Vind ik echt heel knap gedaan.
Printable View
Vind ik echt heel knap gedaan.
De Gibson in een fles bestaat reeds, Charlotte, maar deze moet de duimen leggen tegen Woml daar er -zo te zien- geen snaren opzitten..
http://frank-e-t.com/wp-content/uplo...3/img_1102.jpg
Hier ( http://frank-e-t.com/guitar-in-a-bottle/ )kun je lezen hoe hij Del Corazon in the bottle kreeg..
Tee.
Ah, zie je wel? Ik ben niet de enige gek!
Gemiste kans trouwens, want op deze gitaar had hij met gemak nog snaren kunnen zetten, gewoon van tevoren...
Ik heb intussen mail terug van de baas van Bruichladdich, en hij wil de plaatjes op hun website zetten :cheerup:
En hij gaat me "a wee something" sturen, zegt-ie! Ik ben benieuwd...
Ziet er briljant uit! Ook tof van die gasten van Bruichladdich dat ze je foto's op hun site willen zetten trouwens.
Geweldig! Als ik dit zou proberen dan denk ik dat er binnen een dag twee mannen in witte jassen langs zouden moeten komen voor me. Die hebben dan zo'n jas bij zich met extra lange mouwen en van die leuke gespen aan de achterkant.
respect!
Ik krijg die fles niet eens leeg....en dan daarna ook nog met je dranktremor zo'n kunstukje inelkaar wommelen. SUPER!
hey woml,
waneer gaan ze in produktie, ik wil er graag eentje bestellen :D.
ik vindt m hendig stoer, auw muk hej. opeens heb ik ook zin om zo eentje te maken.
goh dit is mij ontgaan, woml, wat een heerlijke ghek ben jij :D
Goh, dat is alweer even geleden!
Hij staat nog steeds in de kast, maar gek genoeg is hij zelfs in zijn beschermde omgeving een beetje begonnen af te takelen... :dontgeti:
Eigenlijk wil ik het nog wel eens over doen, en dan hier en daar toch net iets netter afwerken. Maar het staat niet hoog op mijn lijstje, eerst heb ik nog zin in een paar andere experimenten.
Enneeh... ik zal hem maar meenemen naar de meeting, niet? Hij kan dan alleen niet meedoen met de verkiezing denk ik. Als hij nou vorig jaar al af was geweest, had Cocobolo in de kleine-gitaartjescompetitie misschien nog wat serieuze concurrentie gehad :soinnocent:
Ja, graag meenemen naar de meeting, wil hem graag in het echt zien :)
Voor het geduld en precisie dat je hiervoor hebt opgebracht en het fantastische eindproduct, was ik graag 2e geworden hoor ! ;)
Dit jaar ben ik helaas enorm druk (o.a. met verbouwing thuis) dus helaas neem ik niets bijzonder mee naar de meeting :( Maar mijn vingers jeuken om weer iets moois te gaan maken!
Duss.. wanneer komt er een hollow body? :D
ik zie dit voor het eerst en ik sta echt versteld!
het is prachtig om zo een klein gitaartje maken man:ok:
dit topic is helemaal langs me heen gegaan, zie het dus net als nieuw. Mijn bek hangt open en ik schijn een nogal wezenloze uitdrukking op mijn gezicht te hebben. Moest dus even bijkomen voordat ik dit kon typen...
Wist even niet zeker of dit het werk van een gek of een genie is.
Maar aangezien gekken zich bezig houden met het beschieten van auto's op snelwegen moet dit wel geniaal zijn... :crazyhappy: