Wat is dat toch, dat mensen zich hier alleen maar aanmelden om op die site af te geven. Is het dan echt zooo slecht?
Printable View
Wat is dat toch, dat mensen zich hier alleen maar aanmelden om op die site af te geven. Is het dan echt zooo slecht?
Kan dit topic niet gewoon gesloten worden? Zoveel nuttigs komt er niet meer bij...
Dat begrijp ik dus ook niet. Dat men hier een klacht heeft over een bepaald iets is tot daar aan toe, maar je speciaal er voor aanmelden is gewoon maf.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Don Capo
maar wat chrissie schrijft is ook wel heel idioot.
en daarboven lees ik dat de eigenaar hier meeleest..
dus wie weet helpt het.
Ik begin me wel af te vragen of het puur bashen is of dat er een kern van waarheid inzit. Misschien dat wrekertje (wat een naam trouwens, gaat dan wel weer iets vanuit) het iets duidelijker kan toelichten. Het topic loopt al een tijdje en er komen meerdere negatieve signalen. Lijkt me als eigenaar van zo'n site toch ook niet echt prettig.
Ik heb mij hier niet speciaal voor aangemeld! Het had ook voor iets anders kunnen zijn. Ik kwam hier toevallig terecht en mijn man zit ook vaak op deze site. Ik wilde toch mijn verhaal kwijt en weet je waarom? Wij (onze band) probeerden een beetje discreet een andere gitarist te zoeken, maar wat doet die Romy? Zij stuurt onze advertentie aan de huidige door en nu zitten wij zonder gitarist want die is natuurlijk laaiend en onze geplande optredens kunnen we nu afzeggen vanwege die Romy de Wit. Dat is toch schandalig. Gebeurt het niet dagelijks dat een band op zoek gaat naar een muzikant omdat er 1 niet goed functioneerd of bij hun past of dat een muzikant stiekem uitkijkt naar een andere band en je daardoor een andere naam gebruikt om niet "gesnapt" te worden? Maar wat doet die Romy? Zij stuurt het wel even door naar die band of persoon. Mogen wij dan niet een beetje discretie verwachten? Ik wil de mensen ook waarschuwen dat ze daar akelige dingen kunnen verwachten. We zijn toch muzikanten onder elkaar of niet? Muziek hoort mensen bij elkaar te brengen niet uit elkaar!
Waarom een onderwerp sluiten als het dagelijks nog steeds gebeurt en aan de orde is. Die Nedcom muzikantenbank moet met zijn werkwijze stoppen en dan kun je ook het onderwerp stoppen, of zie ik dat verkeerd? Chrissie
Ik ga dit overleggen in het daarvoor bestemde moderatorforum en kom er daarna op terug.
EDIT: Er mag hier onderbouwde kritiek worden gegeven. Zoals het tot nu gegaan is.
Het plaatsen van e-mails van je eventuele klanten draagt m.i. niet bij aan de profesionaliteit van een bedrijf. Ik vind het ook niet netjes en verzoek dat niet meer te doen.
Ik en vele andere muzikanten die ik ken hebben het gewoon helemaal gehad met Romy de Wit en snappen niet waarom het sommige mensen toch lukt een advertentie te plaatsen.
Ik heb twee jaar geleden al besloten om nooit meer een poging te wagen en bezoek deze site alleen per ongeluk. Bovendien komen er door hun aanpak ook niet zo vaak nieuwe advertenties bij.
Het beste lijkt mij gewoon niet meer adverteren via die site, er zijn zo veel andere goede sites.
Beste Albert,
Het schijnt dat jij niet wist dat Why-Not achter je rug bezig was te zoeken naar een andere gitarist en dat je daar via de door mij doorgestuurde mail achter bent gekomen. Men vond dat "je niet voldeed aan hun verwachtingen" aldus Chris.
Het schijnt dat je daarom nu bij de band bent weggegaan.
Ik denk dat je blij moet zijn om niet meer met zo'n stel asocialen om te moeten gaan die daarbij ook nog niet eerlijk zijn; daar kan je alleen maar beter van worden.
Sterkte en als je aan andere band zoekt die wel eerlijk is, dan kun je altijd bij ons adverteren.
Met vriendelijke groet,
Nedcom Muzikantenbank,
Romy de Wit
www.muzikantenbank.nl
Deze e-mail heeft Romy naar mijn gitarist gestuurd. Alsof ik dat aan haar verteld zou hebben. Wie weet iets om haar te stoppen?
nouja zeg dat meen je niet :nervous:
Ja, dit vind ik persoonlijk ook veel en veel te ver gaan. Je kan ervan denken wat je wilt, maar je kan niet voor eigen rechter gaan spelen puur op basis van wat je weet via de informatie van te plaatsen advertenties. Daar heeft die Romy de Wit helemaal niets mee nodig. Voor hetzelfde geld speelt er compleet iets anders op de achtergrond, waar die Romy helemaal niets van kan weten. Het enige wat zij/hij zou kunnen doen in mijn ogen, mocht hij/zij het er niet mee eens zijn, is een advertentie weigeren en dan nog lijkt het me netjes een mailtje terug te sturen naar de plaatser van de advertentie met het verhaal waarom, zonder iemand verder volledig te weigeren. Schiet je niks mee op en krijg je alleen maar een slechte naam door. Het internet is nou eenmaal de mond op mond reclame anno 2007 en in die zin vind ik het dan ook nogal naief van die Romy de Wit.
De opmerking van het speciaal aanmelden alleen voor het klagen heeft trouwens achteraf geen betrekking op de post van rocking chrissie. Het was meer in samenhang met de posts van die wrekertje en die andere vogel, die dus ook nooit meer hebben gereageerd. Mijn excuses in elk geval.
gvd ik kan er bijna niet bij dat er zulke mensen los rond lopen! Het is echt ongelovelijk wat die De Wit voor streken uithaald. Wat een paranoïde bemoeial als ik de verhalen mag geloven. Wat ik overigens doe want waar rook is, is vuur en "wrekertje" heeft min of meer een bevestiging gepost.
Ik word misselijk van de Rocking Chrissie, wat kan dat mens liegen. De bewuste gitarist ken ik en zijn verhaal is heel anders.
Dat mokkel heeft achter zijn rug om geprobeerd een advertentie te plaatsen voor een nieuwe gitarist om hem daarna te kunnen dumpen en dat is nu uitgekomen. Nee dat is lekker; hij is alleen maar blij dat hij er zo achter gekomen is. Die Romy heeft gewoon alle bandleden op de hoogte gebracht van de meoilijkheden die er met Chrissie waren en zo is het zaakje aan het rollen gekomen.
De gitarist is gewoon als oud vuil behandelt en aan de kant gezet door die band en nu andere de schuld geven?!
Dat jullie zo dom zijn om daarin te trappen begrijp ik niet en inderdaad ACSlater waar rook is is vuur en het rookt behoorlijk bij Chrissie en die band!
Iemand dom noemen in je allereerste post zegt niet zo heel veel over iemand anders.
Als je goed gelezen had, had je kunnen lezen dat ik vind dat die Romy niet voor eigen rechter had moeten spelen. Ik heb verder geen partij getrokken en heb het verder helemaal niet voor Chrissie opgenomen en heb ook verder niks nodig met dit hele verhaal. Lezen is soms moeilijk, ik heb er zelf ook wel eens last van.
Wat ik eerder zei over mensen die alleen maar zich aanmelden om 's ff lekker gal te spuwen gaat hier weer volledig op.
Inderdaad, laat ze dan iets zinnigs posten, of helemaal niets ;)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door drap
Misschien is die Jimmy323 wel Romy de Wit onder een schuilnaam :) wie weet hoe ver zo'n mens zal gaan :D
Ik ben hier niet op gitaarnet gekomen om iets met iemand uit te vechten. Mijn man zit al heel lang op gitaarnet voor allerlei verschillende items. Zo kwam ik hier ook terecht en het leek mij goed om andere muzikanten te wijzen en te waarschuwen over de werkwijze van Romy de Wit. Het bleek al eerder dat zij hier ook meeleest en ik weet ook zeker dat zij Jimmy323 is. Jimmy323 kan mijn gitarist niet gesproken hebben want ik mail nog dagelijks met hem en zijn niet boos op elkaar, alleen de samenwerking is gestopt. Zelfs hij vindt haar mailtjes walgelijk. Maar je ziet al aan de manier van schrijven van Romy wat een soort mentaliteit zij heeft. Dus jullie weten nu wat je te wachten staat als je iets fout invult bij Nedcom.muzikantenbank. Discretie is haar volkomen vreemd en het ontbreekt haar ook aan professionaliteit. Volgens mij heeft een muzikant haar ooit gedumpt, waarom anders dat gedrag t.o.v. muzikanten. Nergens hoef je persoonlijke gegevens op te geven, behalve bij haar en kijk wat ze daar uiteindelijk mee doet! Dus denk even 10 x na voordat je die aan haar doorgeeft.
