En nu weer naar NL vertalen, misschien snappen we het dan.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bass blom
Printable View
En nu weer naar NL vertalen, misschien snappen we het dan.Citaat:
Deze straal oor werd gespeeld op het podium met bekende rock band alle details nare zal winnen van de inschrijver met extra foto te geven. De jet oor is in 100% voorwaarden! Geen krassen, bits, geluid, scheurtjes of andere schade. Van de beste kleurencombinatie Ibanez gezet door hun gewoonte shop! De nek heeft gewoonteinlegsel, 5 positiepick upschakelaar! 100% voorwaarden komen met de oorspronkelijke harde geval inch Ik verminderen mijn inventaris en deze moet gaan.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred dons
Nee, het verhaal is onzin. Aan de gitaar zit ook wel een luchtje. Later overgespoten met nitro zo lijkt en mist datgene waar Cunetto juist bekend mee is geworden. Het kan uit de werkplaats van Cunetto komen maar bij mijn weten zou er dan geen fender decal op moeten zitten.
Nog een keertje nog een keer!(en nog een keer en nog een keer :D :D )Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AART
Mijn persoonlijke favoriet is de griekse versie
Αυτή η ακτίνα του αυτιού έχει παιχτεί στην εξέδρα με rock η γνωστή σχέση όλες λεπτομέρειες δυσάρεστος να κερδίστε του υποβάλλοντος προσφορά με την πρόσθετη φωτογράφιση να δώσουν. Η ανάβλυση αυτί είναι μέσα στα 100% προϋποθέσεις ! Krassen, ο απότομος θόρυβος, scheurtjes ή άλλες βλάβες. Του καλύτερου συνδυασμού του χρώματος ibanez από τη συνήθειά τους που τοποθετείται μαγαζί ! Το χτύπημα του gewoonteinlegsel, τον 5 positiepick upschakelaar ! τα 100% προϋποθέσεις έρχονται να με μειώσουν με την περίπτωση αρχική σκληρή ίντσα την απογραφή μου και εκείνοι πρέπει να πάνε.
http://link.marktplaats.nl/161361425
Die knul is volgens mij gruwelijk opgelicht:
- Een Gibson Les Paul Studio EB/CH voor €1700
Hij heeft vervolgens nog eens €200 moeten betalen voor een koffer, die je er normaal volgens mij standaard bij krijgt. En diie koffer is volgens mij niet eens een Gibson koffer
- Epihone SG Special voor €600
- De Yamaha pacifica, waar ik het model helaas niet van weet. Het zou zo'n hele dure kunnen zijn, but I doubt it.
Zou deze jongen verschrikkelijk opgelicht zijn of probeert hij zelf de boel te bedonderen?
--
:o http://link.marktplaats.nl/160880489
Een custom met een 3 piece body?
3 piece top, heel gewoon..
die studio viel mij ook al op ja, heb je er bijna twee voor, voor dat geld :D
Zojuist deze Fender Mex gewonnen op marktplaats. Ik ga er volgende week heen om 'm te testen en waarschijnlijk te kopen. Timmu zei dat ik ding toch wel even goed moet controleren (lijkt me logisch). Nu heb ik niet veel verstand van het herkennen van een echte, crappy of neppe Fender. Dus voor de zekerheid: http://link.marktplaats.nl/160883216
Wellicht zijn hier wat mensen met meer kennis op dit gebied die er even een blik op willen werpen :satisfie:
Haha, hij is inderdaad behoorlijk opgelicht met die Studio. Ik kom 'm nieuw soms voor 1000 euro tegen (met name bij onze oosterburen), maar 1200 tot maximaal 1350 is toch wel gemiddeld. Een koffer krijg je sowieso bij een Gibson in elke prijsklasse, dus dat begrijp ik al helemaal niet haha.
Maar goed, no way dat hij 1600 voor dat ding krijgt. Misschien dat 'ie een verloren tweelingbroer heeft die dat ervoor betaalt :D
Die Epiphone is ook onzin, volgens mij verkopen ze niet eens zulke dure Epiphone G400's in winkels. En als het inderdaad een Special is (slecht te zien, maar aan de body te zien wel) slaat het helemaal nergens op want dat zijn nog wel de goedkoopste.
