zeker knap!
Printable View
zeker knap!
Tja geen gitaar, maar af en toe een slippertje moet kunnen toch? ;)
http://www.youtube.com/watch?v=5ZdBW95EjNk
Mooi hoor Savale, mooie stem, je kijkt wat onzeker af en toe.. nergens voor nodig :) ook mooi dat je filmpjes in zw/w zijn
heb ook je vorige sample van een paar posts terug even geluisterd, denk dat dat wel iets hoger zou kunnen met jouw stem.
Anyway, handig programmaatje om toonhoogte te testen is Bestpractice google maar ff..
Thnx! Erg handig programma ook!Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Makor1966
Cool zie het topic nu eigenlijk pas.
Ben 21 en heb nu denk ik iets meer dan 1.5 jaar een akoestische stagg die wat zwaar speelt maar prima z'n werk doet en sinds een jaar ook een Tele en ongeveer evenlang gitaarles.
Hier een filmpje van Jeff Buckley's - Lover you should've come over: Filmpje
Verre van perfect natuurlijk en volgende keer stem ik die hoge e ook even.
Heb ook nog een zelfbedacht nummer opgenomen met de electro-akoestische gitaar van m'n vriendin: Linkje
Loopt soms niet helemaal gelijk, maar goed je hebt haast en je wilt wat.
Alle soorten commentaar zijn welkom
ik ben net 17 jaar en ik speel nu 1 jaar gitaar.
dit is een pas opgenomen soundlcipje van me nieuwe versterker
improvisatie vooral en wat bekende riffs
Als je er niet bij zingt vind ik leuker om het gitaarspel wat intressanter te maken. Alleen slaggitaar vind ik niet zo veel aan eigelijk.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Postov
Snap je punt helemaal, maar dan zal ik eerst even een paar jaartjes zangles moeten nemen. Ach ja, je moet toch ergens beginnen :)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pais
Anders misschien proberen nog een extra track er later overheen te spelen (de zanglijn met de gitaar bijvoorbeeld) dan heb je meteen wat leuks! Of iemand uitnodigen die wel kan zingen :) Succes!Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Postov
Mijn eerste cover van Dream Theater :lp: "Regression"
(Is dan ook geen bijzonder nummer)
Maar ik vind hem nog redelijk leuk klinken.
Het openingsnummer van Scenes from a memory.
http://www.acidplanet.com/artist.asp?PID=1075405&t=4251