waar hebben we het over?
bij bands, maar ook in domweg alle andere omgevingen is dat toch min of meer (helaas) vrij gewoon?
iemand heeft ergens een baan, wil eigenlijk wel wat anders en gaat solliciteren.
zegt men dat dan tegen zijn/haar baas?
en andersom gebeurt toch ook dagelijks? dat er voor iemand een vervanger gezocht wordt?
die romy waawaant zich kennelijk in een soort utopia die we best allemaal wel zouden willen, maar shit happens.
ik snap niet dat je het op zo'n manier doet, dat is vrij kansloos.
Hey Bas, zou jij het leuk vinden als men jouw zo behandelde? Hoe zou je voelen als ze je zo iets flikken? Kan dan wel normaal zijn tegenswoordig, maar geef dan geen andree mensen de schuld zoals die Chrissie doet. Ze liegt dat ze barst, spreekt de gitarist helemaal niet meer want die wil niets meer met haar te maken hebben. Bye the way ik heet geen romy en ik ben op dit forum omdat ik hoorde welke leugens die Chrissie aan het schrijven is. Dat mens is goed gestoord, geloofd zichzelf nog ook.
Die romy mag dan misschien te ver gaan, die Chrissie is pas echt gestoord!!!
Wil je weten hoe gestoord, kijk dan op www.whynot-hillegom.nl en zie wat voor een asociale "Tokkie" dat wijf is!!!
Kunnen we dit beschaafd houden?
We zitten hier niet op het TMF forum. Men mag hier zeker op- en aanmerkingen maken maar plaatsen e-mails die in goed vertrouwen verstuurd zijn en zonder toestemming van de verzender geplaats worden hoort niet in dit forum thuis. Gooien met modder en mensen beledigen evenmin.
Ik verwacht een normale discussie en geen Jerry Springer toestanden.
als romy zich bezig zou moeten houden als koene ridder voor elke muzikant waar zonder zijn/haar medeweten vervanging voor wordt gezocht zou dat enkele romy klonen vergen denk ik.
Wat is dit voor een topic?! Ik heb me ook heel lang ingeschreven gehouden bij muzikantenbank... nooit een reactie van een andere muzikant/band gekregen of iets, alleen maar spam, maar ook nooit rare mails gehad o.i.d. Ik snap er echt niks van... :dontgeti:
De spanning in dit topic is dan weer wél om te snijden. Relax: :harmony: :hippie:
ps. als iemand dan écht zoveel problemen met muzikantenbank heeft: www.drummersbank.nl is een goed alternatief om andere muzikanten te vinden.
Ik zou zeggen, wissel elkaars telefoonnummers uit en heb het er nog eens over, in plaats van hier te komen schelden. :hippie:
dat zijn geen muzikanten, dat zijn drummers :confused:Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Reel Big Fish
Heu? :???:Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rinze
Dat snap jij niet he Hans :cooler:Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kim Wilson
Dit bericht is voor Romy:
Ik ken jou van vroeger en ik ken al je tekortkomingen, je sletterig gedrag, ja ja, weet je nog van die Arabieren?? Je bent een zielige tweederangs Paris Hilton kloontje, dat je zo moet eindigen, ik heb medelijden met je.
ehm stuur dan ff een meeltje naar jimmy232 of naar wrekertje dan bereik je Romy persoonlijk.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Johnny Ramone
Enniewee, wat is nou de beste plaats om muzikanten te vinden? Voorheen kon dat perfect op marktplaats maar daar werden op een gegeven moment teveel diensten aangeboden in de rubriek "muzikanten gezocht". Zo heb ik in het verleden daar een bassist en een band gevonden.
