-
Potverdorie, het zit niet mee. Hij had de agenda niet, maar ik verwacht vandaag mail, zo niet, ga ik morgen oud en nieuw vieren daar. Dat zal hem leren :seriousf: Ik heb in elk geval gevraagt om me de lijst met data te mailen van 2de helft januari en februari. Sorry dat het niet zo snel loopt als ik hoopte :makeup:
-
SantaX, heb je al datums van 't kempke gekregen??
-
Hey, ik ben ook benieuwd..Was gisteren weer even op m'n strat aan het spelen en die is zo lekker...! Ben benieuwd naar die van jullie en hoe die van mij zich verhoudt..
-
mijn agenda is snel vol aan het druppelen :makeup:
-
-
SantaX lijkt niet te reageren, heb hem ong. een week geleden ook een profielboodschap gestuurd..
maar ik ga vanavond zelf even het kempke een mail sturen en vragen om de datums (zit nu op school, en kan niet op m'n eigen hotmail adres komen omdat die site hier geblokt is :()
-
Schiet idd. niet op hier...
-
Sorry voor mijn afwezigheid.
Ik heb zelf ook niets meer vernomen van het Kempke. Ben er niet meer langs geweest, maar hij reageerde nog niet op mijn mails. Momenteel heb ik weer wat meer last van mijn paniekstoornis. Het is wellicht beter als iemand anders de kar trekt. Want ik merk dat ik er wel achteraan kan gaan, maar dat het erg lastig voor me is als dat een langere ruk gaat worden.
-
Misschien dat Ijselrobo nog even kan navragen wat de mogelijke data waren? Die woonde toch in hetzelfde dorp/stad/whatever?
Anders op zoek naar een andere lokatie?