Ik heb het ook vaker midden op de dag, buiten dat, de site is vaak ook ontzettend sloom!
Printable View
Ik heb het ook vaker midden op de dag, buiten dat, de site is vaak ook ontzettend sloom!
&#%*!, wat werkt het forum weer traag zeg!
(En het ligt echt niet aan m'n computer of internetverbinding, ander fora en internet gaan las een speer)
Zijn er nog meer/veel mensen die ook last hebben?
Edit; het duurde gvd bijna 1 minuut totdat deze post geplaatst werd en toen werd ik eraf gefikkerd... :(
Ken het probleem maar al te goed... Ook errug fijn als je bezig bent met 'n hoop PB's te tikken omdat je iets aan het organiseren bent...
Verbaasd me alleen dat er niet meer mensen zijn die even willen neertikken als ze hetzelfde meemaken.
Het moet hier toch weer een keer sneller kunnen....
Elke avond is het voor mij zo goed als onmogelijk om er op te komen :ok:
Constant errors en het is echt een slowpoke-server...
Is niet echt lekker op te forummen. Dit is dan ook een van de redenen dat ik hier zelden nog kom. Ik heb al weinig tijd en ik besteed mijn kostbare vrije tijd liever aan andere dingen dan wachten op een stel inferieure servers en wat incompetente personen (waar ik doel op de verantwoordelijken, hetzij de eigenaren die geen geld geven, of de operationele kant).
Toch vandaag nog even een topic posten over een nieuwe gitaar n_n.
Ik kom de laatste tijd ook veel op een fotoforum.
Ieder draadje/topic bevat zeer veel foto's!
Desondanks hoef ik daar nooit te wachten op de opbouw van de pagina's.
Dit forum is gewoon verschrikkelijk traag!!!
Het ontneemt je af en toe de lust een reactie te geven. :(
Er zijn al een paar dingen aangepakt, maar deze hebben geen effect gehad op de performance helaas. De beheerder werkt verder en hoopt binnen afzienbare tijd een grote update te kunnen doen.
Ik hoop dat er inderdaad snel verbetering in komt! Ik wordt er scheitziek van om iedere keer zo lang te moeten wachten...:mad:
En te vaak wordt ik er uitgeflikkerd en/of moet ik opnieuw inloggen, terwijl ik wel aangevinkt heb dat ik ingelogd wil blijven...
Mitch, wat is dan de hoofdoorzaak waardoor het forum zo traag is? Of zijn het meerdere redenen?
Persoonlijk vind ik het enorm jammer dat er al maanden aan een oplossing gewerkt (zou) word(en) maar dat er gewoon nog geen resultaat is.
Daarnaast zijn er veel mensen die vanwege de traagheid van het forum afhaken. Gelukkig heb ik de mogelijkheid om hier op vrij onmogelijke tijden te komen waardoor er nog wat forummen valt.
Persoonlijk denk ik dat er op korte termijn serieus stappen ondernomen moeten worden omdat het anders het einde van een goed forum zou kunnen worden. Of dat nou software-matige stappen of financieële stappen zijn, ze zullen wel op een korte termijn genomen moeten worden.
Ook wil ik nog kwijt dat er genoeg leden op dit forum zijn die verstand van zaken hebben en echt wel graag wil helpen. Gebruik van maken dus.
Overigens zou het ook fijn zijn als de 10-minuten-limiet (van ingelogd zijn zonder ondernomen actie) wel langer mogen zijn (30 minuten oid). Nu is het vrij onmogelijk om iets anders tussendoor te kunnen doen en ook dat is een irritatiepuntje, wat mij betreft.
Genoeg werk te doen dus.
Paar dagen nergens last van gehad, nu ik thuis ben is het forum weer zo snel als dikke stront in een trechter.
KUTZOOI, HET FORUM IS WEER ZO TRAAG ALS ULTRADIKKE STRONT!!!:angry:
Kom je nu pas achter? Ik heb er pas vanaf donderdag last van waarbij ik moet zeggen dat het vanaf gister eind van de middag weer goed was en vandaag wat minder.
Maar fijn dat jij het zegt. Ik zit me al dagen in te houden om weer 'ns in m'n eigen topic flink los te gaan... Fijn dat jij het voor mij gedaan hebt!
En toen lagen we er weer even uit...
Nahja, ik ben blij dat het forum weer up & running is en dat we alle posts en gegevens nog hebben.
hij is er best lang ut geweest dit keer..
Dat kan je wel zeggen! Arme ik 2 dagen lang alleen maar f5 zitten drukken...
Voor er geklaag enzo komt, verwijs ik iedereen naar deze aankondiging door:
http://gitaarnet.nl/forum/announcement.php?f=30&a=26
Wees blij mijn leven kan weer verder :ok: Met dit geweldige bericht
Ach joh, wat maakt het uit, heb je wat meer tijd om gitaar te spelen. En voor een professionele website zijn misschien allerhande mededelingen nodig, maar voor een website zoals deze die (mijns inziens) op een vrijwillige basis draait, lijkt me dat niet echt iets om over te klagen.
Vaste prik rond deze tijd van het jaar...
Ik klaag niet, ik trek iets in twijfel :supercool: Ik had het niet zo heel erg gevonden als de boel en een langere tijd uit had gelegen, mooie gelegenheid om af te kicken en andere gewoontes qua tijdsbesteding aan te leren,
De moderators hier zijn vrijwilligers maar de site draait waarschijnlijk gewoon op advertenties.
De site wordt niet onderhouden door de mods, maar door slechts 1 mannetje, admin Gitaarnet. En voor hem is het ook kerst, dus ik vind het heel wat dat hij de zaak weer aan de gang heeft.
Was het vrijdag al kerst dan? ;)
Chapeau dat het forum met kerst weer in de benen is gekregen, dat wel. De mededeling is echter een beetje verwarrend.
Ik ben nu wel benieuwd wat de eerdere mededeling was.. :chicken:
Pff wat een gezeur weer. De boel lag er een dagje uit, so what? Weet je wat we moeten doen? De volgende keer als het forum eruit ligt, moeten we gewoon allemaal ons geld terugvragen!
Ik denk dat gitaarnet daar nog wel een potje voor heeft of op z'n minst voor verzekerd is, maar het kan best zijn als het forum er weer een dagje uit ligt, dat jullie per se onbetaald verlof moeten nemen om de kosten toch een beetje te drukken. Ik zou de CAO er eens op naslaan.
De vorstverlet-regeling is de laatste tijd flink misbruikt.Van een kennis van een kennis van een vriend van mijn zwager,heb ik vernomen dat gitaarnet zich hier ook schuldig aan heeft gemaakt.
Vorstverlet? Jij denkt dat Ido uberhaupt zich met dit weer in NL laat zien?
Het gitaarforum traag topic is gesloten, dus dan hier maar. Het zal ongetwijfeld bekend zijn, maar op een amerikaanse site (the gearpage) die volgens mij met het zelfde VBulletin toestand werkt als gitaarnet (heb trouwens geen verstand van computers) hebben ze aangegeven dat van die enorme mega topics (post je stack bijvoorbeeld) met vele honderden tot soms meer dan 1000 posts ervoor zorgen dat het hele forum flink trager wordt. Ze hebben daar dan ook (een tijd geleden) dat soort topics opgesplitst. (Afsluiten en verder met een nieuw topic deel 2)
Ik weet niet of iemand hier iets aan heeft of dat dit al bekend was....
Ja, dat is bekend en wordt ook reeds toegepast in o.a. Off topic.
misschien een idee om gewoon te zorgen dat een topic niet meer dan X reacties kan hebben en dat je daarna een nieuwe moet openen?
Misschien een heel dom idee ofzo, maar is het niet handig om in topics waar een shitload aan plaatjes gepost worden, [spoiler][/spoiler] tags te gebruiken ? Dit reduceert de tijd die nodig is om te laden. En misschien ook dat de plaatjes niet mee worden genomen in een quote maar alleen de url ?
Groets
Rohta:punk:
Geen dom idee, maar een idee dat al heel erg vaak is geopperd. Dat van die plaatjes niet quoten/veranderen in een link in een quote dus.