I LOVE BRITNEY !!!!!!!
Printable View
I LOVE BRITNEY !!!!!!!
jezus, iedere keer dast gezijk over goeie en slechte artiesten, ik wordt er dood ziek van.....luister gewoon wat je leuk vindt en geen gezeik over de rest.(ok ik vind de top40 van tegenwoordig ook nix, maar ik zeik er niet 1000x om, en dat het slecht is (behalve sommige rock nummers)is gewoon een feit)
laat ons nou we hebben gewoon lol
I LOVE MY GUITAR! :wink: :grin:
MIETJE!!!Citaat:
Op 2001-11-05 12:27, schreef Ditmar:
Hele verbetering toch ???Citaat:
Op 2001-11-05 08:22, schreef Dila:
whaaaahaaaa ik had t ook een keer toen kwam er britney spears door heen altijd fijn als je net nirvana aan t spelen bent hahahahahahaa
eh..sorry, maar ik was pas op de eerste pagina toen er een rode waas voor m'n ogen kwam...en dan die mensen die zeggen dat ze koppijn krijgen van Nirvana, GITARISTEN nog wel, da's nog erger dan dat een tranceteef zegt dat ze van hardrock hoofdpijn krijgt!
zo dat wou ik ff kwijt, natuurlijk was het britney verhaal niet serieus bedoeld in de zin van muzikale dinges, maar m'n mietje reply eigenlijk ook niet eigenlijk klets ik uit m'n nek.....
Dave Perry van Aerosmith vind Britney wel leuk om naar te luisteren trouwens...wat een homo/loser/watje/'54 les paul onwaardige gast zeg!
zeker in de prive gelezen.....?
nee, Total Guitar.
die intervieuwer wou weten wat AS bewoog om met dat mokkel een podium te delen op de superbowl (american footbalcup zoals je weet). het zou natuurlijk ook de geilheid van Tyler geweest kunnen zijn...ze zongen samen "Walk this way"! zo'n beetje het beste nummer van Aerosmith wat ik ken en kan (de enige die ik tot nu to heb leren spelen, de andere boeien me niet zo). het is een SCHANDE.
je heb gelijk kitaarhiero britney moet niet serieus genomen worden die tyler vond haar waarschijnlijk gewoon een lekker wijf, of hij wilde iets schokkends doen om eindelijk weer eens in de spotlights te komen want erg veel boeiends voert die band dus niet uit.
hehehehe.......:razz: :razz: :razz:Citaat:
Op 2001-11-07 18:23, schreef ekkerman:
al zou ik britney best eens op mijn versterker willen ....eeh...öntvangen
<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: gangsta op 2001-11-10 13:01 ]</font>
Yepyep, zoals al op het mooie D12 t-shirt stond: Christina sucks, Britney swallows
hahaha die is cool!!
Ja, die had ik ook gezien in de Large catalogus. Trouwens, bestellen jullie daar ook vaak uit. Ze hebben ook van die tab boeken enzoCitaat:
Op 2001-11-10 14:51, schreef Ditmar:
Yepyep, zoals al op het mooie D12 t-shirt stond: Christina sucks, Britney swallows
ja de large catalogus rules alleen komen er steeds maar geen muziekinstrumenten in dat hadden ze nog wel beloofd...
Large heeft weinig interessants vind ik...
Het enige goeie eraan is dat ze wel een steeds breder assortiment krijgen.
Ik draag toch nooit t-shirts van bands ofzo, dus ik heb er helaas nix aan :smile:
Mzzls, Niels
britney kan ook zo onwijs lekker scheel kijken is dat niemand op gevallen ???
jaaa begin maar weer over britney
Het is veel leuker om gewoon t-shirts op de concerten zelf te kopen (ik heb vanaf overmorgen ook weer een nieuwe trui of longsleeve van Fear Factory)
Large heeft helaas veel te veel gothic spullen :sad:
Euuuh, kitaarhiero, het is Joe perry en niet Dave Perry. Hij mag dan wel 54 zijn, maar hij heeft een Gibson Les Paul signature, die heb jij niet! :smile: :smile:
die gothic spullen zijn juist de enige leuke dingen uit de large :smile:
Alhoewel kleding toch meer iets is om in een winkel te kopen maargoed
Ik vind gothic eng. Ik ben het zelf ook geweest, maar sinds de gothicfeesten een beetje in leernichtenfeesten (die mij ook nog eens erg leuk vonden) begonnen te veranderen heb ik de hele gothicscene maar vaarwel gezegd.
Verder zijn de funshirts achterin de large altijd nog briljant.
Het nadeel van gothic is, dat al die gothic meisjes van 15. Ze denken eng te zijn met hun nieuwe CoF shirtje, en durven nooit achter jongens aan te gaan, want ze zijn bang dat hun (in een inferieur bandje spelende) ex-vriendje dan weer een maand lang my dying bride gaat luisteren, en aan z'n polshechtingen gaat pulleken :smile:
Maar gelukkig zijn er ook nog aardige gasten, hehe :smile:
ik vind die gothic kleren we heel mooi ofzo maar ik hou helemaal nie van die muziek. in de large staan wel coole kleren voor als je er een beetje alternatief uit wil zien vind k. en trouwens noctiis ik heb op die cu2-pagina van jou zitten kijken maar je ziet er nou niet bepaald als een gothic uit of ligt dat nou aan mij?? eerder een soort computer-nerd, das nie lullig bedoeld hoor.
Large is wel kewl enzo....
Maaru vanmorgen had ik echt iets errugs... Ik hoorde radio 3 door mn versterker, met mn wahwah pedaaltje(jim dunlop crybaby) en ik hoorde kylie minogue(of hoe je t ook schrijft...) Vaaaaaaaaag duzzz
ow..ff in de war met iemand anders dan!...bwah, signature gitaren, nergens goed voor joh....en wat heeft z'n signatuur nou weer met z'n muziek smaak te maken? ik bedoel, BRITNEY SPEARS!Citaat:
Op 2001-11-17 12:21, schreef Rectifier:
Euuuh, kitaarhiero, het is Joe perry en niet Dave Perry. Hij mag dan wel 54 zijn, maar hij heeft een Gibson Les Paul signature, die heb jij niet! :smile: :smile:
hehe ik ben niet zo heel gothic meer nee... wel een beetje geweest, maar ik ben liever mezelf dan iemand anders...
En een computernerd ben ik niet hoor (alhoewel), ik doe ook nog andere dingen :smile:
trouwens, ik ben niet meteen een compu-nerd omdat ik een bril heb!
Ik speel in een blackmetal band, doe een grafische opleiding, niet erg nerderig he? :razz:
ik zag op die foto dat je zo'n omgekeerd kruisje om je nek had das bes wel nerderig.
maarja zou wel bij dat black metal image horen.
omgekeerd kruisje is Satanistisch
en dat mensen die een bril hebben bij voorbaat al nerd zijn slaat nergens op
ik ben wel satanist ja.. maar geen duivelaanbidder... satanisme is het geloof in jezelf, en je eigen slechte en goeie kanten kennen en accepteren (blabla, filosofisch gebrabbel tussendoor hehe).
Maargoed, dat ding om me nek was een Mjolnirr geen satanskruis (alhoewel ik die ook wel eens omheb)
Groetsels Niels
maargoed, no hard feelings, lets all make love not war (??)
huh? een Satanist is toch altijd een duivelaanbidder?
nou ja laat ook maar je bent wie je bent en dat moet je zo houwe
neen duivelaanbidders geloven in de duivel en god etc.. ik geloof nergens in alleen in mezelf (hybride van atheist en satanist ofzoiets blablabla :smile:
Maar je hebt gelijk, je bent wie je bent
ik geloof ook alleen in mezelf (niet egoïstisch hoor) maar daarom vind ik mezelf zeker geen satanist
laat ook allemaal maar
Even voor de goede orde, duivelsaanbidders geloven absoluut niet in god!
Maar waar gaat dit over??? Gothit - Large kleding op je gitaar??? Heb ik wat gemist...
He,kitaarhero,misschien heeft Bintje Spiers (zo heet ze in Donald Fuck) wel een eigen signature Barbie! :wink:
ja waar dit over gaat geen idee het viel mij op.(dat kruisje)
er is wel een verband tussen radio op je gitaar en gothics, de eerste keer dat je het tegenkomt schrik je :wink:
:smile:
geen discussies meer over geloof please
ja oke