Zit naar het nieuwe album te luisteren nu, erg lekker. Anders als het eerste album, lijkt wel volwassener.. Gelijk maar kaartjes besteld voor Patronaat... :D
Printable View
Zit naar het nieuwe album te luisteren nu, erg lekker. Anders als het eerste album, lijkt wel volwassener.. Gelijk maar kaartjes besteld voor Patronaat... :D
Hele goede plaat idd.
Ondertussen staan er ook al aardig wat poppodia waar ze gaan spelen in de agenda.
En ze staan op Concert at Sea!
Ze beginnen met club tour, kijk maar eens op hun site. Ze spelen door het hele land.
En in Den Bosch mogen wij voor ze openen :)
http://www.w2.nl/event/navarone/
Zij hadden toch ook dat nummer van die Grolsch kornuit reclame? is die track ergens te vinden?
Zij mogen voor jullie afsluiten toch ?
Ik ga proberen erbij te zijn, maar ik heb een hardnekkige W2 aversie, hard geconditioneerd, teveel zieke uren daar versleten.
W2 is net zo gezellig als bijvoorbeeld Warschau (edit, d.w.z. Warschau zonder old town).
En daar is niets mis mee, maar je moet er into zijn.
De 31e spelen wat oude bandleden van me, dat heb ik al gecanceld voor je, omdat ik twee dagen W2 in een week niet trek. :ok:
Yep, veelal vergelijkbaar met een middagje op de tram wachten, ongeveer hier.
http://blog.daad.de/go-out/files/201...2-1024x685.jpg
Die palmboom maakt zoo weinig goed aan dat gevoel.
Zou tof zijn als je al die moeite doet om ons te zien ;)
...terwijl ik dus geen idee heb wie je bent :D
Thanks, maar ik bedoel eigenlijk gewoon op album/single of in ieder geval studio versie...
snap ik, geen idee of die er is eigenlijk
Ik baal als een stekker, maar helaas is mijn meisje zo ziek ls een hond en ik heb dus 2 kaarten voor navarone voor vanavond in Patronaat Haarlem. Stuur je email in een pb en je krijgt ze van me, gratis..
ai, dat is kut... beterschap!
(neem aan dat je niet op mij doelde? Want ik zie ze volgende week vrijdag wel!)
Jij bent mijn meisje toch niet? :D Nee FF, ik had graag gegaan... :(
Ik bedoel vooral te zeggen dat ik vanavond niet naar Patronaat ga. Wel naar Doornroosje trouwens, waar St. Vincent speelt.
Maar goed, gratis kaarten dus voor vanavond in Haarlem, PBe!