Sander van Herk's Sonic Ranger??
Printable View
Soros Rangers???
Heb m niet nodig. Ben volledig tevreden over hoe een strat klinkt en zich gedraagt en ook over de brug pickup. Vind ik zeker niet dun of schel. Geen klachten dus. Gebruik wel vaak een Boss EQ om de strat wat te boosten en die staat dan altijd aan. Werkt perfect.
Oké, ik wist niet goed hoe ik jouw opmerking moest plaatsen (wellicht ook vanwege jouw uitgesproken afkeer van mij) dus was wat voorzichtig. Maar goed, laat ik het dan zo schrijven:
Ik vind 259 EUR voor een fantastisch klinkend overdrive pedaal niet duur.
Love you too
kwa styling knipoogt het wel vrij duidelijk naar de Chandler tube driver (net zoals de tc electronic tube pilot)
maar 't klinkt toch wel heel anders dus ik snap niet zo goed waarom....
of mis ik wat?
Beide kwamen vrijwel tegelijkertijd uit in '87. Werkelijk geen idee waarom beide bedrijven toen kozen voor dezelfde potmeter knopjes, maar waarschijnlijk wat er op dat moment op de markt was.
Ik wist zelf nog niet dat ik een uitgesproken afkeer van je had, maar soit. Wel erg lief dat je zo veel rekening met me houdt. :makeup:
Ik vind het voor een erg goed klinkend overdrive pedaal redelijk geprijsd, zeker in aanmerking genomen dat er ’Soldano’ op staat. De prijs-kwaliteitverhouding zou toch wel anders liggen als er bijvoorbeeld ‘Behringer’ of ‘Mooer’ op stond.
Ach dit pedaal valt in het NIETS in vergelijk met zijn voorganger van Soldano:
https://youtu.be/3NYrcqFtAD8
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Ik heb de GTO jaren en jaren geleden uitgebreid aan de tand gevoeld bij Jukebox oh nee guitar king. Ik was zoooo overdonderd door de prachtige rijke strakke vette en dikke oversturing.... Veel te duur pedaal natuurlijk....
Het geposte YT filmpje niet eens beluisterd dus ik weet niet of het op het fillmpje ook zo overkomt
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Het officiële Soldano filmpje zou mij ook nog niet over de streep halen om het dubbel te betalen, maar hij is tegenwoordig ook alleen maar gebruikt te koop voor idioot veel geld.
https://www.youtube.com/watch?v=YRhsA16rjm0
Tja, de beste man kan daar niets aan doen, hoewel gezondheidszorg natuurlijk wel een dingetje is in de VS. Hij zegt in het filmpje ook dat hij de display zo goed vind, "even with my crappy eyes." Als je het filmpje omhoog scrollt, heb je alleen nog maar audio, heb ik ook bij die bijzondere man van het Soldano filmpje gedaan.
Hmmmm......allebei bruikbare pedalen maar ik bemerk dat beide pedalen een bepaalde mate van "modderigheid" hebben bij de palm-muted tonen. Dat zal ook een combinatie kunnen zijn van de amp en de pedalen en gitaar. Ik zal zo'n pedalen niet snel verkiezen boven mijn verstekers gainkanaal, eerder als aanvulling voor een andere sound.