Jezus, wat heftig man! Heel veel sterkte met revalideren! 💪🏼
Printable View
Heftig LRS! Fijn dat het weer goed met je gaat!
:) Ik hoop dat het ook heel goed met LRS (en jullie allen natuurlijk) gaat!
Nog even dit en dan lekker weer alleen over gitaren versterkers etc:
Ik ben voorzien van twee stents, de kransslagader zat voor 90% dicht en bij het dotteren (ook nog een keer met camera, ze kunnen wat tegenwoordig!!) bleek er een ook "poreuze plek" in die kransslagader te zitten.
Ik had 5 en 7 mei nog gespeeld en de cardioloog vertelde dat ik blij moest zijn dat ik niet twee keer de krant heb gehaald. Eén keer onder de kop "Gitarist sterft in het harnas" en een keer bij de rouwadvertenties.
Ik ben inmiddels zeer gemotiveerd bezig met "Coos 2.0", qua voeding, gedrag etc. Train inmiddels bijna dagelijks in de sportschool (gecontroleerd, maar best stevig bij tijden) en voel me goed. ik heb gelukkig geen schade en dat is echt wel een wonder. Ik ga in augustus een tour van drie weken doen in de VS, met o.a. Woodstock en New York als speelplek. Heel veel zin in!!
Hopelijk in maart weer een Noorder Gitaardag organiseren met Henk en Theo!!! :blast:
Haha bij mijn weten doet m’n hartje het nog prima. Hoewel ik vandaag m’n rondje hardlopen toch maar ff aan me voorbij laat gaan ;-)
Verstandig besluit! 't is geen weer voor een blanke vandaag.
Ik vroeg me al eens af "wat is die Coos toch stil voor zijn doen..." nah nu weet ik waarom.
Minder wat gebeurd is maar gedoseerd fanatiek alweer bezig aan een grootse comeback.
Coos 2.0, ik kan niet wachten! :D
:grouphug:
@Guitarkid: fijn dat je er nog bent, en knap rustig maar gestaag op!!!!!:strat:
@ guitarkid: sterkte en succes met het herstel man!
Ik wil graag nr 2 blijven
Dus.......
Sterkte
Wow! Dat is schrikken! Blij dat alles goed gaat.
Misschien een rare vraag maar heb je, in retrospect, niets gemerkt dat je zo dicht zat? Of had je wel wat signalen gehad die je verkeerd interpreteerde?
Of kan zoiets echt out of the blue voorkomen?
:seriousf: Dank!!
Jawel, signalen te over en een huisarts als vrouw aan wie ik dus niet alless vertelde. Maar ja, als je niet naar je lichaam luistert, een burn out hebt en steeds tegen je zelf zegt dat dat het probleem is en niet regelmatig de medicatie neemt die je al had.....
Ik ben mega-stom geweest en heb ongelofelijk geluk gehad!!
Dat zet je dan wel even met de beentjes op de grond lijkt mij.
Sterkte met het herstel en Guitarkid 2.0!
Sjezus GuitarKid….. Nou je hebt je lesje wel geleerd nou…. Gelukkig goed afgelopen! Hopelijk ook niet teveel schade aan de hartspier? Littekenweefsel?
Anyway…. Over de HB-15. Volgens mij werkt gain verlagen met een ander buis niet, want je verlaagd dan ook het overall volume en dan ga je toch tekort komen. Je kunt beter de master zo ver mogelijk openzetten en met de volumeknop van je gitaar het punt van oversturen opzoeken en dan hopen dat dat op voldoende volume is.
Wat volgens mij nog wel zou kunnen werken is de Negatieve Feedback vergroten door die weerstand te verkleinen.
Je kunt ook een zo efficiënt mogelijke speaker nemen, die levert meer volume waardoor je de gain lager kunt houden.
Dat is wat ik op dit moment doe en dan is hij echt goed te gebruiken in een niet al te harde band of met een PA.
Ik overweeg nog wel eens een andere speaker, maar dat is van later zorg, ik heb spullen genoeg en ben eerlijk gezegd aan het downsizen. Ach, het wordt allemaal op een mooie manier héél betrekkelijk! ;)
je lichaam fluistert tegen je en als je geen aandacht geeft gaat het schreeuwen.
Heb me met het hele topic niet bemoeit maar schrik hier wel van. Ook wel eens wat meegemaakt en ervaar dat je het leven wel meer gaat waarderen als je weer op je pootjes staat.
Anyway van harte beterschap en bedenk dat niets zo waardevol is als je gezondheid.
Blij dat je nog leeft. Fijn dat je nog mee doet.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
tijdens een cardio fiets test in het ziekenhuis, met het testen van je hart onder steeds meer inspanning, vertelde de medewerkster wel iets verontrustends.
bij het ontstaan/signalen van potentiële hartproblemen pas je geleidelijk je gedrag aan. uiteindelijk tot wel 50% en dan 'ineens' gaat er faliekant wat mis.
aan de andere kant vertelde diezelfde medewerkster dat daar iemand een fietstest had gedaan waar de apparatuur geen problemen zag, de persoon na afloop de onderzoekskamer uitloopt en een stuk verderop in de gang in elkaar zakt en er niet meer is.
dan is het toch geweldig om te horen dat @Guitarkid er op tijd bij was en die laatste 10% ruimte net genoeg was.
beterschap en sterkte!!!
Apparatuur an sich voorziet zelf ook geen problemen, dat moet de medewerkster doen die de fietstest afneemt. Die behoort in te grijpen (dwz de test af te breken) indien hartslag e/o bloeddruk boven de vooraf aanbevolen drempel komt. Die testfiets zelf zal het een rotzorg zijn of je met 220 bpm, 180/130 bloeddruk en >300 Watt trapt.