Hoe zit dat met intonatie? Een zelfbouw houten brug? heb je daar veel "problemen" mee in vergelijking met een instelbare brug?
Printable View
Hoe zit dat met intonatie? Een zelfbouw houten brug? heb je daar veel "problemen" mee in vergelijking met een instelbare brug?
heel gave plank Barno! Awesome
Helemaal met Saf eensch zoals gewoonlijk...
Goed te horen dat ie een kleurtje krijgt (en die knoppen kunnen echt niet hoor):hide:
brug is gewoon een ebben stukje dat er nu los op staat, dus intonatie is prima te regelen. Als blijkt dat er genoeg spanning op zit, ga ik de kam zelfs niet vastzetten.
knoppen: I know, had echt niks anders voorhanden :)
als hij geen kleurtje krijgt dan houtenpup cover maken en houtenknoppen zoals de brug :)
Maar idd Rood met Wit zou heel mooi staan op deze denk ik.
t is dat ik er geen centen voor heb, maar dit zou ik ongehoord durven kopen!
Koel ding!
'k vin' 'm ook steeds leuker worden.
Je hebt ook wel oog voor foto's maken trouwens. :ok:
Wat een geinige gitaar. Heel origineel. Met originaliteit zit het bij Barno wel goed. Ook die brug, simpel, sober, doeltreffend. Klasse man!
Thx guys
at HHuisjes: foto's maken, tja, ik doe maar alsof ik het kan, trek er vooral veel en haal er de betere uit :)
ondertussen aan het lakken. enfin de hals is al wit gelakt. voor de body: ik neig voorlopig naar lichtblauw met tortoise slagplaatje. Ik heb al spijt dat ik er witte binding heb opgedaan, maar soit.
De P90 cover ga ik waarschijnlijk wit lakken.
maar het kan nog alle kanten uit. behalve hals/headstock, die blijft wit.
http://i158.photobucket.com/albums/t...kercolours.jpg
Ik vind het een erg leuke gitaar! Zat al die tijd al mee te lezen en vond dat ik niet van commentaar mocht onthouden.
Is die brug nu helemaal van wengé of zit er nog een zadel in?