Van harte Dweez!
Printable View
Van harte Dweez!
wablief? tweede, wow!! had ik niet verwacht, dan moet er veel via PM gestemd zijn want ik had niet de indruk dat ik zo hard ging dit jaar. Geweldig bedankt allemaal. Enorme opsteker alweer. Gezien de andere omstandigheden (meer deelnemers, concurrentie van andere zelfbouws (waaronder van mezelf dedju :) ) enz... schat ik deze tweede plaats even hoog in als de overwinning van vorig jaar.
Badman:hulde ! voor het initiatief en de leuke manier waarop je dit allemaal doet verlopen (correct en toch losjes)
enneuh uiteraad: dweezman: proficiat!!
.
Gefeliciteerd voor iedereen die vind dat ie hoog geëindigd is ;).
Ik hoopte op een top 20 plaats en dat is het ook geworden, dus zeker tevreden :)
HAHA! Brilliant!
ik had deze keer ook niet weer een top 5 positie verwacht! zeker niet na het zien van de geposte stemmen..
Gefeliciteerd Dweezman!
en uiteraard bedankt Badman
dat bedacht ik me ook even maar zo werkt het niet natuurlijk, dan had meneer Fender of meneer Gibson waarschijnlijk wel gewonnen :), al bouwen die ze niet zelf natuurlijk.
soit, een merken-nevenclassement is mss ook een idee, on second thought: skip that, zou weer een bashtopic grand cru worden :)
Sodeknettttttttteeeeeeeeeerrrrrrrrrrsssssss!!!! Een 4e plaats.
Geweldig... leuk... En dat voor een echte 'player' uit 1988!!!
Iedereen bedankt....
Badman: Super leuk initiatief weer! Veel werk maar gezien alle reacties zeker de moeite waard.
gr. Guus
Gefeliciteerd dudes! Wederom knap gedaan Badman, bedankt voor alle moeite! Iedereen happy en ik ook omdat er toch nog een paar mensen zijn die mijn gitaartje ook mooi vonden :-)
Zo, dát had ik niet verwacht, al is er wel een verklaring, denk ik.
Net als vele inzendingen is mijn Tele gewoon een mooie gitaar, maar niet spectaculair. Ik denk ook dat de gemiddelde gitarist een gemiddelde mooie gitaar gewoon goed kan waarderen. Ik schat in dat mijn Tele dus in veel lijstjes is terecht gekomen, omdat hij gewoon gemiddeld mooi is. Echte exoten zijn niet ieders smaak, en pakken minder punten. Prima foto, nét iets exotischer dan een standaard Tele, 'echt' vintage, en zo'n gitaar die iedereen nog wel eens wil proberen. En uiteindelijk telt dat natuurlijk zwaar mee in de totaal score.
Mijn 2009 sluit iig prima af, thnx iedereen voor de stemmen.
Als dank HIER hier ter download het album van mijn band Monstertux, waar de Tele veelvuldig te horen is (want daar gaat het me eigenlijk om: sound)
Gefeliciteerd Dweezman :).
Dweezman: van harte! Je was mijn nummer 1! :rockon:
Badman: complimenten voor het zweet en het idee!
yesshh
Een 17e plaats, niet slecht voor een 'exotisch' instrument.
En gefeliciteerd iedereen.
s.
enne, wat heeft dweezman nou gewonnen? :D
(vorig jaar stond ik aardig hoog volgensmij, nu niet eens in de top 60..)
Yes, plekkie 51!!! En hoef 'm niet eens te delen!
Dat had ik niet verwacht met een budget-Stratje waar ik nog geen € 100,- aan verspijkerd heb...
Enne Dweezman, gefeliciteerd jongen. Jouw Tele is de niet de mooiste of meest exclusieve gitaar, maar hij ademt rock 'n roll en de compositie is ook zwaar oké. Dat zijn twee zaken die ook door heb laten schemeren in mijn top-10.
Heel veel felicitaties! (en ohja: knuffels :grouphug:) :D
Nee, dit moet ik nog eens bespreken met de mods: maar ik zou graag voor de volgende editie een aantal (zelfs al zijn het kleine) prijzen voorzien. Dit is het grootste gitaarforum van de hele Benelux, dus ik denk dat je dan wel iets kan forceren met een sponsor. (?)
