Is het nog wat geworden met die gitaar uit die camper shakeel? :-DCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tomm
Printable View
Je bent echt een zielig...zielig kereltje :-D :-D :-D :-D
@Koella
:???: :???: x :???: :???: :???: = :???: :???: :???: :???: :???: :???:
Aha, een vriendje van Scali dus! :D Geintjuuuuuu!Citaat:
Ik heb alleen een eindversterker. Ik speel ook over een Jackson, echte metal gitaar. Niet helemaal geschikt voor dit werk.
Die blues ga ik nog een keer opnemen. Niet nu keihard gaan afwachten, d'r staan mijns insziens op dit moment al teveel topics van mij op deze pagina!
Laat je niet voor de gek houden Sonno.
Het sarcasme druipt van die post af. :roll:
Wat bedoel je?Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door koella
Wat bedoel je?Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door koella
Ik speel op een Ibanez RG570.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sonno
Da's een mooie gitaar, alleen kan ik niet zo goed overweg met die dunne halzen van Ibanez op die Satch modellen na dan...
Maar is idd. ook best een metalgitaar.
Normaliter zou ik het ingespeeld hebben met m'n Kasuga alleen die is helaas gebroken :cry: ...
De mijne heeft een Wizard II, die is iets minder anorexia dan de gewone Wizard (19 mm ipv 17 mm). In combinatie met de ultradikke frets valt het op zich wel mee. Maar ik heb een redelijk klassieke techniek, met de duim achter de hals. Het maakt mij eigenlijk niet echt uit op wat voor hals ik speel. Ik speel net zo makkelijk op m'n Les Paul (35 mm?), m'n Ovation (nog vetter, met V-profiel), of m'n klassieke gitaar (model boomstam).
Nou, da's niet helemaal waar. Als ik .009 op m'n Les Paul zet, speel ik daar nog het makkelijkst op, vanwege de iets kortere mensuur.
Je zou eens kunnen kijken of je je techniek aan kunt passen. Oefenen met een klassieke gitaar doet wonderen, wat dat betreft. Als je die boomstammen onder de knie hebt, kun je echt overal op spelen.
hoi
heb de versie van de ander niet gehoord, vind dat je hier goed op heb gspeeld, vond het begin ietwat pielerig maar later rond 2,5 minuut kwam je wat losser, vind je tone echter niet lekker klinken, ook je wah techniek ben ik niet zo van gecharmeerd, de tone is ook wat schel op bepaalde stukken, iets waar ik zelf ook last van heb met mijn dunlop jh-1 wah, allicht heb jij die ook..tegen het einde werd het weer wat pielerig maar ik vind dat je goed kunt spelen, alleen je tone mag wel wat dikker
Jôh, nog een verloren reactie :D
Bedankt voor je commentaar Tim, dat geluidje wordt aan gewerkt en ben ik zelf ook niet echt over te spreken. Het wah pedaal zit gewoon ingebouwd in de GT-6 en mn wahtechniek, tja kweenie... ik doe ook maar wat :razz: