Effe off.
Rondreis is een klein tentje.
Acht weken met je eigen vrouw in één slaapzak.
Iemand had het hier op GN op vakantie.
Affijn, je ziet dat de soep.....
Vriendelijke groet, Gus
Printable View
Effe off.
Rondreis is een klein tentje.
Acht weken met je eigen vrouw in één slaapzak.
Iemand had het hier op GN op vakantie.
Affijn, je ziet dat de soep.....
Vriendelijke groet, Gus
Enjoy, my dear fellow!
Citesregels weet ik te weinig van, maar ik neem onmiddelijk van je aan dat RVO "de oorzaak" is en dat daarom terugsturen ook niet zal gaan.
Iets wat wel normaal ingevoerd zou kunnen worden, maar niet ingevoerd is kan ook niet wederuitvoert worden en dan kan het dus wel worden geretourneerd mits kosten betaalt worden. Dat gebeurt bijvoorbeeld als de ontvanger tijdens het transport beslist dat hij de de spullen niet meer wil en aangeeft dat ze dus ook niet hoeven te worden ingeklaard. Maar als de RVO beslag legt wordt dat ongetwijfed anders en daar ben jij en de instrumentenbouwers niet mee geholpen :(
Gelukkig heeft de RGDIX6MPB-SBB allerlei soorten hout, behalve rosewood. Hopelijk faciliteert dat een spoedige thuiskomst. Zijn bedje staat klaar. We missen 'm.
Ik heb n ontzettend mooie Indonesische dame tussen mijn benen zitten in de metro. Pica's maar vooral sounds gaan volgen!
3 maanden en eindelijk rond ? :ok:
Yep. Maar goed vers uit de fabriek. Prachtig. Speelt als een pakje roomboter in een halfwarme Tefal pan. Alleen de afstelbeurt was zoals verwacht... voor de rest top kwaliteit : prijs. Zoals gewoonlijk bij Ibanez. En the looks zijn om te kwijlen.
Veel plezier met je nieuwe Ibanez Fusion. Fretwerk is altijd super van Ibanez in mijn ervaring.
Ja. Er zijn best wat kleine slordigheidjes her en der, stuk of 3, maar niet storend. Nog niet ingeplugd dus ben benieuwd hoe die klinkt. Klonk kaal in de winkel i.i.g. punchy genoeg.
En hij is moooooooi mensen :D
Fijn, je bent een geduldig man geweest en bent beloond met een gitaar die je fijn vind.
Gefeliciteerd.
Laat je het door de winkel afstellen of ga je het zelf doen ?
Hij is 'afgesteld' door de winkel maar een piss poor job. Ik laat deze en nog een ander Ibanez (die als gitaarsynth fungeert) afstellen door iemand waar ik hoge verwachtingen van heb ;)
Ze is zo mooi man. Echt, speelt perfect. Wat kunnen die pinda's van Ibanez toch mooie gitaren maken. Briljant ook die 26.5" ipv 25.5", je merkt het totaal niet qua stretching, maar je hebt toch die langere scale waardoor je toch met dunnere snaren in lagere stemmingen sneller een bepaalde spanning kunt realiseren. Briljant.
Maar als ie perfect speelt is hij toch goed afgesteld? :???:
Tof dat hij er eindelijk is Fusion! Lang op moeten wachten.
Ik kan zeg maar door de af en toe aanlopende snaren heenkijken. Dus ik vind m nu al erg goed spelen en als ie straks goed is afgesteld, speelt ie perfect :)
Ja lang gewacht. Stom ook dat ik m niet direct toen ie uitkwam had gekocht, toen gingen ze vlgs mij voor 639 EUR overal, nu 799 EUR overal. Ach ja...
Mooie gitaar....denk ik:soinnocent:
Pics?:cheerup:
Doe binnenkort wel n videootje ;)
Gefeliciteerd met de nieuwe gieter!
Zijn deze gitaren nou gelakt of geolied?
Dude, geen idee? GEen verstand van. Het hout is volgens mij wel bewerkt aan de buitenkant, dus niet rauw of puur zeg maar. Het enige dat ik erover kan vinden is dat de finish 'gloss' is. Zegt dat wat?
Gloss klinkt als blanke lak.