Anyway, hij kan de boel wel proberen te belazeren (want dat is er aan de hand denk ik) maar als je tweedehandsprijzen hanteert die ver boven de nieuwprijs liggen gooi je een beetje je eigen glazen in lijkt mij haha.
Ook op de site van Vriese (waar hij hem claimt gekocht te hebben), staat hij veel goedkoper...
:eek: € 5.000,00
Gesigneerd door de 6 Leden van de Band - MET
echtheidscertificaat
ARTIEST: LINKIN PARK
OBJECT: Niewe Epiphone “Junior” Electrische Gitaar
Dit is een speciale, unieke gesigneerde gitaar gedoneerd door een
familielid van een van de bandleden en word verkocht voor het goede
doel.
goed doel? Naam:
Robin
http://link.marktplaats.nl/162067143
linkin park :confused: wie wil daar nou nog geld voor betalen zonde van de gitaar imho
Hij zal wel 5000 frank bedoelen
http://link.marktplaats.nl/162022132
Dit hoort hier toch ook thuis??? Deze staat er sinds gisteravond dus ik hoop niet dat iemand 'm al gepost heeft....
Gitaartje voor een volvoootje?? Neem trouwens wel aan dat het goed bedoeld is..
is dit niet wat goedkoop??? Of zou het een nepper zijn...
Vind het een toffe gitaar, incl candy zo te zien.
Voor 1600 piek?
Jimmy Page voor 1600 piek
Krijg er wel een beetje een 'musoland' gevoel bij.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door losjansen
Getverdrie! Die wil ik! :mad: ik heb geen E1600! Die kost nieuw wel 4500 knikkers volgens mij.....en is deze al officieel verkrijgbaar dan?? Moet wel een luchtje aan zitten...Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door losjansen
*edit* idd al verkrijgbaar...voor maar £4387.72 pond....ik vertrouw Leo niet...misschien issie wel gejat net zoals Page zn originele waar deze op gebaseerd is....
dat moet alarmbellen doen rinkelen ja..
Lol en wat als hij is gejat?
Alsof iemand kijkt naar het serie nummer etc..
Tja inderdaad....als -ie echt is, WTF not.....ik denk dat deze advertentie niet lang blijft staan, vast wel iemand die 'm koopt.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nino1110
Zoek de fout ;)Citaat:
Gibson Les Paul Standard. Bouwjaar: 1994. Kilometerstand: 20 setjes snaren
Heeft voor het grootste gedeelte in de koffer gezeten, dus in zeer goede staat.
Heeft wat playwear maar dit past wel een beetje bij dit gitaar. Slagplaat en neckplate wellicht aan vervanging toe, bevat paar kleine scheurtjes.
http://link.marktplaats.nl/162107242
Haha ja jammer dat -ie geen foto van de achterkant heeft :satisfie: ....zou niet weten wat hij er anders mee zou moeten bedoelen. Voor de rest lijkt er op het eerste gezicht niks mis mee, toch??Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HaroldAling
Trouwens voor die prijs koop ik een Jimmy Page LP Custom :D
de fout?
geen snaren?
Misschien dat ie de trussrod cover voor neckplate aanziet?Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tubescreamer
Ik heb 'm een mailtje gestuurd waarin ik het zeer vriendelijk en diplomatiek (voor zover ik dat kan) heb gevraagd, wat -ie bedoeld met "neckplate". Ben heel benieuwd of en hoe hij reageert! :)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kim Wilson
Hee da's snel!Citaat:
Niks aan de hand dus....zoals ik al zei, voor de rest niks mee lijkt wel. Maar ja nogmaals voor 1600 heb ik ook die Jimmy Page Custom :satisfie:Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Coen
Ach heb er de dukaten toch niet voor.....
Deze vind ik ook nogal vreemd: http://link.marktplaats.nl/162158069
Citaat:
Ace Frehley Gibson Les Paul kopie
En dat voor maar 695,-Citaat:
Niet de Epiphone versie maar een zeldzaam handgemaakte
De Epiphone verkoper van een aantal posts terug is inmiddels verwijderd van marktplaats...
