Bijvoorbeeld?
Printable View
Bijvoorbeeld?
http://www.izzy-stradlin.com/
Ik vind Izzy Stradlin & the JuJu Hounds een erg goed album, staan echt een paar hele goede nummers op.
Thnx, weer iets voor mn cd-collectie.
Slash speelt toch ook in Slash's snakepit?
of is dat voor velvet revolver geweest?
Snakepit was een bandje van Slash, maar das ook alweer voorbij. Was wel een erg leuk bandje, heb ik nog een keer live gezien, rockte lekker :).
idd, heb er een aantal nummers van.
vooral life's a sweet drug rocked hard 8-)
erg vet idd.
Slash rockt echt maarre.
Heb filmpje van hem gedownload van kazaa waar hij samen met zakk wylde speelt.
Zit hij een beetje aan een orange amp te knoeien>je zou maar net je marshall signiture amp hebben.
Wat boeit dat dan? Slash is toch ook maar een mens. Hij mag toch zeker wel een beetje expirementeren?
Ja idd.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bigfoot414
Slash is zo'n beetje de reden geweest waarom ik wilde leren gitaarspelen (daar moet ik overigens wel nog mee beginnen maarja, ik moet eerst een gitaarleraar zien te vinden), zijn gitaarsolo's zijn helemaal te gek.
Enne, ja hij mag dan wel een beetje lelijk zijn, maar dat neemt niet weg dat hij een van de coolste en beste gitaarspelers ooit is:
http://www.gunsnroses.gr/images/Old%...lash/03049.jpg
Ja idd.Citaat:
Slash is zo'n beetje de reden geweest waarom ik wilde leren gitaarspelen (daar moet ik overigens wel nog mee beginnen maarja, ik moet eerst een gitaarleraar zien te vinden), zijn gitaarsolo's zijn helemaal te gek.
Enne, ja hij mag dan wel een beetje lelijk zijn, maar dat neemt niet weg dat hij een van de coolste en beste gitaarspelers ooit is:
Ja idd.Citaat:
Wow, een 'triple-post' :-D
hehe ja sorry ik kreeg maar steeds die foutmelding - dus probeerde ik het nog eens... en nog eens.. en nog eens :-?
Tip: Als je na het invoeren van je bericht te zien krijgt 'geen actie aangegeven', druk je 2 keer op vorige, zodat je weer in het forum zit. Dan douw je op 'vernieuwen' en dan staat je bericht er meestal wel.
wow, die velvet revolver klinkt best lekker.
en ik denk dat slash hem lager heeft hangen dan joe perry
Eigenlijk hoort een Les Paul zo laag te hangen. :-D
Maar als ik hem zo laag hang moet ik weer ver bukken en een les paul weegt wat dus krijg ik weer extra last van mijn rug snappie??Citaat:
Maar als ik hem zo laag hang moet ik weer ver bukken en een les paul weegt wat dus krijg ik weer extra last van mijn rug snappie??Citaat:
Ja, je rug is niet iets wat je teveel moet belasten. Ik heb zelf ook een zwakke rug. Na een uurtje optreden moet ik wel effe uitrusten als ik heb staan rondspringen met een redelijk zware Tele om mn nek.
Maar slash is voor mij toch ook wel degene geweest waardoor ik gitaar ben gaan spelen. Ik kan me eigenlijk niet herinneren dat ik ooit geen nummer van GNR heb kunnen spelen. Volgens mij ben ik daar ook ooit mee begonnen maar dat is al zo lang gelezen.
Ik zit momenteel erg te gassen op een SLASH signature MARSHALL en een LP standard met SD pu's....
Zal wel komen omdat ik deze week veel naar SLASH SNAKEPIT geluisterd heb!
:roll: :roll:
slash's signature LP, met piëzo's, ook leuk :).
ja yasser, die is NET buiten t budget!Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hoofd
probeer alleen maar je GAS aan te wakkeren :D
Ja slash is de man!
Heeft mij besmet met het gitaar virus door hem ben ik gaan spelen.
Dankzij hem heb ik nu een LP standard!! :-D
Ben geloof ik ongeveer de enige, maar ik vind slash helemaal nix :P
want??Citaat:
Ben geloof ik ongeveer de enige, maar ik vind slash helemaal nix
Ik heb er ook niks mee, zo'n wandelende pruik met n gitaar bij z'n enkels...Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AlterEgo
Ik denk dat ik en AlterEgo zo ongeveer de enigen zijn hier :roll:...
Nou hou ik sowieso niet erg van die stadium rock en dat overdreven rockstar gedrag gelul, dus ja, dan moet je vooral met Slash aankomen. Dat is toch zo ongeveer het boegbeeld van die attitude...
Guns 'n Roses heeft me ook nooit kunnen boeien, maar ja, hele hordes mensen blijkbaar wel.
Qua spel is ie natuurlijk erg goed, maar het is gewoon niet mijn smaak, dat classic rock geluid...
Tjah, ieder z`n mening he. :razz:Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door H.Manback
die slash.... is gewoon super vet!
Slash is gewoon de belichaming van Rock N Roll 8-) 8-)
(samen met een paar anderen)
wie dan volgens jou?Citaat:
Uiteraard ieder zijn smaak.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door H.Manback
Maar ik vind zo'n "ik moet morgenochtend naar m'n kantoorbaan uitstraling" op een podium voor duizenden mensen niet kunnen.
Vermaak de mensen en dan moet je ook een beetje een poser zijn
Had ik al gezegt dal SLASH roelt!!!!
Jimmy Page, SRV, Brain Setzer, Keith Richard(s?), Joe Perry, enz.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ieme
hij is een zeer expressief gitarist (misschien meest expressieve aller tijden), maar die tijden lijken voorbij als je naar VR en snakepit luistert....de solos van nu zijn vooral veel noten op en neer de hals ben ik bang.
in gnr had je pas klasse solos, ik hoef ze niet op te noemen, classics gewoon 8-)
live was tie toen ook veel expressiever en muzikaler bezig, nu meer technisch en show....jammer maar ja, zo gaat t eenmaal zodra een gitarist merkt dat ie legendarisch is geworden.
zelfde geld voor malmsteen, page, blackmore etc...de complimenten gaan in de weg zitten van hun muzikaliteit.
maar als ik m nu de oude gnr nummers+solos hoor spelen met vr of snakepit, hoor je wel dat ie nog beter is qua techniek....maar dat soort solos doet ie niet meer in zijn nieuwe materiaal wat ik ook minder vind.
:???: :-?
slash en elton john...of vind je dat niet grappig?
Is de reden waardoor ik begonnen ben. Man kan toch ongelooflijk spelen vind ik. En die attitude hoort erbij vind ik. Moest ik in zijn schoenen staan ik zou nog veel erger zijn :-D