Yummie! Sexy setje straks, sexy Lexy!
Printable View
Yummie! Sexy setje straks, sexy Lexy!
Gefeliciteerd Lex, ik ben er ook nog steeds zeer blij mee, en heb één van m'n DL10's toevallig vandaag verkocht.
Ik heb hem nog niet eens met m'n HOOK getest, ook nog maar 's doen.
Gebruik je 'm in de FX-loop?
thnx Mitch en Huisjes!
Heb hem nog niet in de loop geprobeerd, zit nu op mijn kleine setup met alles voor het combo'tje te pielen :).
Wel ff een vraagje Henrie, heb jij ook dat hij in de looper modus het totale volume afregelt met de FX-level? Dus ook het droger signaal. Was mij nog niet opgevallen dat hij dat deed en dacht dat dat misschien niet hoorde....
Thnx!
Ja, als je zoveel functies in zo'n klein pedaal weet te proppen zul je concessies moeten doen, maar de delay-sounds zijn super, en daar is het mij in principe om te doen.
Op zich is de looper nog best bruikbaar, maar ik moet er wel een goed overdrive pedaal (MojoMojo? :crazyhappy:) bij hebben, anders wordt het looper signaal ook overstuurd.
Als je de looper helemaal achteraan zet (je hebt toch zo'n goudie 808 ) dan kan je bv clean een loop opnemen en dan er overheen scheuren en andersom.
Het stoort me trouwens niet, maar ik wist niet dat dat zo hoorde.
Die delays zijn echt vet trouwens, heb nog geen favo type, ze zijn allemaal vet en bruikbaar.
Ja, dat doe ik ook wel, maar die Goudie haalt het niet bij de scheur van m'n amps hoor.
Ach, en die looper, ik zie er voor mij toch geen functie in voor een live situatie.
Ik vind het een leuke extra.
Ja die looper ga ik thuis gebruiken om wat ideeen op te doen en solo's te oefenen voor de band :). Top ding tot nu toe.
leuk als gimmick, maar das het enige waar ik nog geen echt nut voor heb gevonden.