een mooi compromis, een foto van jou, met je kamer op de achtergrond, dan zijn we allemaal blij toch? :)
Printable View
een mooi compromis, een foto van jou, met je kamer op de achtergrond, dan zijn we allemaal blij toch? :)
Doe eens niet zo zielig gasten.
Inderdaad, kappen met die stalker achtige praktijken. Hoe vaak is dat nu al niet gevraagd?
Haha stelletje stalkers!
een foto van me gitaar kunnen jullie krijgen maar een foto van mij kunnen jullie toch egt vergeten! jullie zetten er toch ook geen foto van jezelf op ;)
foto's van mij zijn er genoeg :pCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lies
http://www.gitaarnet.nl/forum/showpo...postcount=7302
maar komop, ik vind stalken wel een heel groot woord, maar ik ben gewoon echt benieuwd naar de kamer met de tijger gordijnen
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iwamoto
mee eens, beetje aanstellerij om dan meteen mensen te gaan lopen verwijten van dat soort onzin... wat is er mis met een beetje interesse in elkaar? typisch Nederlands dit..
Er is een verschil tussen interesse en volkomen kansloos rukkergedrag. En het dan raar vinden dat mensen er iets van zeggen, triester dan triest...
nou nou jongens maak er niet zo'n gedoe van!
Ik geef jullie je zin met een plaatje lief hè van mij!
http://i6.photobucket.com/albums/y23...sa/Foto220.jpg
3 in 1 :D me kamer met gitaar en ik :hippie:
yeah super te gek gaaf wow turbo kicke omfgrofllol! :DCitaat:
paar vraagjes,
zijn dat van die ikea bakjes in je kast?
gebruik je die tas die daar hangt voor school?
issie met de zelfontspanner genomen?
wat is dat roze op de kast?
Jaa ikea rueleert! idd ikea bakjes :cooler:Citaat:
Ja die tas is 1 van schooltassen ik heb er 3.. 1 zwarte eastpack en nog 2 andere maar die gebruik ik niet zo vaak..
zelfontspanner is een groot woord gewoon instelling van de webcam!
en dat roze is een sjaaltje.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anders Destium
is goed hoor.. je probeert sociaal te zijn, krijg je zoiets. ik vroeg niet eens om een foto van haar ofzo, maar al zou k dat wel gedaan hebben.. boeit dat? op een forum als "Stel jezelf voor!" lijkt het me niet zo vreemd om een fototje te laten zien toch?
Als Lies het erg vindt, dan zal ze dat vast wel zelf zeggen lijkt me..
http://www.gitaarnet.nl/forum/showpo...8&postcount=56
zoals je ziet is bij mij ook alles IKEA, zelfs het bed! maare, ik bedoel echt helemaal bovenop de kast, zie je zo van die roze ronde dingen, lijkt wel een roze olifant, is dat een sjaal? :p
Het valt gelukkig niet op dat elk meisje dat zich voorstelt gelijk wordt besprongen door een stel gefrustreerde pubers :roll:Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nova
haha nee..
tja ik heb nogal grappige vriendinnen en ik was laatst jarig toen hebben ze bij de xenos van die opblaas cijfers gekocht het zijn een 1 en een 5 8-)
ahjoh alsof dat op school niet gebeurt..Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anders Destium
laat pubers lekker puberen ze doen het toch wel!
hehe, doet me denken aan het kado voor een vriend van me dit jaar, hij roept altijd "bier en tiete!", dus ik met een vriend een deal gemaakt, hij een 6pack flesjes bier, en ik bij de expo, 2 nep tieten, man o man, geweldig gewoon,Citaat:
en je had gelijk, pubers zijn pubers, al zijn ze 20!
http://img227.imageshack.us/img227/1...01419jj.th.jpg
Ze hadden gewoon het vermoeden dat er een mooie meid achter het Hello Kitty verhaal en het hippe dekbed zat, en guess what: ze hadden gelijk ;)
Toen ik lid werd, werd mij ook gevraagt om een foto, niks mis mee, zo weten we teminste een beetje wat er rondloopt op dit forum. Kijk, had ze nou nee gezegt en iedereen bleef zeuren om een foto, ok, dan was het stalk gedrag, maar nu was het gewoon nieuwsgierigheid en daar is niks mis mee.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dark_457
dankje.. das precies mijn punt.
maar ja, als iemand mij wil uitmaken voor gefrustreerde puber moet ie dat zelf weten, maar doe dat dan niet hier.
