Ze is de oermoeder, baarmoeder, of iig iets in die geest van de forumsletjes.
Printable View
Ze is de oermoeder, baarmoeder, of iig iets in die geest van de forumsletjes.
ik kan natuurlijk niet voor de rest spreken, maar ze is mijn grote voorbeeld in ieder geval :cooler:
Dila heeft een enorme impact gehad op de vrouwenbeweging op gitaarnet. Of dat positief of negatief is geweest laat ik maar in het midden...
damn zijn alle vrouwen hier sletjes, fack man ik wou er nog wel geld voor dokken om met hun uit te gaan. Maar nu gaan ze gewoon vrijwillig mee voor een BrEZaRRR
Knap, hoe ik na minder dan een dag al een hekel kan hebben aan iemand:
[/mijn mening]Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dila
heel grappig van je hoor, maar ik ben niet dik en geen gothic... waarom zou ik godsnaam gothic zijn waar komt dat vandaan....
Eens een gothic, altijd een gothic.Citaat:
Sorry hoor, maar sinds die ene gothic mijn zaad niet doorslikte, heb ik een hekel aan alle gothics!
reel big fish zullen zich vast schamen dat jij je naar hun vernoemd
maar goed Dila, vertel eens wat meer over jezelf :)
Ik vind dat jij best wel meer respect mag hebben voor onze Dila, kuthoer der kuthoeren.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Reel Big Fish
ehm nou ik heet dus eigenlijk geen dila maar babs, en ik woon vlak bij amsterdam. ik ben op dit moment postbode maar volgend jaar ga ik weer naar school. Mijn favoriete band is The Darkness, en verder hou ik van ijs eten en sex, drugs & rock 'n roll enzo
en wie ben jij, dai??
leuk dila! wat voor school doe je? chocolade of aardbeienijs?
nou ik heet dus niet dai, maar dieuwertje en ik zit op school in de 6e en ik heb op dit moment vakantie. verder speel ik saxofoon, piano en gitaar en heb ik 2 katten en 2 broertjes.
leuk :) katten zijn lief. ik ga een modeschool doen volgend jaar... was begonnen met de pabo maar dat vond ik maar stom. en chocolade en aardbeien ijs is allebei te goddelijk... het enige wat lekkerder zou kunnen zijn dan ijs is sex met Dan Hawkins
:oCitaat:
Wat een KUTHOER !!!
:hippie:
Hehe welcome ennehh.. Neem Justin, dan zie je tenminste al door zijn pakje heen wat ie van je vind...Citaat:
En niet fucken met de Chili's! :sssh:
Reel Big Fish moeten zich zowizo schamen voor die takkeherrie die ze de wereld in brengen!Citaat:
Maar goed, welkom terug. Post vooral veel foto's van jezelf en cyber-flirt met ouwe mannnen, das een beetje het nieuwe ding hiero.
Ik vroeg het je al eerder, maar nog steeds geen antwoord;Citaat:
Do you take it in the ass?
Kom op stratman, van dat soort opmerkingen hoef jij het toch niet te hebben.
He Dila, welkom terug!
Ik was er toen ook al, maar nog niet in off-topic. Nu des te meer. 8-)
het is leuk dat je je broertjes na de katten noemt, broeder en zuster liefde wat lieffffCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dai
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Das Schaap
hahahahaha ik hoopte al op zo'n reactie :D:D
oh mijn god het is iemand die het leuk vindt als je haar hoer noemt.
Ja..wat een slet :satisfie:
Daar zouden er meer van moeten zijn.. :rockon:
Dat zeggen alle gothics! Ga lekker Within Tempation (schrijf ik vast fout) luisteren ofzo :pCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bins
@ hoofd: misschien heb je wel gelijk
Edit: jongens dit is echt erg. Pas een dag een topic open en al meer posts dan in ieder "Stel je voor" topic. Dan mag het misschien wel de hoer der hoeren zijn, maar overdrijven kan ook!
http://lelombrik.free.fr/LoMBriK/STFU%20n00b%202.jpeg
We hebben Dila een tijd moeten missen.
wat niet? zeikerige zeurmuziek. je begon zo goed! led zep, doomfoxx, the darkness.... en dan de peppers...Citaat:
old habits die hard
ofzo
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Reel Big Fish
ff lezen snoes, dat was niet mijn quote, ik vind reel big fish best goed. within temptation daarintegen vind ik vrij walgelijk.
valt me wel mee dat men hier the darkness nog waardeerd, daar wordt ik meestal om uitgelachen...
tja, met alle respect voor Led Zeppelin, maar dat gejank kan ik ook niet altijd aanhoren. Dan toch liever de RHCP.......Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Orpheo
hmm ik vind led zeppelin wel beter dan de peppers. maar het is niet echt te vergelijken
Hehe da's gewoon niet eens een discussie.Citaat:
oh mijn god... ik was gisteren zwaar naar de kloten.. :DCitaat:
haha nou dat viel nog wel mee toch, je was de enige die iets normaals post eigenlijk ;)Citaat:
RHCP moet eens leren muziek maken, en moeten eens leren niet van die zeikzaagharkhark muziek te maken. tis ALTIJD hetzelfde. dat kan je van led zep in ieder geval niet zegen. als ik RHCP hoor, is t ALTIJD hetzelfde geemmer.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Harry
@ dila: ja herkenbaar. 'oh haha the darknessssssss loser/gay/fag' whatever. boeie. tis gewoon lekkere muziek.
daarom! TOEN was het normaal! kan je nagaan hoe het normaal is :DCitaat:
no offence dai ;)
IRL ben ik een enorme bitch... ik ontken het niet!
ja haha ik vind het juist leuk dat ze zo fout zijn, dat is het coole aan zeCitaat:
Peppers waren goed, nu zijn ze bar slecht....Na Blood, Sugar, Sex, Magic geen plaat meer gemaakt die 't aanhoren waard was...
FUCKING SELL OUT'S!!!
Zo, moest ik effe kwijt...Welkom terug Dila... :hippie:
mij boeit dat niet. ik vind alleen hun sound grandioos. menig forummer zal wel weten dat mijn favo combi les paul+marshall is..... rara waar DAT nu toch vandaan komt ;)Citaat:
hoe bevalt je PRS Orph?Citaat:
September 2001: Dila meldt zich aan
Oktober 2001: Dila word voor het eerst kuthoer genoemd (+reden) omdat zo was
Eind 2001: Dila kreeg wat met kitaarhero
Geheel 2002: iedereen kotste het verliefde gezwijmel van kitaarhero en dila uit
Ergens 2003: Relatie ging over en Dila was pleite
Heden: Helaas is ze weer terug... des te minder aandacht je ze geeft des te eerder is ze weer pleite. En dat is het beste voor ons allemaal...