Jongelui, als jullie je niet weten te gedragen komt de banlijst in zicht, vecht je persoonlijke ruzietjes uit via PM, capice?
Ik ben allebei (gitarist en drummer), en ik bevind me momenteel in een tweeestrijd. De ene kant moet hard lachen, de andere kant snapt er geen hol van. En daar moet de eerste kant dan ook weer om lachen.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rinze
Maar ik heb wél een Fender Bandmaster! :D
Is het misschien niet gewoon verstandig dit topic gewoon dicht te gooien? Er komen dus mensen zich hier aanmelden om een potje frustratie uit het verleden uit te gaan vechten. Frustraties omtrent het handelen van een persoon van een site lijkt me oké, maar dit forum kan toch niet bedoelt zijn om een potje bandverleden uit te vechten, het is immers een gitaar forum? Ik wil ook nog net niet zeggen ban er een aantal in dit topic, maar ik zie er wel alle reden toe.
Als je dr maar met je stokjes vanaf blijft! :satisfie:Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kim Wilson
dicht? nee...tis even goed doorlachen. zo heb je een forum met vaste klanten, en zo heb je een topic waar ineens de halve wereld zich aanmeld om even te komen zeuren:)
ben ook voor openhouden.
en belast mods bij deze met de taak goed de IP's en mailadressen van de scheldende noobz in de smiezen te houden.
Het word hier een persoonlijke vete met Chrissy en Jimmy in de hoofdrol.
Allemaal leuk en aardig, maar gitaarnet heeft regels m.b.t. persoonlijke vetes, ik stel voor dat die twee het dus onderling gaan uitvechten.
Persoonlijk zie ik helemaal geen nut meer in dit topic, ik vind het behoorlijk uit de hand lopen en het sluit op geen enkele manier meer aan op de doelstellingen van gitaarnet.
@Bass: het is onbegonnen werk om constant te controleren of er sprake is van dubbele accounts, valse IP adressen, dubbele e-mail adressen e.d. Daar gaan we dus niet aan beginnen.
Ik hou het topic nog heel even open, kijken hoe het zich ontwikkeld. Maar zodra het weer dreigt uit te lopen op een potje onderling moddergooien voor gevorderden grijp ik in.
was ook niet echt serieus bedoeld dat belasten ;)
voor sluiten heb je mijn zegen, de boodschap is meer dan genoeg duidelijk.
Ik heb geen ervaringen met Muzikantenbank.nl. Maar ik heb wel een beetje de topic doorgelezen. Het lijkt mij dat er vast wel een kern van waarheid in zit, maar dat sommige mensen gewoon graag met anderen meelullen en zo dat de situatie misschien een beetje overdreven is. Maar hoe het ook zij, ik denk niet dat deze Romy de Wit erg meedenkend en meevoelend is. Hij/Zij komt over als argwanend. En tja, dat is nooit goed.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ootsfield
Vorig jaar heb ik dit ook aan de hand gehad. Ik had alleen mijn naam ingevuld en hij wilde alle namen van de band hebben. Aangezien sommigen van mijn band een zeg maar 'artiestennaam' hanteren ging hij niet akkoord waarop ik de beste man hebt bedankt voor zijn diensten.
De muzikantenbank op MusicFrom daarintegen heeft mijn voorkeur! Geen screening alleen af en toe wat mailings in de inbox wat soms best handige info is!
Net terug van vakantie, maar er is nog niets veranderd!
Zolang ik in bandjes speel (en lang daarvoor), worden er leden discreet gewipt en vervangen. Bij elke repetitie denk ik eerlijk gezegd al dat er weer wat gaat gebeuren. ("Ik kap d'r mee, de drummer ken geen maat hauwe") Daar heeft die Romy niks mee te maken. Dat mens is echt kniftig.
Op Marktplaats kun je nog steeds terecht als muzikant, nu onder contacten en berichten; "Muziek maken en Bandleden"
Stop whining and play yer guitar.
Dat gaat lastig he, zo zonder bandje. Hey, laat nou net dit topic daar over gaan!Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Solidkick