wat je het mooist vind klinken neitwaar?
meest gebruikelijk is wah voor dist geloof ik, en zoals je zegt die pedalen in de loop heb ik gehoord, je kan ook gewoon ff van alles proberen en luisteren wat je het beste bevalt:)
Printable View
wat je het mooist vind klinken neitwaar?
meest gebruikelijk is wah voor dist geloof ik, en zoals je zegt die pedalen in de loop heb ik gehoord, je kan ook gewoon ff van alles proberen en luisteren wat je het beste bevalt:)
In de "normale input" kun je de distortion doen, wah, tuner, compressor, soms chorus...Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MaBeCo
Maar het meeste flikker ík gewoon in de loop.
En da wah...tjah ik kan je er niet veel vertellen over de wah, behalve dat me vaag bijstaat dat hij direct na de gitaar moet, dus aan het begin...maar dat weet ik dus niet zeker hoor...
Ding linksboven is een DIY A/B box. Hij staat standaard naar Blues Devel > Fat-Boost > Vibrato-kanaal tremolux, zoals ik het meeste speel. Omgeschakeld naar Soul-Bender > normaal kanaal tremolux (zit NOS Philips 12AX7WA in V1 voor felle sound). Soul-Bender hoeft dus niet op board maar kan ook op versterker voor tweaken.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lucluc
Er komt nog een TIMMY aan, maar ik moet Paul Cockrane weeer eens bellen want die moet je achter z'n broek zitten. :D
Wel gewaagd om die fuzz factory achter een reeks pedalen te plaatsen, of gaat dat wel goed?Citaat:
modulatie en delays inderdaad in de loop. in mijn ogen is een wah ook een modulatie dus waarom niet ook in de loop? ik heb de mijne in ieder geval altijd achter m'n scheurpedaal staan. als ik 'm ervoor zet en ga dan scheuren erbij, dan blijft er niks over van m'n wah.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MaBeCo
maar probeer gewoon alle opties eens uit, dat is de enige manier om jouw favoriete setup uit te vinden.
Alleen de tuner, seekwah en overdrive zitten ervoor. Tuner werkt vooraan het beste, seekwah klinkt alleen goed voor de fuzzfactory en als je een combinatie van overdrive en fuzz wilt maken, dan vind ik het mooier als de overdrive voor de fuzz staat. Werkt allemaal prima.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fullorder
Ok, dat is eigenlijk heel slim van je :lol: fuzz heeft zo een wat cleaner kanaal met wat meer laag.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jpb
Zijn die powersupply's nog te krijgen eigenlijk, zoja waar?Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BLOK182
Hoeveel weegt die Showmaster 48? IK zit zelf naar de Showmaster 24 te kijken..
Ik zou die voeding niet nemen, want die stoort. Althans de mijne. Gewoon een 9volt adapter met daisychain werkt beter.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door robzilla
ik hoor altijd goed verhalen over de voodoolab pedalpower.Citaat:
zelf doe ik het met een kale 9V (1A) adapter waar ik al m'n pedalen aan hang. alleen heb ik wel weerstandjes in alle voedingskabeltjes laten solderen om alles te balanceren, anders krijg ik veel te veel brom in m'n signaal.
bij de pedalpower heb je hier als het goed is geen last van.
ja hallo, de voodoolab is ook 200 euro. alles gescheiden idd.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fullorder
ik ga wel voor een One-Spot, 1700ma en ergens in de 20 euro..