Mooi! weet ook dat ze heerlijk spelen, geweldige huis, prachtig gebouwd
Printable View
Ik vind dat verdacht veel mensen zich niet houden aan het niet quoten van foto's.
Hoe kan jij nou weten hoe mijn huis gebouwd is? ;)
Gitaar speelt en klinkt zalig, veel output, de snaren vatten zelfs al vlam zonder erop te spelen!
Een beetje meer respect tov elkaars plankjes kan geen kwaad vind ik. Zeker omdat er hier bouwers zitten.
MS
Kan iedereen zijn negatieve reacties even voor zich houden? Men is hier terecht trots op zijn bezit, dat hoef je niet af te zeiken. Zeker als je beseft dat de gitaar van Martijn een zelfgebouwde plank van Barno is. Het is een kwestie van smaak. Als jij een gitaar niet mooi vindt, prima, maar hou dan gewoon je bek i.p.v. ongenuanceerd schreeuwen hoe lelijk een gitaar is.
Daarnaast: De hele wedstrijd is een hartstikke leuk initiatief van Badman, ik zou het heel jammer vinden als het om zeep wordt geholpen door een paar op hun pik getrapte pubers.
Oh trouwens, Lintworm, waar is jouw inzending? Misschien kunnen we die nog even lekker afzeiken met z'n allen. Voor wat hoort wat.
Smaak is altijd subjectief, ik vind het altijd interessant als een gitaar verschillende reacties oproept..
Maar laten we het hier toch vooral maar bij de mooie plaatjes houden!
Ik ben in ieder geval telkens benieuwd naar de volgende gitaar die wordt gepost.
Super initiatief! :ok:
Lieve schat, de afkrakende reactie naar JZE van Martijn schoot in mijn verkeerde keelsgat, vandaar mijn reactie naar hem toe( wie de bal kaatst...).
Ik hou er al helemaal niet van om andermans spul af te kraken maar in dit geval vroeg hij er zelf om!
Dat gezegd hebbende, kunnen we nu weer vrolijk verder?
Tja, er moeten ook lelijke gitaren meedoen. Zonder verliezers geen winnaar.
Meer Fotoooooo's