ik WORD misselijk van spellingsfouten ;)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nellyrocks
Printable View
ik WORD misselijk van spellingsfouten ;)Citaat:
Oeps. voudje.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Orpheo
ieeeew. een tokio-hotel fan!Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gitaar.
kan iemand even een papiertje pakken en dit naar buiten gooien?
Is die zanger echt een kerel ?!?!?!
EDIT: Op de drummer na is de rest ook vrij dubieus...
Sunny Day Real Estate! een kenner, thank you.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AutoStatic
Vind The Fire Theft ook heel ardig, btw ;-)
Ach, een grapje kan maar laten we nou niet teveel elkaars muzieksmaak gaan afkraken ;) Mocht mijn band ooit "groot" worden, wie wil dat nou niet (van zn eigen band dan), dan zal het ook wel door sommigen verafschuwd worden :DCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door renier
Wij worden ook wel emo genoemd... Kan toch?...
no worries, tis maar een geintje. wat mij betreft mag iedereen lekker luisteren wat hij wil. het was meer even lekker stoken vanwege de felle reactie.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Veekeren
en trouwens: ik hoefde er met mijn band niet eens bekend voor te worden om verafschuwd te worden!
Ik heb ook niets tegen emo (los van muzieksmaak) maar wel tegen verwende 14 jarige jochies met te dure gitaren en meisjesgezichten. Wat voor een muziek ze ook maken. Het zijn gewoon emo-Jantje-Smitten.
ten eerste ze zijn geen 14, maar tussen de 18 en 21 jaar jong. en wat denk jij dan? als je 'beroemd' ben, kan je niet op podium staan en spelen met en gitaar die €50 waard is.. en over meisjes gezichten? ik vind het nergends op slaan, iedereen heeft tog zijn eigen style? de een loopt met make -up, de ander loopt in korte rokjes, de ander in het zwart etc. ieder heeft tog zijn eigen style? SO WHAT EVER?... Hoe zou het zijn, als iedereen hetzelfde zal rondlopen? Nou GEEN GEZICHT, .Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pannekoek
waarom ''tot mijn groote spijt speelt hij meestal op een GIBSON LES PAUL'' ??
ben benieuwd, is dit dan een goeide, slechte merk? duure goedkoop?
oeps...ik wilde bijna zeggen: liever geen gezicht dan...Citaat:
nee serieus...heb niets tegen die gasten..
allemaal zeer sympatiek...geen star allures of wat dan ook...
het is niet mijn muziek maar ik kan er wel af en toe naar luisteren..
ik bedoel...wat vroeger de vengaboys en captain jack was (dus kindermuziek)
is vandaag TokioHotel...en vinden jullie niet dat de style de betere kant op is gegaan...ik zelf zie TH niet eens als emo shizzle maar dat doet er niet toe..
ik denk dat een hele boel van die meepraters hier...die oeh bahh schreeuwen..
toch stiekem achter het stuur in de auto mee zitten te neurien als ze het nummer op radio horen,..bewust of ook niet bewust,...
en ja...ik vind het een belediging dat veel mensen mij met Bill vergelijken (qua uiterlijk dan )
leer eenz tiepen foortat je onz aph bechind de cracen......Citaat:
Weetje , vroeger was ik net als het meerendeel hier, like bah stomme homo's blah blah.
Daarna ben ik eens goed naar de muziek gaan luisteren en daar vond ik niks mis mee om eerlijk te zijn. Zeg niet dat ik zo'n standaard figuur ben die alleen maar HipHop (wat overigens de grootste zooi ooit is) en Rap luistert (integendeel).
DOe mij maar Iron Maiden Ac/Dc Children of Bodom Nightwish Hypocrisy etc.
Ik denk dat iedereen elkaar maar na zit te praten.
TH doet gewoon wat ze zelf willen en dat vind ik best wel kewl :P
Anyway iedereen die dit leest zit nu waarschijnlijk van tsss maarja who cares ik geef ook weinig om de mening van vreemden (a) End!
En die ene fag gebruikt nu Gibson BFGs!
Voor iedereen die er nog in geïnteresseerd was :D
Zozo, en dat zonder zoekfunctie weer helemaal opgespoord. toe maar.
Heel m'n godsvervloekte aiai foon zit onder het avondvrete.
Waanzinig altijd zo'n afbek topic. Zelfs al istie beina twee jaar oud en alles.
Voor de geintereseerden, uit eigen ervaring deze conclusie getrokken.
Tokio hotel is kut, daarom hebben ze van die verjankte mascaradragende meisjes van tien koppen. Go cry emo!!
Ik verloor mijn interesse in die speciale Gibson op het moment dat ik hoorde dat Tom Kaulitz er eentje had. :chicken:
Nutteloze bump. Slotje.