Bij mijn Boss Katana 50:
MGM173C83QDE54
5% korting om weg te geven t/m 31 januari 2018. Niet in combi met andere acties en giftcards.
Printable View
Bij mijn Boss Katana 50:
MGM173C83QDE54
5% korting om weg te geven t/m 31 januari 2018. Niet in combi met andere acties en giftcards.
Sure!
Geldt wel alleen voor de sale artikelen, dus zeg maar korting bovenop korting.
https://www.bax-shop.nl/sale
Code SL118
Tested and working! Alleen geen idee voor hoe lang, werk zelf niet bij Bax. Deze week weer eens iets besteld, keurig de volgende dag geleverd.
http://i63.tinypic.com/28qs1gp.jpg
De beste wensen voor het nieuwe jaar allemaal!
Musicmaniacs Haarlem of eigenlijk Hoofddorp tegenwoordig gaat na 110 jaar sluiten. Nu flinke kortingen daarom.
Wie t kleine niet eert....
2% op ALLE Bax artikelen
IMBULLBAXMUSIC
Nog een code voor 2% op alles: ACTIESBAX2
10% op alles van Bax
Geldig op 16 (vanaf 18:00), 17, 18 en 19 februari 2018.
Kortingscode: KA218
https://e.bax-shop.nl/2/4/1003/1/ZxK...Vz90gBnlMdRzYg
10% bedoel je....
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Er stond even 15% ?!!?!
En jawel, met 10% korting een Alto TS212 (Headrush FRFR-112) besteld.
Die is vaker te gebruiken dus? t/m 19 februari?
En hier de Line 6 HX effects met 10% korting.
Eens even testen hoe de Friedman BE-OD hier klinkt met verschillende Cabinet IR-tjes.
Zag het al, aktie... komt mooi van pas, was toevallig toch al van plan iets te bestellen.
Goede actie. Zat even te kijken naar de regels rondom het terugsturen als iets niet bevalt (niet goed, geld terug). Leuk om de sectie rondom energielevering / stadsverwarming te lezen... Iets met copy paste?
Kwam net binnen van Keymusic:
Citaat:
Naar jaarlijkse gewoonte is het weer zover, dolle dagen bij Keymusic! Dat betekent 10% korting op tienduizenden producten* van de beste merken. De actie is geldig in onze winkels én onlinevan vrijdag 23 februari tot en met zondag 25 februari. Gebruik de code DOLLEDAGEN10 om je korting te claimen. Opgelet: zondag 25 Februari zijn onze winkels gesloten, online kopen is dan wel mogelijk.
Ik ben benieuwd hoelang Keymusic nog bestaat.... de prijzen liggen fors hoger dan bij Thomann, Bax of Produktiv
Ik heb GAS! iemand nog een kortingscode?
Hier staat er meestal wel één tussen:
https://www.acties.nl/bax-shop
En volgens mij werkt die 2% altijd.....
10% korting vandaag en morgen bij keymusic (BE):
EASTER10
Tsja.... als prijzen bij Keymusic soms 20% duurder zijn dan bijv Bax Shop, dan heb je er ook geen zak aan.
Lijkt ook niet te werken.
Nieuwe Koch Supernova 6060 of 120 kopen, bij Bax, bijna € 2000,- onder de normale prijs??
Supernova 6060 - € 895,-:
https://www.bax-shop.nl/gitaarverste...t-details.html
Supernova 120 - € 868,-:
https://www.bax-shop.nl/gitaarverste...t-details.html
Beiden zijn uit het assortiment? 3 weken wachttijd is bij Bax dat het meestal nooit meer geleverd wordt.
Als voorbeeld: de Aguilar GS112 wordt niet meer gemaakt en zal nooit meer geleverd kunnen worden. Volgens Bax komt deze over 7 werkdagen op voorraad. Maar dat roepen ze al 6 maanden...
Ik heb ook een beetje GAS, ik wil mijn Yamaha Pacifica 012 vervangen door een 112V. Gisteren zag ik een scherpe prijs op Kirstein.de maar vandaag is hij ineens weer duurder. Dus kennelijk moet ik gewoon alles goed in de gaten houden? Als iemand nog een tip heeft....
Het loont om de prijs dagelijks in de gaten te houden. Ik aas al heel lang op een Aguilar Tonehammer 500 amp. Die was heeeeeel even veel te goedkoop èn op voorraad bij Bax. Een halve dag later was helaas de prijs alweer op het oude niveau.
