beetje aan het twijfelen over andere pickups. Maar volgens mij is de body van Basswood toch? Ik heb dan geen idee hoe hij dan gaat klinken (met bijvoorbeeld een setje Fender Custom Shop elementen).
De sound is nu ook wel lekker, daar niet van, maar het is het soms nét niet. Het hals-element is soms net wat te "vol" of "modderig" vind ik. En het brugelement, dat zei je toen tenminste :D, was "waardeloos".. Eerst vond ik dat nog wel meevallen, maar ik begin steeds meer te begrijpen wat je daar mee bedoeld ;).
Dus óf een nieuw setje pup's, of heel héél HEEL misschien tzt. toch een andere strat :roll:
te weinig bas in het brugelement? Weet wel een goeie simpele 10 cent oplossing zonder solderen.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bart_Blueprint
Jahaaa....??Citaat:
Zo zonde dat dat een 3-piece body is met dat mooie hout.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nielsje
http://singlecoil.com/docs/bass-response.pdfCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nielsje
Klein plaatje staal nemen, in de vorm van de bodemplaat slijpen en er onder hangen aan de magneet.
Hoho, ik heb niet gezegd dat ie te weinig bas heeft naar mijn oren, ik vind hem alleen niet erg lekker klinken met een beetje overdrive :D. Ik vind het moeilijk om het geluid te gaan omschrijven, maar het klinkt VOOR MIJ ook niet lekker als ik de tonepot een beetje (of helemaal!) dicht draai.Citaat:
Bedankt, zal het eens proberen, leuk experimentje.Citaat:
Kijk eens in het linkje dat ik poste, misschien helpt het je toch nog.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bart_Blueprint