Heyo, welkom enzo :P
Let maar niet té veel op de hormonenoverload, dat is hier normaal ;)
Printable View
Heyo, welkom enzo :P
Let maar niet té veel op de hormonenoverload, dat is hier normaal ;)
Whaha, wat een stelletje wanhopige apen weer :seriousf: Geweldig!
Hehe daar doe ik niet aan 8-) :pCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iwamoto
Sonnilion, je bent 15 en speelt al 3 jaar, dat is dus al sinds je twaalfde! En al ervaring in een aantal bands enzo, lijkt e dat jij enorm vroeg begonnen bent met dat hele gedoe, is wel cool. Voor de rest, je hebt een goede muzieksmaak, normaal zijn de meeste vijftienjarigen die naar metal luisteren poser-goth-CoF-losers, je bent op de goede weg meid!
Mag ik eens vragen op welke versterker je speelt?
Hey, welkom..
Inderdaad misschien niet van iedereen even veel aantrekken hierzo ;)
Maare ..wat ik ff kwijt moest, Moeie gitaar :o en dat voor een 15jarige...als ik geluk heb komt mn 2e gitaar (acoustisch) pas als ik 16 ben :P
die pik je er altijd gelijk tussenuit, van die kids die dan aleen maar een shirtje dragen, en dan vraag je er wat dieper op in "euhm euhm ja zo goed ken ik de band nou ook weer niet" :seriousf:Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lord Abortion
Jullie zijn natuurlijk wél true en geen meeloop kids Iwa en Lord Abortion, damn dat is nog bijna kanslozer dan al die andere suffe posts in dit topic. Ik was vroeger ook heel true, pannenkoeken bakken :rockon:
Welkom op gitaarnet Sonnilion, mensen met smaak zijn altijd welkom!
Ik ben niet true, maar ik ben ver van een meeloop-kid appreesh?
CoF is al meer dan 10 jaar een van de beste black metalbands, je kunt er van houden of niet maar ze zijn wel altijd toonaangevend geweest.
Ik hou gewoon van wat ik leuk vind.
Ik vind trouwens Cradle of Filth ook leuk af en toe.
Het maakt mij niet uit of ik true ben of niet :)
Dat is waar. Ik vind "The Principle ..." en "Vempire" nog steeds erg goede platen. En tot aan "Midian" viel het nog best mee. Dat is geen geniale plaat, maar de ambient-stukken eruit zijn best wel ok. Maar tegenwoordig is CoF wel bagger, het is precies middelmatige metalcore geworden. En de CoF-fanbase, nou die heb ik nooit gemogen. Een hele hoop twaalfjarigen met een strop rond hun nek, traantjes op hun wangen geschilderd en littekens op hun polsen ... Sorry hoor, maar zulke kutkinders hoef ik niet. :stop: Als ze dan echt zo depressief en onbegrepen zijn, dat ze dan zelfmoord plegen hé. Maar nee, toch gaan ze nog steeds 'across the street' ... stelletje aanstellende pubers.
Ik speel op een Marshall MG 30 DFXCitaat:
http://www.fabiani-guitars.de/image/..._30_dfx_vr.jpg
Deze :p
Dat soort mensen hou je helaas altijd wel.Citaat:
Ben gelukkig zelf nooit zo extreem (dom) geweest.
Omdat mijn post die hier eerst stond niet nuttig was, verander ik het in:
Wel wat laat, maar alsnog welkom Sonnilion! :rockon:
Ibanez en Marshall, en dat al op zo jonge leeftijd, dat gaat goedkomen :)
1349 is nie echt melodisch, en totaal andrs dan dimmu, nu, je luistert naar wat je graag luistert.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sonnilion
en 1349 live gezien en de drummer heeft damn rappe handjes!
welkom anyway:)
Frost :rockon:. De side projects van Satyricon zijn veel beter dan Satyricon zelf, haha. Zo ook Keep of Kalessin van (live)gitarist Obsidian C, of hoe die knakker zichzelf ook mag noemen. Maar dat heb ik hier volgens mij al gespamd.
Ik heb nooit gezegt dat het melodisch is :pCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gorgasm
Het staat gewoon bij favoriete bands op het moment :p
Maar idd, Frost is goed:D
Welkom iig!
