Omg ik voel echt enorme GAS opkomen. Gefeliciteerd met die prachtige gitaar!
Printable View
Omg ik voel echt enorme GAS opkomen. Gefeliciteerd met die prachtige gitaar!
Mooie doos! Gefeliciteerd!
Gitaar vind ik persoonlijk wel een stuk mooier dan de doos.....
Gefeliciteerd Alex mooie gitaar.
Gefeliciteerd man, ziet er echt goed uit! :hippie:
Toch wel netjes van Soundslive...
Ik bedoel als die krasjes zo minimaal zijn hadden ze net zo goed hun mond kunnen houden.
Scoren ze wederom punten mee bij me:ok:
Viel de koffer ook mee?
Ja, een goeie gitaar is een stuk beter te betalen als er Fender op staat dan Gibson. Is het niet gewoon afgunst?
OT: mijn MIJ strat zag er net zo uit, op de rosewood toets na. En ik heb de witte slagplaat juist vervangen door black pearl, zwarte knoppies, en zwarte elementkapjes (waar nog Leosounds Red House pups onder komen, Michael Pantleon moet ze nog afmaken). En dat heb ik natuurlijk niet gedaan omdat ik zwart met wit zo mooi vind...
Zeer fraai strat. Ik snap alleen dat vlaggetje nooit zo. Vind het niet erg stylish uitzien.
ik vind hem ook wel mooi geloof ik....
1 van de mooiste strats die ik al heb gezien :)
Proficiat!
Wat een beauty!! Erg mooie gitaar!!
O ja gefeliciteerd met de aanwinst.
Hele mooie!! Gefeliciteerd ermee!!
Hey, iedereen bedankt voor de meningen! Ik vind de 57er zelf de oergitaar onder de stratocasters. Vooral het uiterst simpele zwart met wit vind ik erg mooi. Wat mij altijd er van weerhield om een 57RI aan te schaffen was de radius van 7,25". Dat vond ik persoonlijk nogal kut spelen,maar ik vond de looks altijd prachtig! Toen Fender met deze op de markt kwam moest ik er gewoon ééntje hebben! N-M in Almere had er ééntje hangen en ik was verliefd! Wel twijfelde ik heel erg tussen deze Hot Rod 57 en de Dan Smith. Die heb ik zelf in het verleden al eens gehad en met mijn stomme kop verkocht! Affijn, ik had mijn oog laten vallen op deze en die van medeforummer Pepe die een hele mooie Dan Smith te koop heeft/had staan. Na een dikke week nadenken en veel hoofdpijn (je kan je geld maar 1x uitgeven en het groeit mij ook niet op de rug) heb ik toch besloten om voor de Hot Rod te gaan. Ik heb mezelf maar eens getrakteerd op een mooie gitaar. Na een jaar vol tegenslagen(werk kwijt,2 plotselinge sterfgevallen in de familie en het plotseling overlijden van mijn buurvrouw raakte ik in een depressie) vond ik dat ik ook wel eens iets positiefs mocht hebben.... Maar in ieder geval; iedereen bedankt!:)
Mooi dat je nu eens een meevaller hebt!
Prachtige gitaar! Ik ben nu aan het gassen op een 57'er RI (geen hotrod) in sunburst. De 62'er heb ik al, dus een 57'er zou er toch gvdorie lekker mee combineren, niet? :D
gefeliciteerd, top ding.
HMMMM Aardig dingetje.
Groet Jan
Alex, je weet wel beter VAN HARTE ;)
Natuurlijk weet ik beter! Ken je langer dan vandaag Jan!:crazyhappy:
Zo Jutter... Gave gitaar.
Persoonlijk ben ik niet zo gek op een zwarte strat maar de specs (pick-ups),
lijken me wel heel gaaf.
Ben benieuwd hoe de DiMarzio zich verhoudt met de single coils.
Kan je in de tussenstand nog een echt Strat-soundje halen?
Is de brug pick-up ook single coil te schakelen?
Echt een hele gave aanschaf... Hoop dat de gitaar je weer heel veel positieve energie gaat geven...
gr. Guus
Gefeliciteerd man!
Het is een onwijs lekker, ding!
die dimarzio is wel in orde, ik heb 'm ook eens gehad. persoonlijk toch liever een vintage SC-tje.
verbazingwekkend om te zien hoe mooi een full maple hals zo goed oogt bij een zwarte body. als het een rosewood toets zou zijn vind ik er geen reet meer aan!
mooie plank, Jutter.
groeten Pasqual en veel plezier ermee!
Dat heb ik dus ook. Ik had ooit 5 strats. Ik moest en zou een zwarte met maple neck en..., nou ja, zo eentje als die van jou dus (qua looks). Die had ik dus ook, alleen klonk die voor geen meter en ik zat al een tijdje te gassen op een telecaster. Op een gegeven moment kon ik mijn strat ruilen tegen een zwarte tele. Ik heb nooit spijt gehad van die beslissing, want die tele is zo ongelofelijk goed...., maar ik heb het altijd jammer gevonden (ja, qua looks) dat de tele een rosewood toets had (en dat ik geen zwarte strat meer had).
Wat een volslagen nutteloze bijdrage aan dit topic! :seriousf:
Met een Rosewood neck vind ik zwart de lelijkste kleur en met een maple neck is het de mooiste kleur.
Prachtige Strat!
Mooi klassiek uiterlijk :supercool:
Mooie tweed koffer btw.
Helemaal goed, deze strats!! Heb er laatst ook eentje getest (in het rood, prima) en dam'n....het is dat ik er al zoveel heb, maar wie weet, in de toekomst....is er nog wel ruimte voor eentje erbij!
Veel plezier ermee man!
Gast, wil je je hoeveelheid posts omhoog brengen ofzo?! Je eerste 10 posts hadden gewoon in 1 bericht gekund, had het ook flink wat overzichtelijker gemaakt. Ik moest nu 2 pagina's verder voor ik wist wat voor gitaar je nou hebt.
Ziet er prima uit! :)
Nou.....gooi er een setje EMG's in!!!!!
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
No way Marc....