Daar ga ik ook naartoe, alleen komt bij mij Steve Morse ipv Steve Lukather ;)
Verder ga ik morgen naar Sun Caged / Haken / Arena
in mei naar Maiden United
en in september naar Wolverine
Printable View
28 april bluesnight met Jimi vaughan en allerlei andere artiesten;d in Martiniplaza
Soon Golden Earring in stadskanaal
Jack white misschien/
Highlands festival Amersfoort
Gisteren nog even kaartjes gekocht voor Pokey LaFarge & The South City Three, a.s. zaterdag in Merleyn, Nijmegen. Ge-wel-dige band!
http://www.youtube.com/watch?v=MveLErNJvJE
25 April naar The Dandy Warhols
In de zomervakantie nog een keer naar RHCP :D
Whooeeii, zondag 22 april naar Ufomammut in Deventer
:blast:
20 juni Limpbizkit HeinekenMusicHall
26 juni Pearl Jam ZiggoDome
Oohyeah!
Ik zag op de televisie dat John Fogerty op 13 juli in Amsterdam komt (Ziggo Dome). Daar wil ik wel heen!
18 mei naar Jan Akkerman.
Guns N Roses in Rotterdam + Monchengladbach
RHCP in Nijmegen
Slash in Monchengladbach
Weer wat nieuwe data op de planning:
Maiden United
G3
Wolverine
Flying Colors
Animals As Leaders
Anneke van Giersbergen
Overmorgen naar Young the Giant in het Paard, en komende zomer naar Werchter met onder andere RHCP, Pearl Jam en Katzenjammer
Eerst naar Pinkpop dan Concert van De Heideroosjes :)
Zaterdag 12 mei naar de Golden Earring in Stadskanaal.:ok:
Voor het eerst in lange tijd weer eens een ticket gekocht: September, 013, Flying Colors!
Waarschijnlijk vanavond naar Metropool in. Devious EP release en oud klasgenoten van me moeten spelen.
28 juni naar de Red Hot Chili Peppers in nijmegen:cheerup:
Alleen zonder Frusciante:makeup:
12 juni: Lionheart in Ramblers, Eindhoven
25 juni: Hatebreed & Unearth in Tivoli, Utrecht
26 juni: Devildriver in de Melkweg, Amsterdam
juni wordt fijn...! :)
http://www.ribsenblues.nl/
Rockin' all over Raalte met status quo! Heb er zin in
3 juni, HMH, Tenacious D :crazyhappy:
en binnen tien minuten was het ook uitverkocht ofzo, ging gruwelijk snel!
kreeg een berichtje van the D via Facebook, wij mochten als eerste blijkbaar :PCitaat:
Jezelf ff aanmelden voor de email nieuwsbrieven van Live Nation en Ticketservice, dan zie je wekelijks alle aangekondigde VVK's op tijd.
lekker 26 t/m 28 mei naar pinkpop!!! yhea.
Waarschijnlijk straks naar Delain in Atak. Als ik vervoer kan regelen dan.
EDIT: gaat dus niet door vanwege vervoer
op het nippertje naar FortaRock morgen!
Morgen naar Stockbrood
- maandag naar Guns & Roses (ben op de gastenlijst gezet)
- hoop ook nog binnenkort Coco Jones met Richard van Bergen en Isa Azier op gitaar mee te maken
- jammer genoeg laatst JJ Grey gemist......
27/08: Sigur Ros: hier
26-06...
pearl jam
Over anderhalf uur naar het highlands festival in Amersfoort.
Volgende week zondag (10-6) naar Slash in de Heineken Music Hall! Zin an!
De 25e naar Jack White in de HMH!
Verder nog naar Red Fang en Ufomammut op De Affaire in Nijmegen, 14 juli zoiets. En vandaag kaarten gekocht voor Bloc Party op 7 augustus, Sigur Rós staat 28 augustus op de planning.
Jack White inderdaad! En op 28 juni RHCP in het Goffert park, zie alleen nu al weer op tegen die enorme verkeerschaos daar, maar gelukkig kan ik misschien van een Nijmegenaar een fiets lenen, voor t laatste stukje :-) En iets heel anders: Romanza Brava op 15 juni in de Bourbon Street te A'dam, met David Hollestelle.
2 weken geleden naar Status Quo geweest.
Vorige week naar Guns N' Roses geweest, was echt vet! Ze hebben Slash niet meer nodig, Axl zingt beter dan ooit en die gitaristen vullen elkaar geweldig aan!
Dit weekend ga ik naar The Enid en over een paar weekjes naar Red Hot Chili Peppers!
Ik maak even een dansje, want ik kan naar Bon Iver. Ik had het niet verwacht nadat ik ze vorig jaar gemist had op vakantie (scheelde echt een haar). Maar nu dus in de Lotto Arena.
Jaya the Cat a.s. vrijdag!
super tof want het is gelijk ook een album release party!
Radiohead in de ziggo dome, en voor de weetikveelhoeveelstekeer naar the Mars Volta in Paradiso. Lowlands staat ook nog op de planning, maar bij het zien van de nieuwe 'line-up' begin ik zwaar te twijfelen.
Vanavond naar Rise Against in 013, wordt een feestje :)