Vet man. Dat is niet verkeerd. Zelf zou ik nog wel even die witte troep er af halen en vervangen voor zwarte. Leuk gitaartje voor erbij.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Valoosj
Printable View
Vet man. Dat is niet verkeerd. Zelf zou ik nog wel even die witte troep er af halen en vervangen voor zwarte. Leuk gitaartje voor erbij.Citaat:
leuk gitaartje, maar Fender is nu eenmaal niet mijn ding.
geef mij maar mn G&L
Anders mag je'm mij wel geven Valoosj...
Als iemand zegt: een witte, laat ik ze altijd die van jou zien! :rockon:
yeah right!Citaat:
Nee fender is niet mijn ding, ik hou meer van een copie daarvan met een paar subtiele veranderingen, en tevens ontworpen door sjors en leo :???: :???:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door GunMetalBlue
Ik heb de gitaar al niet meer.
en wat bedoel je met een witte? gewoon een willekeurige witte gitaar ofzo dat iemand bedoelt en dat je dan de mijne laat zien?
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Orgasmocaster
Ik vind die subtiele veranderingen net zo mooi aan G&L, en ik weet ook dat George en Leo die gemaakt hebben. Het mooie aan G&L is dat het een topmerk is dat veel minder bekend is, maar zeker even goed als Fender. En die vroege G&L gitaren zijn echt superdingen. Niet meer #Z2369388201893 die van de band rolt, en waar je er dus 1tje vind in elk huishouden
Glaas, had je mijn mailtje al gevonden?
Want mijn betaling is er dus toch tussendoor geschoten, waarschijnlijk omdat mn naam er niet bijstond
glacius is toch op vakantie???Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Valentijn
@ Vox............
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door glacius
ohh ach jah.. ffies over het hoofd gezienCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Luke-wannabe
Was G&L er niet voor Fender? Ik had gehoord dat deze Leo Leo Fender hemzelf is. Die is dan later onder zijn eigen naam gitaren gaan maken.Citaat:
Zou Glacius ook een lekker wijf inhuren om aan het rad te trekken, zou het wel afmaken!
Als ie nou een lekker wijf inhuurt om ergens anders aan te trekken zou het helemaal een bonte bedoening worden. :dance:
Als je veel bieten van tevoren eet wel ja.
@glacius: lees je je pm's wel?
Ik vind het helemaal niet erg om gefeliciteerd te worden door de "loting-Miss" als ik mijn nieuwe gitaar in ontvangst neem :D
hij is op vakantie, heb ik begrepen...Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Noid
moet goed te doen zijn van zn E800,- ;)
Neen, G&L was er nadat hij zijn Fender bedrijf had verkocht, en weer kwaliteitsgitaren wou maken die niet zo massaal geproduceerd werden. En hij deed er meer zijn ding mee. Een lekker klein bedrijfje met een handvol vakmensen die goed hun job kenden.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Di Stefano
Ja, was een grappig briefjeCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mawashi
ik heb nog geen tijd gehad voor internetbankieren; updaten volgt.
Helaas ben ik dus weg. Ik kan er niet meer bij zijn en kan dus ook niemand meenemen vanuit de Amsterdam omgeving.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MarkV
Geweldig, nu nog even nummer 35 eruittrekken en dan is die gitaar van mij :pCitaat:
belangrijke mededeling! steven otto heeft tot op heden nix van zich laten horen en is daarom ook verwijderd van de lijst, de eerste in de reserve lijst is savale en die is nu dus naar nr 15 verplaatst en speelt dus mee..
savale heeft een pm ontvangen
Haal dat rode vinkje eens achter mijn naam vandaan, ik lijk wel een wanbetaler!!En gewoon nummer vier trekken bij de verloting.
*edit*Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Don Capo
ik heb nog eens gekeken en ja ik zie het nu staan idd.. je hebt een groen vinkje
niks gezegd...
Dikke kus
hier een lijstje van de mensen die nog niet betaald hebben..
2 pupanus1
15 savale
17 brammibal
29 vriend van brammibal
52 vriend van brammibal
18 tho
21 rok k.
25 iwamoto
28 valentijn
67 ritch
70 rocker 71
77 JV
78 noid
bij deze het verzoek om zsm het verschuldigde bedrag over te maken.
Bump...........................
Bump van 3,5 uur?
:satisfie:
Galcius, kan je je mail nog een keer doorkijken (heb al paar keer gezegd)
heb namelijk de dag nadat je rekeningnummer bekend werd t geld overgemaakt.... staat er dus al heel lang op
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artnaz
hmm niet gezien :D
Zoals ik je ook al pm-de:
30-07-2007
30.93.27.792 E Reeuwijk jr
Noid lotnummer 78
Gitaarloterij -10,00 EUR
Ik zit bij de ABN, weet niet bij welke bank jij zit, maar het zou er toch onderhand wel moeten zijn. Kun je dit nog even controleren?
Groet, Noid
Mijn tientje is ook al onderweg!
bij mij was het 25 juli afgeschreven
ik zal het gauw eens opnieuw gaan bekijken.Citaat:
Is de inschrijving al gesloten? Of kan ik mij nog inschrijven?
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FTI
............Citaat:
Reserveplaats 83?Citaat:
hey Glaas, toch geen ABN rekening toevallig he? Dit las ik net in de krant: http://www.hln.be/hlns/cache/det/art....bron=homeArt1Citaat:
Citaat:
ik kan je inderdaad op een reserve plaats zetten..
denk dat ik het nu gezien heb, jij had geen lot nummer en geen nickname vermeld klopt dat ?Citaat: