Volgens mij zit het wel snor ;)
Welterusten.
Printable View
Volgens mij zit het wel snor ;)
Welterusten.
deze vandaag in-real-life mogen bewonderen. Wat een geweldig mooie gitaar is het, dit geeft wel de kriebels om weer een keer akoestisch te gaan bouwen :)
Ik heb me er ook aan staan vergapen. Ongelofelijk :crazyhappy:
Gewoon doen ! Het leukste wat er is !!!
Je had de gezichten moeten zien van de mensen die dat rijtje passeerden:
- Wow, guttlin, eigenwijs model !
- Ha leuk die harmony tribute, super kleur
- Die GUN junior is wel mooi, wauw een tortoice p-90 kapje, sjiek !
- Hey dat is grappig, een rugzak gitaar ?
- kool die zwart matte tele, is dat aluminium die slagplaat?
- Oh, die is mooi, die zwarte Loo
- Whaat ?!? Is dat te intoneren? Wel speciaal zo'n selmer met een scheve brug, en hoe speelt dat?
- Tiens dat is een rare tele.
- Wauw die rode is mooi, die knoest lijkt wel een roos.
Ha nu komen we aan de gewone gitaren ;)
Waarna ze natuurlijk nog een paar keer omver geblazen zijn, maar daar had ik minder oog op ...
s.
Enige zelfbevlekking julliezijds is geheel op z'n plaats, want het was een mooi rijtje! Ik heb ook nog het genoegen om op een paar zeer bijzondere gitaren te mogen spelen, helaas ws de zwarte Loo er niet 1 van.. :(
Normaal geen fan van fanned frets maar op de SK manouche vond ik het helemaal te gek: idd een geweldige gitaar. Ook de L00 met zwarte voorkant: supermooi. At stijn: Ze leek/voelde mij iets dieper (dikkere kast) aan dan de originelen ?
Ik heb ook even gespeeld op de gispsy bakken van Jos Geers : ook mooie gitaren met een patinne op de top die ze al heel oud deed lijken. Heb wel gemerkt dat je op dat soort gitaren echt wel gipsy jazz moet spelen om ze tot hun recht te laten komen maar dat kan ik helemaal niet. Tegen volgend jaar ga ik dan ook één gipsy lick instuderen :)
En ik zal hier terloops een halve eed zweren: volgend jaar moet ik een acoustische gitaar afhebben: ik twijfel nu tussen de L00 verder afbouwen of een nieuwe J45 achtige te bouwen
Echt een mooi model! Ben benieuwd om hem te zien als ie helemaal af is. Merci Stijn om voor vervoer te zorgen.
Heb terug de kriebels te pakken. Eerste project als ik tijd heb: Atelier schommelen en deftig werkbank maken!
Dan heb je wat gemist !
Dikker, niet dat ik weet, volgens mij heb ik gewoon het plan gevolgd ...
En ik wil 2 Loo's zien volgend jaar: die van u en van zjef !!!
En voor de mensen die er niet konden geraken: in vol ornaat !
http://i475.photobucket.com/albums/r...e/DSC02098.jpg
En bespeeld door iemand die manouche in de vingers heeft !
http://i475.photobucket.com/albums/r...e/DSC02099.jpg
Excuses voor de blurry foto, het was nogal donker in het hoekje !
s.
zeer mooi , heb je geen audio , of een filmpje waar we ze kunnen horen ?
Ikzelf niet, maar er zullen wel filmpjes rond circuleren, ergens.
Geluid van de filmpjes zal wel niet denderend zijn, nogal veel lawaai !
s.