Hehe, wij hadden 13-11-04 hadden we een show waarin alles misging.
Allereerst gaf de speakerkabel van de basversterker de geest, dus de ene helft ging de stad in, het was in wageningen, geen hond wist de weg dus we zaten al met een uitloop van een klein uurtje. enfin, geen muziekwinkel open en wij vol enthausiasme de DI box proberen ging prima. Ook de heenreis liep al niet zo soepel waardoor we bijvoorbeeld al te laat arriveerden, een aanhang die zo ongeveer de tent uitgekickt was, dus je kan nagaan dat we niet zo heel erg vrolijk waren.
Dus licht opgefokt, maar deels opgelucht gingen we spelen, eerste paar nummer beetje inkomen, en omdat onze zanger nog niet zo lang meespeelt zingt hij nog niet alle nummers mee. Dus die gast komt het podium op, neemt de vocals over van mij, en ik ga overenthausiast wat rondspringen. Denk stoer op de monitor te staan en daar van af te springen, schiet de monitor richting publiek. Gelukkig was de pit bescheiden anders was het brokken, aan de linkerkant zie ik een zaalgeluidsmokkel een beetje boos kijken (licht uitgedrukt) en voor me een zooi fans zich helemaal kromlachen,en de band maar spelen alsof er niets aan de hand is.
Bij een andere show sprong een enthausiast maar dronken zanger op mijn nek, gevolg, gitaar geheeld ontstemd, dus ik de back-up pakken om de vaart in de show te halen, zit de strap los :oops: