overbelaste arm/schouderspier!
he,
wat cool dat zo veel mensen reageren , ik ben dus niet de enige met een speelklacht. ik moet zeggen dat ik nu een andere speelhouding heb aangenomen, dit is wel weer even wennen met spelen en vooral met het hakwerk. ik speel nu meer uit de pols en laat mijn bovenarm in rust, die beweegt niet meer mee!, dit help wel. ik leg mijn onderarm op mijn lespaul en beweeg mijn pols en vingers. ik speelde 'vroeger' dus echt uit mijn arm en vooral uit mijn bovenarm, waarom weet ik ook niet. ik denk omdat het zo cool is om je gitaar erg laag te hangen en dan speel je volgens mij al snel uit je bovenarm. bij de fysio gaat het nog met ups en downs maar zit wel een verbetering in, mijn schema is vorige week verhoogd en ondervond er een lichte pijn van in mijn bovenarm, maar de grens wordt verhoogd, dus moet mijn schouder ook weer even wennen aan die iets zwaardere belasting en heb wel het gevoel dat dat gebeurt, al gaat het tergend langzaam. een schouderblessure is echt geen kattenpis, daar ben ik wel achter gekomen en als je schouderproblemen moet je echt terecht bij fyiso/cezar profs, die weten waar ze over praten. ik zelf heb ook te lang gewacht om bij hun aan de bel te trekken.