Lijkt me op zich wel logisch omdat een deel gekleurd is en een deel niet. Daarna over het geheel een dikke laag blanke lak voor bescherming en egaal oppervlak.
Maargoed, ik heb er ook geen verstand van eigenlijk. :supercool:
Ja, lak zou logisch zijn, maar het geheel ziet er op de foto's zo "natuurlijk" uit, niet hoogglans zeg maar.
Ach ja, boeien, maar was gewoon benieuwd.
Geniet ervan! Daar gaat het tenslotte om.
Zelf tevens een RGD addict vanwege mijn te grote handen ;-)
Oriënteer me nog steeds op een betrouwbare ervaren bouwer die de RGD prestige kan namaken met een fineer afgewerkte en black burst gelakte body en een doorlopende 7-delige Wizzard hals met ebbenhouten toets.
Dit is overigens de nieuwste telg uit de RGD familie http://www.ibanez.com/products/u_eg_...429&color=CL01
Ik ga me erbij neer leggen dat ik geen tijd meer heb/maak in mijn leven om een strakke metal gitarist te zijn. Soit. So be it. Anyway, ik werk af en toe aan een nummer. Uiteraard ingespeeld met de nieuwe gitaar. Hier hoor je een stukje clean (redelijk onbewerkt) en een iets gewijzigde patch (alleen EQ) tov de vorige post.
Alle gitaren dus de RGDIX6MPP-SBB (heerlijk om dat voluit te typen iedere keer)/
http://www.soundclick.com/bands/page...ongID=13605817
De metal gitaren zijn in de DAW ook redelijk onbewerkt, beetje compressie en volgens mij wat sub-laag eraf, that's it.
Pffff...strak genoeg lijkt me.
Een neck blank van meerdere delen is redelijk lastig, zeker als je alles nog moet doen met alleen een lintzaag en schaaf. Ik heb een oscillerende vandikteschuurmachine en een 2pk tagelzaag die moeiteloos hout in stroken verwerkt. Maar die investering kan/wil niet iedereen maken.
Voor een hobbyist snap ik het, maar voor een pro? Wat kost een tafelzaag nou.
Kan me niet voorstellen dat een pro bouwer geen tafelzaag oid heeft; scheelt veel tijd, zo terugverdiend?
Fok, er wordt nu gedaan of een tafelzaag iets magisch is, maar elke hobbytimmerman heeft bijna zo'n ding!
Okay chaps you all lost me. Go Ibanez!
Klopt, maar het ging niet over geld; als ik een 15-delige hals wil, dan mag een bouwer me adviseren om dat niet te doen, omdat het niet nodig is bijvoorbeeld, maar als ik het tóch wil, dan is het vreemd als dat dan niet gebouwd zou worden (mits technisch verantwoord).
Als een bouwer geen hoop (extra) werk wil kan ie beter zeggen dat je gewoon een Ibanez (hee, on topic :)) moet kopen. Koop je voor €300,- een 5-delige bashals, en je krijgt er frets, tuners, snaren, pickups en een body bij.
Er wordt nu net gedaan alsof het black magic is, en dat je een meesterbouwer bent als je 5 stukken hout even dik kunt maken en kunt verlijmen, maar wat mij betreft is dat lang niet de lastigste klus van het bouwen van een elektrische gitaar, vooral niet als je de juiste gereedschappen hebt.
300 EUR? Ibanez doet idd ook eea in t lage prijssegment maar staat hopelijk ook bekend om zijn fantastisch werk in midden- en hoge prijssegment.
Mwah, in de lagere prijsklassen vind ik ze goed en vooral consistent, maar in het hogere segment doen ze me niet veel.
Tijdje met een RG 5-nogwat gerotzooid, niet mijn ding.
De enige duurdere ibanez die ik nog zou willen is een zwarte universe met groene pickups, en dat is deels niet eens omdat ik die zo goed vind, maar vooral nostalgie omdat mijn favoriete metalbands van vroegah zo'n ding hadden.
Jij bent heel erg stom.
Ja dat klopt wel; zelf zou ik eerder een Mayones kopen dan een Ibanez.
Op basgebied ligt het wat anders, dan zou ik graag nog een BTB hebben, maar ik speel zo weinig bas dat het geen zin heeft om er nog een derde bas bij te nemen.