Herkenbaar. De prijs kan zelfs per deel van de dag verschillen. Zo ben ik veel te goedkoop aan m'n chorus gekomen. Prijs varieerde steeds ergens tussen de 89 en ruim boven de 200 euro. Had ik 'm voor die 89 in mijn digitale boodschappenmand gezet aan het begin van de middag, bleek ie halverwege de avond ineens ruim 100 euro duurder te zijn. Uiteindelijk voor 60 euro gekocht. Nog geen dag later was ie 224 euro bij ze. Bizar.
Recent een gitaar bij ze gekocht die ik de week ervoor nog bij ze in Amsterdam had geprobeerd... en toen ruim 100 euro duurder was.
Prijzen fluctueren toch ook van benzine en aardappelen.
Online electronicawinkels doen dit ook. Niks vreemd aan en business as usual. Gewoon scherp blijven, wij delen hier immers kortingcodes.
Er staat bij de gitaarboer hier een Squier Standard Strat waar ik wel interesse in had. Prijs €310,=Citaat:
Het loont om de prijs dagelijks in de gaten te houden. Ik aas al heel lang op een Aguilar Tonehammer 500 amp. Die was heeeeeel even veel te goedkoop èn op voorraad bij Bax. Een halve dag later was helaas de prijs alweer op het oude niveau.
Even kijken bij Bax: €269,= Dat scheelt al wat. Volgende dag, 1 april, weer even kijken bij Bax: Nu €125,= Dat klopte vast niet maar wel meteen besteld. Met afterpay, dus als het niet doorgaat heb ik ook niet betaald. (Hoef ik niet te wachten op geld terug) In de hoop dat zo'n order automatisch wordt verwerkt. 2 april weer kijken: Prijs weer €269,=. Vervolgens een mail van Bax dat ie niet leverbaar is. Volgende dag weer mail, nu wel weer leverbaar. Paar dagen later weer mail, nu weer niet leverbaar. Ik had de hoop al opgegeven. Week na het laatste mailtje weer mail: Zending aangeboden aan DHL. Volgende dag een prachtige Cherryburst Strat in huis voor €125,- + €2,95 afterpay kosten.
Ding bevalt echt heel goed. Was dus geen 1 april grap. Het kan dus wel, zo'n levering voor de "foute prijs"
Beetje ironisch: Ik heb laatst meerdere keren Bax gemaild met de melding dat andere gitaren, Yamaha Pacifica's, met veel te hoge prijzen op hun site stonden. Reactie van Bax: Nee hoor, dat klopt wel. ?!
(Helaas deed de 2% kortingscode het niet op 1 april, zou ik die achteraf nog kunnen claimen??)
:strat:
Voor wat het waard is:
10% Koninklijke korting
... vier Koningsdag met KEYMUSIC en ontvang 10% korting* op je bestelling! Het enige wat je hoeft te doen is online de code KONING gebruiken bij het invoeren van je bestelling. De kortingscode loopt vanaf nu tot 27 april om 23:59u.
Let op: onze winkels in Nederland zijn met Koningsdag gesloten.
* Voorwaarden
• Indien de code niet werkt op een bepaald product wil dit zeggen dat dit merk niet deelneemt aan de actie.
• Actie geldig op 27/04/2018, enkel online
• Actie is niet van toepassing op reeds verlaagde prijzen (B-stock, Price Match,..)
• Actie is niet cumuleerbaar met deze en andere acties.
• Vragen over de actie? Mail naar helpdesk@keymusic.com.
• Geen directe reactie? Geen paniek.
Wanneer je mail tijdens de actieperiode is verstuurd naar ons, kunnen wij alsnog kijken of jouw korting toepasbaar is.
Bovenstaande actie is verlengd tot vandaag 17:00 uur.
Geeft Thomann eigenlijk ooit kortingscodes? Ik heb er nog nooit een gezien.
Ik weet niet of Thomann kortingscodes geeft. Ze geven wel cadeaubonnen als je produkten die je gekocht hebt reviewt.
Dat kan best leuk zijn. Geef je mening over het produkt en krijg "Thomann geld".
Klopt, daar kwam ik ook achter toen ik al heel wat bestellingen had gedaan. Dus ik al die producten die ik ooit besteld had reviewen natuurlijk, kreeg er toen een paar tientjes voor. Maar als ik nu producten review die ik bestel krijg ik niks meer, er zit een grens aan.
Voor de liefhebber, 5% korting bij aankoop boven €50. Hij is een week geldig en ik ga de komende week toch niks bestellen.
WMY186VDY4C
Dank je! Ik heb 'm gebruikt om een Roland Cube ampje te kopen, die laatste 5% maakt voor mij net het verschil. Erg blij hier!