Verder vraag ik me gewoon af who the f*ck beter dan hij is! Onmogelijk naar mijn mening...
Printable View
'beter' of 'beste' in muziek heeft geen zin. Het is ook geen wedstrijd. Het is allemaal smaak gebonden en niet te meten.
Jimi Hendrix was op technisch vlak niet de beste van zijn tijd. Voor zijn tijd waren er ook die technisch beter waren. Django Reinhardt, wel een ander genre, was technisch sterker dan Hendrix volgens mij, en dat was nog voor Hendrix z'n tijd. Hendrix heeft wel bepaalde dingen gedaan waarmee hij een hele resum gitaristen heeft beïnvloed. Hij is zeker één van de meest "invloedrijke" gitaristen. En wat mij betreft heeft hij vette songs gemaakt.
Toen dit topic begon was Jimi nog onder ons.... RIP Jimi
Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Bovendien, Hendrix stookte vuurtje met z'n gitaar, Django met z'n woonwagen.Maar beide hadden een snorretje, en dat kan je niet van iedereen zeggen.
Maar die staat nu lekker zelf in de eeuwige fik!
Scott henderson is gewoon the best
Niet hoor! Die krijgt nu elke dag een volgroeide ananas in z'n reet gedouwd door de duvel zelf. Ik heb het zelf gezien in één of andere film, het is echt waar. Zie het voor jezelf:
http://www.youtube.com/watch?v=rMEv8YYOEgc
En tot overmaat van ramp voor 'm werd dat boek dat 'ie ooit schreef ook nog verboden.