Dat je het maar weet:
https://imageshack.com/a/img922/6046/BrwHKE.jpg
Printable View
Dat je het maar weet:
https://imageshack.com/a/img922/6046/BrwHKE.jpg
en ik ben onverwacht toch weer van de partij!
volgende week gitaren ophalen bij die vriend van me hoop dat hij weer mooi en goedkoop spul heeft voor de beurs.
Da's heel mooi nieuws Wietse!
Toch maar goed dat er iemand anders had afgezegd... 't is gewoon karma. ;)
ZJANKE!!!!
Was je nog van plan te gaan? :D
Wij zijn er klaar voor , zaterdag belooft een topdag te worden.
Voor de gemiddelde bezoekert ABSOLUUT een topdag. Voor de organisatie? Topdagen.
Waarvoor bij voorbaat al reuze bedankt.
Vriendelijke groet, Gus
ik ben druk bezig diverse gitaren van die vriend van me leven in te blazen electrische checkt hij nooit op werking, en een electrische gitaar die niet werkt krijg je niet verkocht, zit alleen met een oude egmond bas die heeft nog zo'n gore 3 pins aansluiting en ik kan m'n verloopkabeltje waarvan ik weet dat ik hem heb niet vinden.
rond de 20 gitaren mee vind ik wel zat lijkt mij.
Kans dat ik kom neemt toch af, wegens ziekte dochtertje en oververmoeidheid van mijzelf. Maar ik hou nog hoop ;)
We zijn maar vast begonnen... met de voorpret. :D
https://avando.home.xs4all.nl/images/NGD2018.jpg
Hold on, I'm coming
Sam & Gus
Hè Fu, zie net je bericht pas.....
Bummer Gast!!!
En Trum staat net voor het adres. Lul. Volgens mij is het W.W. scholten iets 18 of zo.
Als ik niet kom ben ik aan het dolen.
Geeft niets. Ik heb eten en drinken bij me.
Vriendelijke groet, Gus
Ik ga t niet redden heren. Dochtertje wel wat beter maar nog niet 100%. En dan vind ik ruim 2 uur per reis heen en terug enz ff allemaal te veel voor die arme kuchende en snotterende smurf. Veel plezier daar!!
Je vrouw kan toch op haar passen of is ze bang dat je de bloemetjes buiten gaat zetten in je eentje daar in het hoge noorden?
Fu ligt aan de ketting 😂🤣🤣🤣
Mannenbroeders en -zusters (!) het was weer een fijne dag.
Heel fijne dag geweest weer.
Eigenlijk apart, naar mate RTV Noord minder flamboyant uit de verf komt, komt NGD beter over het voetlicht.
En dan voor een onnozele entre van €4,00!
Schijtweinig heet dat in Amsterdam. Het Groningse woord kan ik maar niet op komen, en Ede Staal kan ik niet meer om advies vragen.
Sietse was er. Vulv heb ik niet gezien maar zijn platen aan de balie achter gelaten, in de hoop dat ie nog zou komen.
Een (1) groot feest, echt waar. Ongelogen. Leuke mensen gesproken. Er moet toch wel iets raars gebeuren wil ik het volgend jaar af laten weten.
Zenks!!!
Vriendelijke groet, Gus
O ja dat was ik vergeten, huisvrouwen bestaan niet meer.
Wij vonden het ook top dat jij er was Gus , maakt het helemaal compleet. Ook even weer met Henri H. gekletst , ook zo’n trouwe bezoeker. Wietse en Geert Willem met toffe handel.
Het was ook een topdag , erg fijne sfeer , goede standhouder , pracht optredens en een fijn publiek
Volgend jaar gewoon weer.
wie is sietse? en mario is niet geweest wel iemand zien lopen met een kunstpoot maar die was nogal groter dan mario.
heb me wel vermaakt alleen het publiek was erg op de penning dit keer, dat ik van pak hem beet 11 uur tot 3 uur smiddags in het basgeweld zat als er bij rikkers niet gespeeld werd was het wel bij zijn buurman op redelijk hoog volume., op een bepaald moment word je daar wel flauw van.
akoestische gitaren kunnen ze niet testen op die manier, hoor je geen fuck van.
maar volgend jaar weer lijkt mij.
Ach, sorry Wietse. Bij mij zit de S nèt onder de W, dus een beetje een vergissing. Sietse is natuurlijk die Fries.
Van de Kameleon. Ach je weet wel.... Hotse (de schrijver) uit Alkmaar.
Ik was hoe dan ook heel blij je weer even gesproken te hebben.
Maar voor de rest: slip of the pen.
Vriendelijke groet, Gus
Yep, het was weer een lekker dagje. Veel mooi spul, veel bekende gezichten, veel stoere verhalen.
Ik ben altijd wel versleten op die zaterdagavond maar de NGD missen? Voor geen goud!
Dus gewoon volgend jaar nog een keertje.
p.s. Gus, nait veul. :grin:
Ahhhhh...., iedere dag leer ik weer wat.
‘k Was ook heel blij je gesproken te hebben. Die gitaren en snaren daarvoor hoef ik geen 210 km voor in de auto te zitten.
Super leuk dat je er weer was.
Vriendelijke groet, Gus
Beetje ouderwets/achterhaalde gedachte dat de man altijd alles maar gewoon doet en de vrouw altijd automatisch dan dus op de kinderen let zonder een eigen leven? Ik dacht dat dat 40 jaar geleden was, maar nu toch niet meer?Vroeger was alles beter?
Ik heb mij weer prima vermaakt, alleen Wietse gesproken van de medeforummers. Achterneefje uit Heiligerlee vind het nog steeds geweldig om met mij naar de beurs te gaan.
zijn er nog filmpje of geluidopnamen gemaakt. ben benieuwd.
wel geinig dat deze mevrouw: Ina Reitzema
Misdaadverslaggeefster Dagblad van het Noorden
schrijft over het meest vredige volk op aarde en hun liefde voor hun instrument
misdadig gewoon ;-)
Ik zat een beetje te dollen. Wel vind ik het raar dat er zowel vrouwen als mannen zijn die er moeite mee hebben dat hun partner alleen naar een dergelijke happening gaan. Een kennis van mij die in Belgie woont mocht bijvoorbeeld niet alleen in Amsterdam iets ophalen van zijn vriendin. Hij moest wachten tot een dag dat zij vrij was zodat ze ook mee kon. Zeker bang dat hij nog even Wallen op zou gaan.:D
Maar wanneer de vrouw van Fusion niet had hoeven werken is er toch niets mis mee dat zij om hem een plezier te doen thuis even op hun zieke dochtertje past? Andersom zou dat ook geen punt moeten zijn.
Nee die vrouwenemancipatie vind ik een goede zaak. Al erger ik mij wel aan de dames die overdrijven en bij wijze van compensatie de oude situatie proberen te laten voortduren, maar dan met de vrouwen aan het roer.
Maar euh, hoe vonden jullie de Noorder Gitaar Dag 2018??? :D