Allereerst dweezman, congratz :)
47ste: ACSlater, H.Huisjes en MR.DYNAMITE/43
YEaahhh 43 punten :blast: iedereen bedankt voor het stemmen :cooler:
ksta er niet eens in:D:D is ie zo lelijk:P haha
gefeliciteerd!!!
en iedereen is een winnaar :hippie:
Zie je wel! Potverdikke, net één puntje achter de nummer 10...
Nou ja, al met al nooit verwacht dat ik met mijn gitaar zo hoog zou eindigen. Iedereen bedankt voor de punten! :ok:
Dweezman, van harte! Terechte winnaar. Ook in jouw geval maakt het plaatje de gitaar. Mooie Tele, mooie vertrapte amp en een goeie foto.
Badman, nogmaals bedankt voor de inzet. Op naar volgend jaar! (ik zou er bijna een gitaar voor bijkopen :D )
Ik sta niet eens in de top 60...
...Ben wel benieuwd waar ik terecht ben gekomen
http://www.imgdumper.nl/uploads2/4b2..._Custom_17.JPG
Dank iedereen voor stemmen! ben erg blij met de 3e plaats. En dat voor een zelfbouw gitaar ;)
hij is ook wel erg mooi thijser!
OH en natuurlijk gefeliciteerd DWEEZMAN EN BARNO!! terechte plaatsen!
33e.... Da's net wat anders dan 3e vorig jaar:D!!!
Het was bloed en bloed spannend, deze 2e aflevering van de BadManList. Mooie gitaren hebben we gezien. Rare gitaren, eigenbouw eigenwijzen en oude krengen (pepe's gitaar http://www.gitaarnet.nl/forum/images/icons/icon10.gif) maar allemaal een liefdevol haakje ergens aan een muur bij een liefdevol baasje.
Dank heer Badman voor een warm moment in deze koude dagen.
Oh, ja, Badman is uiteraard een held!!!!
Ik heb het met veel genoegen allemaal gevolgd en met zo mogelijk nog meer genoegen geconstateerd dat ik met Quicksilver de 43ste plaats mag delen
:cheerup: :cheerup: :cheerup: :cheerup: :cheerup: :cheerup: :cheerup:
Gelukwensen aan de winnaars, de deelnemers, natuurlijk aan badman;
gelukwensen aan ons allemaal :hippie:
Wel grappig, Dweezman stond niet in mijn personal top 10 hij is eerste geworden.
Livepulse stond bij mij op 1, hij staat op plaats 27.
Sla ik daar even de plank mis heee.. (qua smaak) :chicken:
Geen top 60 klassering voor mij :hippie:
Wow! Een top 10 plek (8ste) voor mn Taylor. Thanks mensen! Erg gaaf!
Wel opvallend hoeveel 'naturel' / 'duidelijk zichtbaar hout' gitaren er in de top 5 staan.
En als de top 12 kalender er komt, dan maak ik nog ff een betere foto!
wow, mijn smaak komt niet echt overeen met de rest van dit forum geloof ik :p
Maar goed, toch nog 37 punten :) (al kunnen dat ook maar 4 mensen zijn :p)
Dus niemand vindt mijn Number One Tele '71 mooi genoeg ? Ik heb hem dan ook maar meteen verkocht. Kutgitaar. Weg met dat ding. 50 eutjes. Voor een Tele uit '71.
;-)
Congrats to all winners.
Lijkt me vast een fantastische gitaar. Maar op de foto zie ik alleen maar 'n detail van 'n telecaster. Sinds ik de tele heb ontdekt, kan ik er alleen maar jaloers op worden.
Ik ben sowieso voor de zelfbouwers gegaan :grouphug:
Doe haar ook NOOIT weg hoor, mijn Number One.
http://img42.imageshack.us/img42/9462/knop.jpg
Toch geen kutgitaar dus ;)
:cheerup: Tweede plek! De op één na mooiste bas! :cheerup: