Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door B_2_the_a
Dat is ook zo bij de CAE RS10, en de skrydstrup SC1.
Waarschijnlijk zelfs bij allemaal, maar deze twee zijn de enige die ik van binnen heb gezien.
Printable View
Citaat:
Dat is ook zo bij de CAE RS10, en de skrydstrup SC1.
Waarschijnlijk zelfs bij allemaal, maar deze twee zijn de enige die ik van binnen heb gezien.
Bedoel je niet toevallig 1500 optredens? Beetje een overkill rackje voor 15 optredens per jaar ;-)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door El Bastardo
nee hoor 150, zo'n rack verhuizen gaat niet zo snel hoor...
:p
het ging alleen over de pedaal, niet het rack. Dat rack was toen net nieuw, het pedaal had al een heel leven achter de rug en is niet lang daarna vervangen door een rs10Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Robert H
Ik weet niet hoelang ik mijn midimate al misbruik, maar dat ding is echt onverwoestbaar!
Daarvoor had ik een ada en daarvan gingen de knoppen wel een voor een kapot.
maar de rocktron all acces ofzo :P die grote blauwe
en vele andere hebben dat niet, teminste niet direct op de printplaat
Wow veel mooie rackies hier! :stop:
Ik wil over niet al te lange tijd ook switchen na 19"systeem..wil mijn pedalen 19"inbouwen en aansturen via de Voodoo lab GCX en Ground Control(of CAE als dat kan)...lijkt me echt idiaal systeem..
begin je nou weer over die printplaat?Citaat:
DE DUURSTE MIDIPEDAAL TER WERELD, DE SKRYDSTRUP SC1 HEEFT DE KNOPPEN RECHTSTREEKS OP DE PRINTPLAAT.
DE MIDIPEDAAL DIE HET MEEST GEBRUIKT EN MISBRUIKT IS TER WERELD, DE CAE RS-10 HEEFT DE KNOPPEN RECHTSTREEKS OP DE PRINTPLAAT
misschien valt het kwartje nou wel....
<edit>
oh ja, de RS10 is de meest stabiele, onverwoestbare en onderhoudsvriendelijke midipedaal die er is. De SC1 heeft nog niet zo'n trackrecord als de RS10.
Maar kwalitatief betere pedalen zul je echt niet vinden, en NEE, de all access is niet beter. Trouwens, het zou me niks verbazen als die zijn knoppen ook rechtstreeks op de printplaat heeft.
</edit>
Het grote verschil is, dat de knoppen van een rocktron op de printplaat steunen, en de knoppen van de RS10 en SC1 hangen aan het chassis, waarbij de printplaat aan de knoppen hangt. Net andersom dus.
grtz,
Vincent
klopt, maar het ging hem om de relatie vervangbaarheid icm printplaat.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vincentvdlocht