Gelukkig ben je nog niet afgehaakt na al die macho-posts.
Ik vind het wel tof dat je je verdiept hebt in muziek en niet zoals je leeftijdsgenoten met een Breezer staat te swingen op de R&B shit van tegenwoordig!
Ik zou willen dat ik op mijn 12e was begonnen, dan hoefde ik nu niet meer zo veel te oefenen. Misschien een idee om eens wat muziek van je te posten, hoewel het voor mij wrs toch iets te heavy zal zijn.
Greetz,
Rocker_71 (ja ja ik ben 35 strenge winters oud :cooler: )
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rocker_71
Ja, tis een beetje triest kudde-gedrag...
Meisjes lopen er vaak als sletten bij (niet allemaal natuurlijk) en bijna elk meisje dat ik ken rookt nu, omdat ze er dan bij horen.
En de jongens zijn de PIMP's
-.-
En dan noemen ze zichzelf soms ook letterlijk BrEeZaH-SleTje of ThA-PiMp
En ze willen niet met hun ouders worden gezien, want dat is niet stoer :p
En dan vinden ze mij raar -.-
Maar over dat muziek posten,
Ik zit al een tijdje te klooien met opnemen. Ik heb niet echt verstand ervan en ik neem op dit moment op met mn mp3 :p
Heel erg bagger geluid, maar ja tis nog even voor mezelf, om te horen wat ik fout doe enzo
Er zijn hier op het forum experts genoeg om je te helpen met opnemen. :jam:
Dus als je een keer hulp nodig hebt, dan moet je in het recording forum ff een topic openen, dan komt dat wel goed... (daar staan ook wel andere topics met tips enzo).
Good luck.
Welkom,
Ik was 11 toen ik was begonnen :cooler:
maja veel plezier op het forum
prachtig verwoord, maar het is eigenlijk "urban" he, en daar vallen dan 20 verschillende versies van dezelfde vuilgebekte, vrouwonteerende (uitzonderingen daargelaten) teksten onder... die jeugd, goed om dit dan weer te zien idd :)Citaat:
Ja, dat had ik gezien :)Citaat:
hahaha, nou welkom sonnilion!
Owja.. en dan die blingbling diamantjes in de oren van die knaapjes..
mensen bij mij op school...praat me er niet van, ik zelfs een gast rondlopen, en echt die heeft geen oren meer over, van die heeeeel grote gouden ring dingen, echt zo fout. vallen vrouwen daar echt voor?Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tho
Whahaha en dan die broeken onder hun kont. Nee daar val ik dus echt niet voor. :stop: :PCitaat:
waar dan wel voor?
en nee ik bedoel er nix mee.. :p
ook niet van die gasten met hun helm zo half op hun hoofd, op een scootertje waar ze de platen vanaf hebben gehaald? en dat ze dan naar je toeteren, en ffe proberen op hun achterwiel te rijden?Citaat:
die helm staat half op hun hoofd omdat hun haar anders 'beschadigd' :P
achja.. het ziet er niet uit allemaal
ja, of dat je stoer wilt zijn door geen helm op te doen, maar als de wouten dan komen, dat je m zo weer op hebt, prachtig, dat soort figuren :pCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tho
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nova
Tja, ik val tot nu toe maar op 1 persoon. :satisfie:
ik mag jou ook wel hoor:p
sorry voor het gebrek aan humor.. <_<
:dontgeti: :eek:Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nova
ok :p
ach, laat mij lekker dromen :D
Hoe was ie ook al weer?Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Reel Big Fish
O ja:
KRIJG EEN VERVELENDE AANDOENING, MEISJE VAN LICHTE ZEDEN!
KRIJG EEN VERVELENDE AANDOENING!!!!
What the hell??? :dontgeti:Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door grayfink
nou kijk, mensen als fNark en kaboemba staan in offtopic befaamd om de tekst "STERF HOER STERF", maar grayfink vind je aardig, daarom matigd ie m, ik zou aleen zeggen, je leert er wel mee omgaan :DCitaat:
Ik snap het nog steeds niet, maar het boeit me niet eigelijk :satisfie:Citaat:
Ik ga gitaar spelen doei! :p
kijk.. zo hoort dat 8)