Ja die had ik al gezien......maar, hij zegt toch gewoon erbij dat het een kopie is??? Hij claimt niet dat ie echt Gibson (dan wel Epiphone) is en vraagt er dientengevolge dus ook geen €2999.95 voor. Ziet er op het eerste gezicht uit als een mooie gitaar.Citaat:
En dat voor maar 695,-
maar wel gelul over een "zeldzame handgemaakte" dit is gewoon een chinese kopie (zie headstock en logo)
Het zal vast al wel veel vaker gevraagd zijn, maar nep merkkleding (Nike, Adidas, etc) is toch ook verboden in NL, waarom een identiek ogende nep Gibson dan niet?Citaat:
Mee eens.....tja niet iedereen heeft er evenveel kijk op he...tis ook maar net wat zo iemand zich heeft laten vertellen....Citaat:
Hoeft niet perse zijn gelul te zijn :D
Goeie vraag idd.....maar wat moet je dan doen? Zo iemand aangeven? Je weet ook niet wat er mee gebeurd is, misschien heeft de (vorige) eigenaar misschien wel een ander logo weg laten halen en er Gibson op laten zetten. Zou niet de eerste keer zijn. Is het dan nog wel "echt nep" :D?Citaat:
verboden is in dit geval en groot woord, je mag er niet in handelen maar indien je een dergelijk produkt meeneem van uit het buitenland en het zijn niet meer dan 3 stuks dan wordt het wel toegestaan, dus dat is een tamelijk grijs gebied. Tis duidelijk in de advertentie dat het een replica is alleen kun je die voor een stuk minder uit china laten komen en dan is "zeldzaam en handgemaakt" wel een beetje verneukeratief
Aha. Nou duidelijk. Ach ik hoef 'm toch niet. Ik zit nog wel met die Page Custom in m'n maag. Misschien die dude ook effe mailen om te vragen van welke vrachtwagen die is afgeflikkerd :sssh:Citaat:
ik denk dat je met die page custom te horen krijgt dat de gitaar op dit moment in het buitenland is maar wanneer je het geld overmaakt hij de gitaar direct op stuurt (not!!)
:seriousf: hehe....goeie......wees maar niet bang ik doe het niet hoor....ook al had ik t geld gehad...dat ruikt idd net effe teveel naar koeiepoep.Citaat:
Kun je beter Page's gejatte 1960 Custom terugvinden (as if...) ik denk dat je van Jimmy dan wel een stuk of 3 Page Customs kado krijgt als vindersloon.
Advertentie Hallo mensen,
Deze advertentie dan... Volgens mij is die gibson op de foto toch echt een les paul studio.... of ik moet me heel erg vergissen. Hij zegt dat hij hem 3 maanden geleden voor 1700 euro gekocht heefd, en nog een case erbij van 200 euro.
Voor zover ik weet kost een gibson les paul studio nieuw in de winkel zo rond de 1100 / 1200 euro, en ook nog eens inclusief case..
Mischien heeft hij het er wel voor betaald, maar dan heeftie toch heel erge pech gehad.. :stop:
Apart.
Tja apart ja. Het is een ontzettende Studio en zelfs een wat oudere zou niet zo duur moeten zijn. Niet eens gold hardware :D. De prijzen die hij naar zeggen voor die andere gitaren betaald heeft lijken wel wat realistischer.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door .Stax.
Of hij is gen**id (pardon my French) met die Gibson "omdat het een Gibson is", of hij probeert anderen te n**ien omdat het een Gibson is. Ook al is het "maar" een Studio.
Koffer bij een Studio voor 200 knikkers lijkt me ook wat gortig als je het mij vraagt.
Inderdaad,
Niks mis met een studio, maar wel voor die prijs zou ik zeggen.. :stop: en de case hoort er gewoon bijgeleverd te zijn volgens mij..
Het klopt wel dat de echte gibson case's wel tegen de 200 euro kosten.
Okee check deze link dan maar: http://www.vriese.nl/pages/product_v...categorie_id=4Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door .Stax.
Sinterklaas komt vroeg dit jaar :
http://www.2dehands.be/gretsch-white...ender&start=20