Terug naar het topic dan maar? :)
Ja, lijkt me een goed idee!
ik was trouwens vanmiddag even naar Dirk witte geweest in utrecht om een standaardje en een tas voor me gitaar te halen.. komt er zo'n persoontje naar me toe 'speel jij gitaar?' ik heel vrolijk 'Ja' begint ie over een één of ander bandje.. Toen ik vertelde dat ik net 3akkoorden kon spelen zei die dat ik volgend jaar maar moet terugkomen.. vond het wel grappig!
hehehe, zelfs ik ben zo niet, en geloof me, als iemand zegt dat ie gitaar speelt, dan ondervraag ik hem gelijk naar merk en invloed :p zo kun je ook snel kaf van koren schijden, laatst online met iemand aan het lullen, speelde volgen eigen zeggen al 6 jaar, maar hij wist zo snel even het merk niet, yeah right.... :pCitaat:
maare, is dirk witte daar aan de gracht met de toonbank op de helft?
Jep, ik zag trouwens ook nog de hello kitty staan in baby roze! :hippie:Citaat:
hoe snel kan je denk je die winkel uitrennen? sneller als dat hun langs de balie zijn? ;)Citaat:
@ jorien, ik ken iemand, hij speelt langer als mij, bij het woord fret kijkt ie je aan alsof je zegt "sumi masen, aigohga wa karimas'ka?" waar bij ie trouwens ook heel verward kijkt :D maar ik heb ook wel eens zijn gitaar een onderhouds beurt gegeven, ik kon het echt niet aanzien, zo vuil, en nee, geen relic vuil, gewoon echt verwaarloos niet schoongemaakt vuil! vreselijk
hoi
...........
best snel eigelijk en hij staat bij de deur ;)Citaat:
ga je um voor me halen? :D
volgens mij zou ik het nog doen ook voor een paar kusjes :pCitaat:
"kunt u de dader omschrijven?"
hij had lang haar en wijde kleding
"oke, dan kunnen het maar een paar duizend verdachten zijn, die vinden we wel!"
haha nou ga maar halen dat ding dan! 8-)
de roze he? verder nog dingen die je dan moet hebben? :pCitaat:
Nee alleen die roze!
je hebt een PM
staat bij gebruikers cp, en je kan waarschuwing dan bij opties instellen
Hmm.. vanmiddag maar eens langs Dirk Witte lopen, kijken of dat roze ding er nog staat... anders weet ik waar ze moeten zijn :sssh:
zeg zeg, je gaat ons toch niet verraden he! :sssh:
Als Iwadinges gelijk zo'n standaard voor 3 gitaren meepikt hebben we het nergens meer over.. :cooler:
iwamoto, meester van schaduw, nacht in de heldere zon, raaf der confusie, etc. etc. zal wel eens kijken, maar dat word dan al een roze hello kitty, en standaard, en een variax voor mezelf, krijg ik dat wel mee? heeft er niet iemand een vluchtwagen?Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door arjen1976
vluchtwagen staat in de Springweg-garage op een 100 meter afstand van de winkel. Redt het zover en we zijn in the clear! :soul:
Nou jongens succes! :hippie:
en dan straks dan eindigt het net als resevoir dogs, dan lig ik daar achter in de auto te bloeden als een rund :D prachtfilmCitaat:
Citaat:
zit er dik in :D
TENZIJ... .. nee ik ken heel die winkel niet.. hebben ze Jackons? :D
dat weet ik echt niet, dat moet ik daar dan even kijken, maar wie is welke kleur dan? want ik wil wel mister blond zijn! :D enne, mag arjen mister pink zijn ;)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nova
pink kleurt zo slecht bij mn ogen. Maar ik ben net 10 minuten geleden bij Dirk geweest en die Hello Kitty staat er nog hoor...
roze staat iedereen goed! :hippie: niet zeuren!!Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door arjen1976
haha mooi nog steeds daar bij de deur?