Nee dat is veel te veel. Lijkt of je met solderen ergens onbedoeld een bruggetje naar de B+ voedingslijn gemaakt hebt....
Printable View
Nee dat is veel te veel. Lijkt of je met solderen ergens onbedoeld een bruggetje naar de B+ voedingslijn gemaakt hebt....
Ik zou maar eens kijken naar R51 en R52, R46 en R93. Die heb je als het goed is vervangen in het kader van de mods. Lopen daar toevallig B+ lijnen in de buurt op de print?
En wat heb je met R50 gedaan? Weggehaald en vervangen door een bruggetje? Zit ook dicht bij de 12at7 op de print, als je daar knoeit met soldeer kan er zomaar B+ op de verkeerde zaken komen te staan.
Plaats anders een foto van de buizenprint, rond PI en ook de print van de eindbuizen waar je de brand hebt gehad..... wil dat wel eens zien, ik vrees nl voor toch wat meer schade....
Ik ga zsm kijken. Die eindbuizen deden het nog wel na dat brandje 😉. Had hem schoongemaakt met alcohol en toen deed hij het weer. Ik vermoed dat het hij die PI zit.
Die eindbuizen meten trouwens goed qua metingen
Tipje, had je niet zitten rommelen bij die presence regeling? Soms iets onderbroken wat je beter niet had kunnen onderbreken?
Meet maar even de spanning aan beide kanten van R43
Ik dacht dat ik daar nog niets aan gedaan had, maar ik zal het checken. Ik heb wel die cap bij de reverb weggehaald.
Had je R43 niet vervangen door een 100R? Dat was mijn mod, maar dan wel ook de presence-pot uit het circuit gehaald door C22 te verwijderen.
Nee die had ik nog niet uitgevoerd maar ik ga het morgen avond checken.