Wat bedoel je met die alias?? Hendrix is dood. Frampton springlevend...
Super Ben , mooi verhaal ook nog.
Afspraak is bijna rond, zoals het er nu naar uit ziet half december in jawel hoe kan het ook anders... Miami Nashville TN
Zeer mooi verhaal! Maak genoeg wel genoeg foto's voor hier!!:ok:
M'n hartje maakte een sprongetje van alle goedheid in deze thread. Hats off.
Briljant verhaal. Dat is overigens hardcore relicen, neerstorten...:rockon:
(trol van een gitaar, drie humbuckerts in een les paul brrrr :stop: )
En dan strakjes wél foto's! Beter nog, geluid!
Heel gaaf verhaal dit, hulde voor hoe je dit hebt aangepakt!
In de Guitarist mag van vorige maand was nog een special over Peter Frampton. Ik zou als ik jou was eens contact opnemen met wat gitaarbladen. Geheid dat die een leuke knaak willen lappen voor (publicatie) exclusiviteit met dit bijzondere verhaal.
En Hart van Nederland, hebben die ook eens een fatsoenlijk item:seriousf:
Tof verhaal, echt heel bijzonder gelopen dit. Alvast heel veel plezier toegewenst met de trip!
Geweldig verhaal inderdaad! Maarreh, Miami Nashville Tennessee? Veel plezier in ieder geval!
Story of the year !
Wat een verhaal joh... En zo maak je ineens deel uit van muziekgeschiedenis! Heel veel plezier! je hebt het verdiend! Klasse hoe je dit hebt aangepakt! (en ik denk dat ik hetzelfde had gedaan) Gelukkig is ie net geweest! Anders had je straks in Rotterdam af kunnen spreken! hehe... Dan is Nashville wel ff wat beter! We gaan het vast horen! Succes en doe Frampton de groeten!
Leuk verhaal Ben, en ook een leuke deal met/door gibson. Wel effe opletten dat je je niet laat afschepen met chinees spul... ;)
Haha, maarre volgens mij krijg jij dus een op zichzelf al vette custom shop, die door het verhaal dan eenl '1 of 2' gaat worden, hoe vet is dat!
boze managers, voeg ze toe aan je negeerlijst...episch verhaal trouwens !
Heel erg tof verhaal! Mooi dat zo'n gitaar dan toch weer boven water komt.
Kan trouwens best begrijpen dat die manager het niet acceptabel vind dat het verhaal nu al over de hele wereld verspreid is. Hoop dat ze hun "end of the deal" wel nakomen.
Iedereen hoopt dat dit waar is....waardoor is PF ervan overtuigd dat dit DE gitaar is?
Je zegt dat het een '57 is - is dat op grond van het serienummer (als dat er nog is) of de pots? Foto van de control cavity zou mooi zijn.
wat een geweldig verhaal, bijna ongelofelijk. MAar waarom zou iemand erom liegen....
Da's nog eens een manier om een gitaar te komen! Ik zocht nog een vakantiebestemming, maar ik vermoed dat het een schimmig zuid-amerikaans land wordt, lokale bars afstruinen op zoek naar koopjes :hippie:
Mooi verhaal man, kun je dit topic wel up-to-date houden met betrekking tot de officiel door de managr goedgekeurde info?
Als je alle media rights heb overgedragen, is het verhaal op verschillende fora de wereld in slingeren ook niet handig. Niet alleen zou je kunnen zeggen dat die fora ook onder publicaties vallen, je hebt een mooie coverstory van een tijdschrift al aardig waardeloos gemaakt, als 'iedereen' het al weet. Kan me die boze mail wel voorstellen. Nog meer foto's het web op slingeren zou ik maar niet doen, iig tot na publicatie.
Maar wat een verhaal, man. :ok:
En twee nieuwe PF sigs, twee tickets en een paar overnachtingen, alleen al aan de door te verkopen media rights heeft Gibson de kosten er dik uit. Heel veel medelijden hoeven we niet met ze te hebben.
Vet zeg! Wat een verhaal, zoiets maken niet veel mensen mee.
te gek verhaal man sjieke gitaar ook
Ik wilde net zeggen: "Beter als je nu even de rest voor je houd."
de hele wereld zit op internet.
Ja maar dat van die verbrande Gitaar, doet me denken aan de tijd dat J.Hendrix zijn Gitaar in De fik stak. Voor de rest weet ik niet of er nog ergens iemand in de wereld is die deze half opgebrande gitaar van J. Hendrix ook tegen de kop is gelopen. :seriousf: vraag me ook af wat ze daar voor vragen. :crazyhappy:
http://www.youtube.com/watch?v=fvSr_N3aV0I
Burn Burn Burn
CID-Gibson Zet even het muzieknummer op van The Eagles "Wasted Time" :hippie:
Er zijn een heleboel verbrande Hendrix-gitaren. Hij zette bij ieder optreden een gitaar in de hens, het was zijn handelsmerk. Na afloop gaf hij ze nog wel eens weg aan vrienden. Er zijn verschillende beroemde gitaristen die een geblakerde strat hebben. (Ik weet effe geen namen, wie helpt me?) Veel waard, ongetwijfeld.
Dweezil Zappa heeft er eentje.
http://www.dweezilzappaworld.com/art...nk-zappa-strat
zo'n beetje mijn droomstrat (relic, maar dan extreem) met een linkshandige neck.
Denk gelijk dat ik weer weet waar die rare voorkeur van lefty halzen vandaan komt.
Een ding staat dan wel vast, moest J. Hendrix nog leven, en gekapt zijn met zingen kon die nog altijd aan de slag bij Fender om gitaartjes in de Fik te steken. Fender Burning Model “wat zit er in de doos een Fender Strat, een doosje aanstekertjes en busje brandstof. En natuurlijk de nummer van de brandweer. :seriousf:
Kijk dat zijn de betere posts :) Vette gitaar en oh wat prachtig geaged! Wel lachen dat deze een crash heeft overleefd, terwijl menig Gibson al een kopbreuk oploopt als ie van de standaard kukelt. :D
Respect man, dat je zoiets zomaar uit de mouw schud.In 1 woord GENIAAL
gewoon te triest voor woorden
nouw :chicken: