Pendulum :) NOFX :) 30 Seconds To Mars :) Massive Attack :)
Printable View
Pendulum :) NOFX :) 30 Seconds To Mars :) Massive Attack :)
Leuk voor jullie:sneaky:
Vette hups met namen! PENDULUUUM
QUEENS OF THE STONEAGE!!:cheerup::cheerup:
heel vet dat Queens of The stone age komt
heel kut dat ik geen kaartje heb.
Hoop dat Qotsa een ook nog een in zaal komt in NL
Denk dat ik toch maar naar pukkelpop ga aangezien daar nog wel kaarten voor te koop zijn en het programma tot nu toe een stuk beter is , Lees:
Limp Bizkit
Qotsa
Soulwax!
Prodigy
2 many dj's
En ook The Kooks kunnen in het rijtje. Self confirmed. Twee jaar geleden gezien, en hoewel ik vermoed dat er hier een hoop mensen zitten die the Kooks geen kloot aan vinden, vond ik het live echt tof! Ze spelen gewoon super relaxte gitaarpop, en het is gewoon lekker catchy!:cheerup:
The Kooks! Dat is wel zo enorm lekkere muziek. 2 jaar geleden in de melkweg gezien, en wat was dat goed zeg!:)
Mumford & sons bij de "Rumours". WOOOEEEE :cheerup:
Mumford & Sons // La Pegatina // 3OH!3 // Delphic // The Kooks // Sleepy Sun // Air // Two Door Cinema Club // Bloody Beetroots Death Crew 77 // A-Trak // Joker // Dave Clarke // Deadmau5
Allemaal ook toegevoegd aan het programma
Mumford & sons :mmmm:
Was bijna allemaal al onofficieel bekend maar toch mooi. BBDC77 is echt epic!!! Dave Clarke ook altijd tof :)
Beetroots is vet :)
Ik ga ook. Delphic heb ik al eens gezien, dat is best goed te pruimen live, op cd vond ik het wat minder. Massive Attack heb ik ook wel trek in. QOTSA wil ik best nog eens zien, Placebo heb ik het wel een beetje mee gehad. Er mogen van mij nog wel wat leuke namen bij komen.
The National kan ook toegevoegd worden! Volgens mij wou ik daar even langs te kijken 2 of 3 jaar terug. Misschien leuk om dit jaar eens op te zoeken.
AIR op lowlands, yeh! en er zijn nog wat meer nieuwe namen bij gekomen
zie de overzichtelijke lowlands website
Bijna tijd om de tent weer onder het stof vandaan te halen!!!
Inmiddels zijn er al redelijk wat dingen weer toegevoegd, maar donderdag is het complete programma bekend!
Morgenochtend in ieder geval nieuwe muziek namen.
Volgende week donderdag is het dan ook! ;) Maar dan ben ik morgen ook benieuwd!
jeee anouk, jeeeeeeeee. Dat was sarcasme!
Waardeloze lijst inderdaad. Maargoed, des te meer plezier ik op de camping kan hebben.
Oh, en volgende week donderdag (dus niet aanstaande maar 29 juli!) is het complete programma bekend met de programmakrant enzo.
Er zijn wat Lowlandskaarten uit de handel gehaald, je kunt ze hier controleren:
http://www.ticketsenconcertkaarten.nl/?page_id=174
ja en binnen 2 minuten waren ze alweer weg. Vriendin van me wou ook ineens mee maar die kon niet aan een kaartje komen. De saait was over belast, naja deze actie komt wel weer denk ik.
Ik heb er igg al zin.
Qeeuns of the stage en de band of skulls daar ga ik heen.
Voor de rest nog geen idee, beetje bij wat DNB kijken denk ik.
Blokkenschema is bekend! Ik kan me voorstellen dat er weer wat vrij grote namen zijn die met elkaar overlappen, maar ik kom er vrij goed mee weg. Ik heb hooguit wat dingetjes die nét met elkaar overlappen, maar geen complete acts..
Waardeloos, Massive Attack, Queens of the Stone Age en Deadmau5 vrijwel tegelijk..
Tja, publiek spreiden he. Die organisatie is ook niet dom, die weten ook dondersgoed dat 55.000 mensen rondom de Alpha nooit gaat werken.
heb vandaag een kaartje weten te scoren!
ik ga dus ook, YEAH!:crazyhappy::cheerup:
Mark Lanegan en air tegelijk.
Qeeuns en massive attack is iid ook jammer. Maar gelukkig kan ik buiten deze band nog wel naar de band of skulls voor de rest zie ik wel waar ik heen ga. Waarschijnlijk bier drinken.
Morgeeeeeeeeeen.
Mumford & Sons, Band of Skulls en Blood Red Shoes here I come. :cheerup:
yeah tas gepakt! Bier gekocht! Andere (on)gein geregeld!
Nu alleen nog ff slapen!
Word weer een mooi feust!
Zometeen inderdaad even m'n tas vol gooien met de benodigde shite, en dan morgen richting Biddinghuizen! Heb er zin in.
En leuk detail is dat ik met m'n bandje een nummertje speel op het ogoNONogo podium!:)
Tas gepakt, hopelijk niks vergeten en morgenochtend vroeg richting LageLanden, ben benieuwd hoe het weer gaat uitpakken!
Yes! Straks de trein in en dan vanaf morgen drie dagen bikkelen!
Viel spass Marlene, misschien doe ik nog wel een belletje!
Ik vertrek morgenmiddag pas. Gisteren besloten om toch maar niet te gaan kamperen, mijn vriendin is 7 maanden zwanger en moet ongeveer tachtig keer per nacht naar de wc. Wordt dus elke avond terug rijden (zij dan). Ach, weer eens wat anders.
Ja, bel even, lijkt me leuk! Ik ben 's avonds ook wel redelijk op tijd klaar waarschijnlijk. De laatste band op Alpha eindigt elke avond om 23.15.. En kan tussendoor (vroeg op de middag) ook nog wel 's even er tussenuit.
Het was een feestje.
Eigenlijk behoorlijk weinig gezien, maar des te meer gezelligheid onderling! Sergej Tankian was een van mijn hoogtepunten.
(en sorry Marlene, zag je smsjes steeds te laat en kon me ook even niet losmaken van de groep, volgende keer beter :makeup: , hoop wel dat je het naar je zin gehad hebt!)
Leuk festivalletje :)
Hoogtepunt voor mij was Jonsi, heb me moeten bedwingen niet te staan janken daar. Op 2e en 3e plek Mumford & Sons en The Low Anthem.