God have mercy on our souls :-(Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ?echo
Printable View
God have mercy on our souls :-(Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ?echo
En ik mis Daniel Lanois, Michael Katon, Eric Sardinas, Chris Whitley, John Hammond... en zo kun je nog wel even doorgaan. Ik denk dat iedereen z'n eigen toptien kan samenstellen en als je dat bij 30000 mensen doet
je evenveel verschillende lijstjes zult krijgen. Toevalligerwijs zullen al die gitaristen die nu in de top honderd staan het meest zijn voorgekomen op die lijstjes (en waarschijnlijk maar op weinig bovenaan..)
Zo'n lijstje is gewoon een gemiddelde, dus in principe zijn dit de honderd
meest middelmatige gitaristen.....
hahaha,
wel lachen zo'n lijst.. vraag me af of de makers ervan eigenlijk wel weten wat gitaar spelen is ?
En net als al anderen hebben gezegd, ik mis toch aardig wat mensen die goed op een plank met schrikdraad kunnen spelen.
damn die kerel van The Stooges staat ook tussen de 'beste' gitaristen... wat klopt hier niet..
Friedman is een groot fan van Johnny Ramone
waar zijn slash, zakk wylde, brian may, john petrucci, vai, gary hoey, moore, die lijst sucks gewoon man...ik word hier verdrietig van :cry:
maarja, tis ook amerikaans he, daar liggen over het algemeen veel gemiddeldes heel anders he....veelal lager...
:amp:
Ja... dat gaat wel wat ver. De white stripes zijn leuk maar mr. white doet weinig nieuws... en zo Interessant is zijn spel ook weer niet (het klinkt gewoon leuk, verder niet)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door schaap
waar is rory gallagher??
en slash inderdaad
en al dimeola
ppffffff
Kurt Cobain of Nirvana op 12? Veelste hoog, die pik kon misschien 9 akkoorden!!!!
les paul mag wat hoger en onze vrolijke vriend Mark Knopfler ook wel. Verder is het natuurlijk onzinnig zo n top 100, want het gaat puur om smaak, maar uiteraard zijn er wel een paar echt goede technische spelers die er thuis horen!
Slash en Lukather en Mick Taylor? waar zijn ze? WAT EEN KUTLIJST! Alleen de top 10 is nog te accepteren
WAAR STAAT CHUCK SCHULDINER VAN DEATH ???????? :evil:
Wie is dat dan?
Wat is dit voor een DONDERS domme KUT lijst. Tering hee, waar the fuck is SLASH!?, die hoort toch zeker in de top 10, en wat doet Kurt Cobain op 12, wat gebeurd er met de wereld joh, is die lijst door die debiel van een Bush samengestelt ofzo. Als het dan toch geen lijst gebasseerd op techniek is, waarom staat donder Angus dan op weet ik hoeveel boven de 80, als ze dan toch naar alles kijken moet ie zowieso ook in de top 10. fuck you Rolling Stone :evil:
laten we niet alle kansloze losers gaan noemen, want dan is het einde zoekCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Chuck
en waar the fuck is Johnnie Cekoto van Ambrosinia??
Harry Harry toch ........ :-?Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Harry
En de zin verscheen hoor waar ik even stil bij bleef staan :D
Heb je eigenlijk uberhaupt wel eens goed geluisterd naar Death ??
Ik durf te wedden dat de nummer 12 van 99% van de mensen onder hem in het lijstje de nummers niet na had kunnen spelen
:???:Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Neals
idd harry, schande dat je zo over tjuk schuldeiser praat, tssss..... :evil:Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Harry
t zijn gewoon de populairste gitaristen.. zeker niet de beste.. meer de justins en de britneys onder de gitaristen (uitzonderingen daar gelaten)
ik schaam me rot als men daar wat aan heeft?Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Polytheme Pam
je word al helemaal rood :o
Kirk Hammett vlak boven Kurt Cobain???????????????????????????????????????????? ?????????????????????????????????????????????????? ???????????? KOMAAN ZEG! Kirk Hammett speelt Kurt Cobain vijfduizend keer onder tafel in. Kirk is toch VEEL EN VEEL EN VEEL EN VEEL EN VEEL beter dan Kurt Cobain zeker. Als je dat niet beseft ken je niets van gitaar spelen.
Kirk Hammett vlak boven Kurt Cobain???????????????????????????????????????????? ?????????????????????????????????????????????????? ???????????? KOMAAN ZEG! Kirk Hammett speelt Kurt Cobain vijfduizend keer onder tafel in. Kirk is toch VEEL EN VEEL EN VEEL EN VEEL EN VEEL beter dan Kurt Cobain zeker. Als je dat niet beseft ken je niets van gitaar spelen.
Zulke lijstjes zijn absoluut niet interessant of relevant.
gitarist X is veel beter/sneller/technischer/cooler/origineler/creatiever/lelijker dan gitarist Y .
Ik ben al rond m'n twaalfde gestopt met zulke discussies, verspil je energie er toch niet aan...
En Tommy Emanuel staat nergens??? Dat blad mag van mij DUS in de top honderd van waardeloze prutsliteratuur.
Picker.
Kirk wie?Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kris Haex
jeeeezus man, wat doet johnny ramone nou... niet eens iemand van Iron Maiden erin.. wat een bullshit is dit zeg.
Ik heb yngwie malmsteem niet eens ergens gezien (of moet ik dat beter lezen, ik hoop het) yngwie zou echt vet op 1 moeten staan.. Jimi Hendrix mag dan een echte gitaarkunstenaar zijn maar hij is denk ik wel eens overtroffen
Ik mis heel iron maiden, en yngwie malmsteem, en ronnie james dio.. fok wat een domme lijst.
En wat te denken van die gast van Armored Saint, niet de bekendste maar ze hebben echt hele vette riffies.
Dat kan, maar als jimi er niet was stond kirk enzo ook niet in deze lijst...Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door RS-Rik
Joe perry op nummertje 48?? mag van mij ook wel wat meer up, heeft absoluut zijn steentje bijgedragen met supercoole riffs.
De Rolling Stone is echt zon hypeblad en eigenlijk ook zeer mainstream. The White Stripes zijn zwaar overhyped in Amerika en daarom staat Jack zo hoog. Dit soort lijstjes zijn gewoon goedkope marketingtrucs, want je krijgt er veel aandacht mee en je wilt toch weten of jouw favoriet erin staat.
eddie hazel staat te laag :(
je bedoelt waarschijnlijk Jimmie Hazel van 24-7 Spyz?
niemand die ooit van Eddie Hazel heeft gehoord, geen wonder dat ie er niet in staat.
ik wil nix van die lijst weten :)
43 Eddie Hazel of Funkadelic
hij staat er wel in hoor :???:
Randy Rhoads op 85 grrrrrr minstens op plaats 20!
en geen steve morse!
Het kan nog erger dan Cobain op 12. In een readers poll van Guitar world werd Ex nirvana en Queens of stone age drummer (!) Dave Grohl verkozen tot beste rock gitarist van de wereld. Zegt wel wat over de lompe smaak van de gemiddelde amerikaan. Waar is trouwens Pat metheny (zoiets) in deze lijst :(
Het kan nog erger dan Cobain op 12. In een readers poll van Guitar world werd Ex nirvana en Queens of stone age drummer (!) Dave Grohl verkozen tot beste rock gitarist van de wereld. Zegt wel wat over de lompe smaak van de gemiddelde amerikaan. Waar is trouwens Pat metheny (zoiets) in deze lijst :(