I dare you ;-)
Printable View
En niet alleen in Groningen! ;)
Mooi, zo'n Colorama! Ik heb er ook wel eens aan gedacht, lekker voor slide! Jij begint een goede klant van Marnic te worden! :D
En ik heb het idee dat we wel weer de nodige GN-ers zullen treffen, hoewel het wat stil blijft bij bijv. Macwilliams, Toneblo, Allochthomas, Bass etc.... Mensen, laat je horen! :cheerup:
Ben ook van de partij!
Joa vrouger op Mavo in Zuudbrouk.
Zo , we hebben de organisatie voor een groot gedeelte weer rond , zeer gevarieerd aanbod: Nieuw, Vintage, electrisch ,akoustisch ,bassen, versterkers , effecten,accesoires ,etc .
We hebben meer oppervlakte dan vorig jaar , dus ook meer aanbod . Dit word weer een topdag , wij hebben er zin in!!!
De supermarkt waar ik werk word overgenomen. (Heb gelukkig een vast contract). Geluk bij een ongeluk is dat hij 2 maart voor een paar weken sluit. Dus ben 9 maart sowieso vrij :)
Om nog even te benadrukken dat wij als organisatie het verschijnsel "beurs" in ons bloed hebben zitten:
zie hier een foto van één van de stands op de door ons al in 1996 georganiseerde Noorder Baby Dag. Ik zelf heb toen de derde van links gekocht, die met die rode broek!!! Die helpt nu mee op de NGD!!!!! :seriousf:
http://i681.photobucket.com/albums/v...ps71e6d573.jpg
Ok, het is rond!!!!! Dany Lademacher komt naar de Noorder Gitaar Dag, ong. tussen 13 en 16 uur. Deze dag zal o.a. zijn DooDad LP Sig. geïntroduceerd worden, een Les Paul die gebaseerd is op de blauwe Gibson LP die Dany veel bespeelde in de begintijd van de Wild Romance en die één van de organisatoren van deze beurs ooit nog backstage heeft mogen bespelen in 1977, omdat hij met zijn band in het voorprogramma speelde. Dany zal ongetwijfeld wat laten horen en er is gelegenheid voor een gezellige "meet & greet".
http://i681.photobucket.com/albums/v...ps80ad77fd.jpg
Klopt! ;) En dat nummer.... hmmm, was dat iets met zaterdagavond.....??? :D
Toch wel één van de gitaristen die me vroeger opvielen. Cha Cha helemaal grijs gedraaid! (Fair enough, vermoed dat ik hem al tweedehands gekocht heb indertijd) Maar eens zien welk Brood nummer in een fingerstyle jasje gegoten wordt... Wordt hoog tijd! Saturday night gaat het niet worden trouwens. Dat gebrabbel van Brood is melodisch niet echt te vertalen naar gitaar. Leent zich er niet echt voor.
Hi H
Zolang je niet gaat 'zingen' zoals de Heer Brood, is er niks aan de hand.
Anders (als het kwaad toch niet te keren valt) iets van Rubber Soul of Revolver?
Ik heb er alle vertrouwen in. Echt waar. Waar is de 'echt waar' smiley?
Echt waar dus.
Vriendelijke groet, Gus
Ach, ik kan niet eens als mezelf zingen. Volgens Mariëlla klink ik als een muppet :makeup:
Revolver, Rubber Soul, hoort zeker tot de mogelijkheden. Speel van beide platen wel wat. Als ik nu niet zo koppig zou zijn om het clavecimbel interlude van George Martin in in my life precies zo te willen spelen...
Zo nog 2 weken , ik begin er zin in te krijgen.
Shit.... Dacht eerst vrij te hebben door de overname van een andere winkel. Nu willen ze me op 9 maart in een andere vestiging hebben om in te werken :(
Ik kom waarschijnlijk ook. Ik hoop een mooi keyboard te scoren.
:ok::seriousf:
Je bent van harte welkom.
tip voor bezoekers uit richting Drenthe , de N33 is dat weekend afgesloten , kom je uit de richting Stadskanaal dan via Winschoten over de A7 , uit de richting Assen , via Veendam ,Muntendam en dan richting Zuidbroek.
Dat is sowieso het kortste vanaf Emmer Compascuum.
Die smiley snap ik niet, ik denk echt dat ik een keyboard scoor.
Als het goed is krijg ik een vrij moderne Yamaha gratis en voor niks van Duh enige en echte Sjaak
Ik sta er ook weer oude rommel te verkopen, nota bene op mijn eigen verjaardag:soinnocent:
Ben al weer druk bezig om spullen uit te zoeken.
Bah, het begint nu tot me door te dringen dat ik niet meer kan. Ik baal der wel van :(
Het wordt zo nog een drukke bedoening op dat podium... :D
Op de beurs zullen ook de gitaren van Flaxwood aanwezig zijn en natuurlijk zijn ook te proberen . Innovatie uit Finland.
Hi G
Hij staat hier al enige tijd op je te wachten.
Nog een nachtje of 7, 8 slapen.
En hij is de jouwe.
In verband met de grootscheepse laad- en los perikelen vraag ik aan Het Bestuur of ik niet een parkeer ontheffing zou kunnen krijgen.
Nee hoor, thanks. Ik ben Amsterdammer. Ik red mij prima.
Maar ik kan bijna niet wachten. Da's echt waar!
Vriendelijke groet, Gus