Omdat de foto offline is gehaald door de beheerder van de server die ik heb misbruikt, ben ik bang... Zal hem thuis wel ergens anders uploaden dan. Voor de stalkarchieven.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door almarvk
Printable View
Omdat de foto offline is gehaald door de beheerder van de server die ik heb misbruikt, ben ik bang... Zal hem thuis wel ergens anders uploaden dan. Voor de stalkarchieven.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door almarvk
Oh nee sterker nog, die hele server ligt plat.
Nou das niet mijn probleem. Dat lossen ze wel weer op.
door die ene foto? *bedenkt een boel foute versier opmerkingen*Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pais
@almar, FOTO'S! :D
Mooie gitaar, mooie meid... Ik geloof dat ik een beetje verliefd word :satisfie:
Welkom op Gitaarnet!
Edit: Is iemand al eens opgevallen dat topics waarin meiden zich voorstellen altijd pagina's lang volgeluld worden met zinloos gelul :hippie:
Je wil deze zien?!Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iwamoto
http://www.mijnalbum.nl/Foto=TMVLZ8PS
tjakaa. almaar heeft weer een meisje aan de haak, ik denk dat pais je binnen een paar minuten zal mailen :D
haha geniaal, ben ik vroeger volgens mij wel eens langsgeweestCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JorienR
Ben je autodidact? Een open G kun je beter met middelvinger, ringvinger en pink pakken. Heb je nog een wijsvinger over om er een Gsusdinges van te maken...Citaat:
Deels autodidact, maar de reden dat ik open G zo speel ligt anders. Heb hele korte, stugge (en ehm ongeschoolde) vingers, al wordt het steeds beter. Op een steelstring gaat het wel, maar op zo'n brede hals als bij deze kan ik openG alleen zo spelen. Je wilt niet weten hoeveel moeite ik heb gehad met het aanleren van de simpelste barre's.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door grayfink
komt er nog een foto van jou en de huur gitaar in actie? :D
Met of zonder hoge e? :seriousf:
Ik doe het meestal ook zo.Citaat:
Speel liever het octaaf D dan B. :)
Het kan allebei. Als je van plan bent om naar G7 te veranderen, kun je idd beter met middel, ring en pink spelen, maar het is niet verplicht. Zo mag ie ook.Citaat:
any will do, just show it off 8-)
Oke de eerstvolgende keer dat ik me verveel, regel ik een foto van mezelf met mn groene gedrocht.
NU! NU! :D welk merk? :DCitaat:
Citaat:
Enneh... Peavey Nogwat
http://www.sound-live.com/shop/image...ds/C32.JPG.JPG
een predator?
nee raptor
Nee predator plus, lees ik hier.
In ieder geval een humbucker in de brug, zodat je wrede death-metalriffs kan spelen :jam:
precies, aan die foto te zien is pais echt iemand die harde metal speelt, en gezien ze beter is in lager als hoger stemmen (:D) is ze de ultieme metal queen van de flat :DCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wormaap
ja weet het zeker ben jou nog niet tege gekomen in LeeuwardenCitaat:
Dat heb je he, met een wereldstad als dit. :satisfie:Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Deryck
Misschien zul je een keer tegenkomen. Omdat ik niet tevreden ben met het gedoe over gitaarspelen op mn huidige kamer, is het mogelijk dat ik dit najaar verhuis naar boven de winkel van Bob. Die heeft binnenkort misschien een kamer vrij.
Leuk toch :) wonen boven de muziekwinkel.
ik wil ook wel boven een muziek winkel wonen :D en dan zou ik allemaal bestellingen doorgeven waar ik op wil spelen :DCitaat:
en dan helemaal geen commentaar hebben over herrie..
sterker nog, dat er klanten vragen of pais even een demo kan geven, ik zat donderdag ook echt de vetta II te spelen, zodat er meerdere klanten geintereseerd stonden te kijken :D
en bij foregames staan er altijd klanten mee te kijken als ik op de xbox 360 bezig ben, en dan kan ik altijd goed vragen beantwoorden :D
Was dat toen je je Pod xt wegbracht en (met jou woorden) een half uur met een erectie zat te spelen??Citaat:
Waren het manlijke of vrouwlijke klanten die geintresseerd kwamen kijken?
helaas mannelijke, en ja, ik had eerst de pod xt weggebracht, maar ik had nog een plichtgevoel, zo van, ik wil nog iets doen, nou, vetta II, RG erbij, en allemaal klooien met de mogelijkheden, bijv. heel gave reverb effecten, maar ook het volume pedaal leende zich voor gave smash effecten :DCitaat:
en aangezien die RG niet alleen voor metal is, maar idd heel mooie cleane geluiden kon maken, heb ik gewoon niet 1 keer gescheurd :p wel een beetje gespeeld met de wss al veel vakker uitgevonden 2 octaaf E e techniek, waarbij ik mn plectrum wegdoe, en speel met de 2 e snaren tegelijk
Ja hoor er is weer een dame die zich voorsteld op het forum en er worden gelijk hele pagina's aan besteed..:D ik kon het ook wel raden...
Welkom:D
hey, niet zomaar een dame he, eentje met een onedelmetaal alergie :rockon: dan heb je pas gave snarenCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tabmaniac
Roze snaren?Citaat:
Welkom trouwens :hippie:
Misschien doordat vrouwen een ehmm... uitgebreidere communicatieve vaardigheden tot hun beschikking hebben.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tabmaniac
Ofwel - de oren van je kop kletsen
Ja, inderdaad. Hou je kop eens te kleppen!Citaat:
Oh ja, had ik je al welkom geheten? :cheerup:
Ja dat had je al gedaan
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kim Wilson
Ojee, ik praat teveel. Ik lijk wel een vrouw. :D
Het is sowieso (in nederland) een beetje risky om jezelf Kim te noemen.
(of heet je echt zo?)
Nee hoor. Ik heet Hans. Kim Wilson is de zanger en bluesharpspeler van mijn favoriete bluesband, The Fabulous Thunderbirds. Tja, en nadat ik me geregistreerd had, kwam aan het licht dat er nog wel eens wat verwarring ontstond. Maar ja, ik had me al geregistreerd...
ik ben ook net een vrouw, ik klets veel, soms heb ik echt chocolade nodig, ik kan goed zeiken en moeilijk doen, maar! ik ben wel makkelijk in sommige zaken, maar ik hou dan weer niet van voetbal bier en lichaamshaar :p
En je hebt lang haar! Geef nou maar toe, je zit gewoon in een verkeerd lichaam!
;)